Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zobaczyłem że wg howlongtobeat fabuła trwa 23h to mi się nigdzie nie spieszy, ja nie chcę końca tego, mam za sobą 30h i w końcu zdobyłem narzędzie do uruchamiania tych kulek z wiatrem na ścianie i do rozjebyw*nia świecących złotem pęknięć, a to oznacza jedno dzisiaj znów będę eksplorował wsteczne krainy, dobrze, że mam wszystko zapisane w notatkach co gdzie zostało niedokonane, oprócz kraju wanów tam muszę wszystko od nowa…

Progres jest w poznawaniu gierki i jej mechanik, gdybym się spieszył to bez sensu

Odnośnik do komentarza

12h za mną i blask opada, początek bardzo fajny ale im dalej w las tym słabiej, granie synem jest w tej grze nie potrzebne.

Nie rozumiem tych ocen 10 na 10 jest dobrze momentami nawet b.dobrze ale nie na 10, momentami jest przeciętnie czy to gameplayowo czy graficznie.

Chciałbym aby GOD był taka gra jak DMC, walka, bossowie, dynamika i równe wykonanie lokacji przy jakieś tam fabule, czemu Sony robi te wszystkie gry pod jeden szablon? 

Zupełnie jak filmy Marvela o panie co tu się dzieje widziałeś to a widziałeś tam to? No fajnie ale obejrzysz 3-4 takie filmy i reszta masz gdzieś bo już wiesz co Cię czeka...

Walka to najmocniejszy element tej gry i tu przeszkadza mi jedynie fakt małej ilości ciosów, toporem walczy się super, ostrzy w ogóle nie czuje w tej grze, za to mechaniki z nimi związane dają radę.

Zagadki też dużo fajniejsze niż w pierwszej części. 

Lokacje czasami strasznie korytarzowe, interakcja z otoczeniem mała i w żadnej grze jak tu jej brak tak mnie nie męczył, brak tu przywiązania do tych detali, które gry Sony mają, przenikanie prze trawę i rośliny to rzecz normalna to samo machanie toporem...zamiast odbić się od ściany zostawić jakiś ślad to przenika, czasami ta piękna makieta za bardzo daje osobie znać...

 

Postać Kratosa też jak by za bardzo pływała, powinien być bardziej wyczuwalny w końcu to kawał chłopa...

 

Na koniec jeszcze wspomnę o przeciwnikach, którzy też potrafią się powtórzyć a rodzajów ich na mapie jest maks 3, dobrze, że co jakiś czas walczymy z jakimś sub bosem, bo znowu było by marnie, tak jakoś idzie przymknąć oko.

 

Gra się w to świetnie, ale są momenty znużenia i uczucia już to kiedyś widziałem.

Grę na pewno skończę bo walka toporem zacna ale to jak gra jest momentami poprowadzona no cóż mogli to lepiej zrobić.

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Wredny napisał:


Ja już w niedzielę posty z platynką na facebooku widziałem, więc nie tak "nikt" :reggie:

 

Ale to są typy co mają wyjebane na grę jako taką i lecą od pierwszej sekundy z wciśniętym sprintem i skipują wszytsko jak leci. Aż mnie wzdryga na samą myśl.

 

Ja mam ponad 30h i może w połowie jestem (z procentów pokazanych w grze wynika, że nawet nie).

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Ken Adams napisał:

w końcu zdobyłem narzędzie do uruchamiania tych kulek z wiatrem na ścianie i do rozjebyw*nia świecących złotem pęknięć, a to oznacza jedno dzisiaj znów będę eksplorował wsteczne krainy

Jeszcze tego nie mam, ale mnie to strasznie wkurza. Takie 

Spoiler

Vanaheim latamy z Freją, cała mapa dostępna od początku do końca,

a potem ni chuja nie przejdziesz do lokacji w której byłeś, bo potrzebujesz jakiegoś ulepszenia z dupy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
46 minut temu, Square napisał:

a potem ni chuja nie przejdziesz do lokacji w której byłeś, bo potrzebujesz jakiegoś ulepszenia z dupy.

 

w Ragnaroka gra się fajnie, ale bolą elementy które sztucznie wydłużają gameplay. Niby to patent stary jak świat no ale niesmak troche pozostaje.

 

Spoiler

to samo jest z misjami Atreusa które o ile są fajne to szybko się stają wtórne. Misja z Thorem w Muspelheim była idealnie wyważona, sekwencje w Ironwood ratowała walka z bossem.

 

Odnośnik do komentarza

Tych skrzyń w dwóch pierwszych miejscówkach długo się nie da otworzyć?

Spoiler

W pierwszej lokacji woda zalewa palenisko (nie da się zamrozić), a tam gdzie ratujemy Tyra są te "statuetki" ze znakami, ale żaden oręż na nie nie działa. Nawet Mimir mówi że nie mamy sprzętu żeby to odblokować

Póki co poszedłem dalej

Spoiler

już z Tyrem

, najwyżej się tam wrócę.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Rtooj napisał:

Taka jest konstrukcja gry, do tych miejsc wrócisz z odpowiednim sprzętem by to otworzyć, jeżeli towarzysz mówi że nie masz odpowiedniego sprzętu to na 100% dopiero go dostaniesz.

Zabawne jak w pewnej cutscence rozprawili się z zarzutami że w pierwszej części jest za dużo walk z trollami :D

 

Tak zaiste genialny bossfight to był :D. 

 

Co do tych elementów i braku sprzętu, ma to nawet swoją nazwę xD. 

Spoiler

Metroidvania

 

Ragnarok to w sumie bardziej ten gatunek, niż slasher, jak kiedyś. Dla mnie zajebiście :)>.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

W dniu 9.11.2022 o 19:19, balon napisał:

grafę i r

 

Hmmmmm... no i skończyłem fabułe i myślę tak też nieco sporo pobocznych zadań, ciężko jest zebrać myśli, także na świeżo...

 

I co można wyciągnąć, pewne uwieńczenie, choć patrząc ogólnie na skalę, to jak dla mnie esencją Gow jest to, co mieliśmy w 3 części, gdzie czuło się, że ze skalą nikt tu nie szedł na komrpomisy, i ten początek z trójki plus walka z poseidonem, no szkoda nieco, ze zabrakło takiej skali. Jak już zobaczyłem Asgarth, to chyba największe wrażenie zrobił mur, a sam miałem przez chwile teorie (mając w głowie, jak wyglądały miejscówy w starozytnej Grecji) że jest to jakas magia odyna, a ta "wioska" jest na pozak dla młodego. Trochę to takie wszystko mało boskie mi się wydawało. 

 

A z drugiej strony - mówię o skali etc. a prawda jest taka, że takiej skali jak w tej grze, jeżeli chodzi o walki, wizję artystyczną, piękną grafikę to i tak nie dostarczyła żadna gra, mam wrażenie, że to wszystko to nieco jeszcze za mało jak na GOWa, zaś o wiele więcej niż w innych grach. Więc i jestem nasycony, i nieco niedosycony. 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, ginn napisał:

Jestem po 19h. Otwieram wszystko co się da i staram się oszczędzać na ulepszaniu sprzętu, ale zaraz wjedzie zestaw Kruczych Łez i zastanawiam się, czy go maksować? Kto jest na dalszym etapie i coś podpowie? :philosoraptor:

 

Dobry strój, ale osobiście wolę pełen zestaw Blasku, spowolnienie w trakcie uniku to dotykalna rzecz która pomaga w walce, a nie jakieś tam szanse zależne od szcześcia ;]

Edytowane przez Rtooj
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...