Opublikowano 13 czerwca 20204 l W podstawce były 22 unikalne maszyny z którymi mogliśmy walczyć, w dodatku doszły 2. Jak w dwójce dostaniemy łącznie 40 unikalnych to powinno być ok dla mnie, ale wszystkie z jedynki pewnie nie wrócą, więc pewnie mniej. Obstawiam, że w dwójce dostaniemy jakąś walkę z Horusem. W sumie wszyscy na to liczą. 5 minut temu, XM. napisał: pogram wreszcie dodatek Polecam, jest trudniejszy niż podstawka, a nowe maszyny są świetne.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l No samo początkowe nowe spotkanie z maszyną mnie zmiotło jak szmatę. Zastanawiałem się, czy to ja taki ujowy, czy to taki poziom trudności został wyśrubowany XD
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Miałem dokładnie tak samo. Ta walka na tym jeziorze i pierwsza burza śnieżna na ekranie... Po TLoU II tak samo chyba przelecę grę jeszcze raz na Ultra Hard i wbije 100%.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Ja też miałem w planach ponowne ogranie, ale chyba się wstrzymam i włączę na PS5 dopiero. No chyba, że dwójka wleci razem z konsolą to wtedy wcześniej.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l A ja ogrywam właśnie ponownie, i powiem Wam że serio jedna z bardziej niedocenionych gier tej generacji. Fabuła, cauldrony, ilość i staranność unikatowych miejscowek, detale których wcześniej nie zauważyłem itp. Trzeba solidnie ograć pozycję by w pełni zrozumieć kunszt GG.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Ale co Ty mówisz, Horizon to jeden z największych sukcesów Sony tej generacji. Gra bardzo doceniona i chwalona. Do tego stopnia że będąc fanem Killzone nie rusza mnie jeżeli już nie powstanie żadna cześć a GG będzie kontynuować Horizona i tworzyć nowe IP.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Dokładnie. Najwiekszy sukces GG do tej pory, ponad 10 baniek gry sie rozeszlo. Wiekszość studiow by chcialo takiego niedoceniana.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Aż przypomnę ten odcinek Noclip (chyba ich najlepszy) Fajnie pokazuje jak ciężkie i ryzykowne jest stworzenie zupełnie nowego IP, dodatkowo w momencie, kiedy musisz zrobić obok tego tytuł startowy na PS4. Ale będąc w GG Hulst mial zawsze w PlayStation wysoką pozycję więc dostali na taki projekt zielone światło. No i dzisiaj to dla mnie jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów. Nie nastawiam się na szybką premierę, ale cieszę się, że wiemy jak gra wygląda i oficjalnie jest zapowiedziana. Nastawiam się za to na latanie na maszynach. Może niesłusznie jak @Square zaznaczył, ale marzyć zawsze można. WYOBRAŹCIE sobie lecąc takim potworem pod chmurami i podziwiać ten przepiękny świat.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l 2 godziny temu, aph napisał: A ja ogrywam właśnie ponownie, i powiem Wam że serio jedna z bardziej niedocenionych gier tej generacji. Fabuła, cauldrony, ilość i staranność unikatowych miejscowek, detale których wcześniej nie zauważyłem itp. Trzeba solidnie ograć pozycję by w pełni zrozumieć kunszt GG. Jak dla mnie jedna z bardziej przecenianych, setting jak i design świata jest świetny, ale reszta to rozwinięty model Ubigame. Bardzo przyjemny tytuł do skończenia i splatynowania, ale niektórych zachwytów tutaj kompletnie nie rozumiałem, o sławnym „klejnocie generacji” nie wspomnę
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Solidny tytuł, takie 8/10 to było dla mnie, ale żeby klejnot generacji? Najbardziej mi się podobała walka z wszystkimi robotami, cisnalem na najwyzszym poziomie trudnosci i czasem to było niezłe wyzwanie. Najwiekszym minusem była dla mnie fabuła, o ile jeszcze ten wątek przeszłości był spoko, to te plemienne pierdzielenie mnie strasznie nudziło.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l No ten wątek przeszlosci ratował cała fabułę.Oprocz alloy to ja już nawet nie pamiętam żadnej postaci z gry. Jak dla mnie gierka to takie 7/10 ale po guerilli raczej nic lepszego się nie można spodziewać .
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Bo postaci poza Aloy i Sylensem to były tekturowe obiekty rodem z fify. Kompletnie zero charyzmy, osobowości czy czegokolwiek przez co byś kojarzył postać po 5 minutach od rozmowy z nią.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Nie no, z postaci npc jakie wywoływały jakiekolwiek uczucia to był ten gnojek, którzy rzucił w Aloy kamieniem w dzieciństwie. Szczerze mówiąc to cieszyłem się jak go zatłukli tuż po "Próbie" Edytowane 13 czerwca 20204 l przez SebaSan1981
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Godzinę temu, suteq napisał: Bo postaci poza Aloy i Sylensem to były tekturowe obiekty rodem z fify. Kompletnie zero charyzmy, osobowości czy czegokolwiek przez co byś kojarzył postać po 5 minutach od rozmowy z nią. Był jeszcze Erend i Rost, którzy byli dość spoko - to więcej niż można powiedzieć o AC Syndicate, w którym nie było nawet wyrazistego protagonisty (mimo, że było ich dwoje!), a nie przeszkodziło Ci to w napisaniu czegoś takiego: Cytat poza dwójką fantastycznie wykreowanych bohaterów, główna historia nie ma do zaoferowania wątku, który śledziłoby się z zapartym tchem Wynosisz na piedestał dwie największe wydmuszki w historii serii, a tu masz problem z NPCami
Opublikowano 13 czerwca 20204 l O bohaterach Syndicate przynajmniej pamiętam bo ich kreacja mi się naprawdę podobała, szczególnie Evie, w przeciwieństwie do Rosta czy jakiegoś Erenda. Może zweryfikuję swoje zdanie na ten temat jak zagram ponownie po takim czasie. No ale szacunek za próbę. Może następnym razem będzie udana. Edytowane 13 czerwca 20204 l przez suteq
Opublikowano 13 czerwca 20204 l 9 minut temu, Pupcio napisał: Ta okropna mimika też nie pomagała polubić tych super postaci Już któryś raz czytam jak dowalasz się do mimiki twarzy w Horizon. Podałbyś przykład lepiej wykonanych w jakimś innym action RPG?
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Wydaje mi się że pierwszy raz coś pisze o mimice. Jutro pomyślę i może coś znajdę. Bardziej chodzi mi o to że przy całej oprawie graficznej która robi wrażenie, mimika mega odstaje i od razu się zauważa że ssie pałe.
Opublikowano 13 czerwca 20204 l Ano, Horizon jest exem i przez to jak wygląda cała reszta oczekuje się mimiki rodem z najwyższej półki, a dostaje się mocno odstający jakościowo od reszty element.
Opublikowano 14 czerwca 20204 l 8 godzin temu, - V - napisał: Już któryś raz czytam jak dowalasz się do mimiki twarzy w Horizon. Podałbyś przykład lepiej wykonanych w jakimś innym action RPG? nawet jeśli robi to najlepiej (lol), to wcale nie oznacza, że robi to dobrze, co to za argument
Opublikowano 14 czerwca 20204 l To co udalo sie zrobic twórcom to świat w który jest się w stanie uwierzyć (caly klimat i historia tego świata). Do poprawy jest niewiele by sequel zbliżył sie do klejnotu na który zasługuje.
Opublikowano 14 czerwca 20204 l Mam nadzieję, że poprawia wspinaczkę i teraz będzie można wchodzić pionowo gdzie się chce, a nie tylko w zaznaczonych miejscach.
Opublikowano 14 czerwca 20204 l Przede wszystkim zadania poboczne. Widać było inspirację Wieśkiem, no ale napisane były fatalnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.