Skocz do zawartości

The Callisto Protocol

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 128,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na wstępie od razu zaznaczę, że jest to tytuł, z którym bawiłem się chyba najlepiej z tegorocznych premier (no, może na równi z A Plague Tale: Requiem), co absolutnie nie jest jednoznaczne z "najlepsz

  • będzie normalna premiera na Xboxy i PC w tym samym czasie co na PS4 i PS5. Czasowa ekskluzywność obejmuje tylko możliwość zrobienia preordera xd 

Opublikowano

 

 

 

Edytowane przez Bigby

Opublikowano

Zajebisty ten "plakat" i widać, że poszła kasa na marketing - jeśli gra będzie zajebista to bardzo dobra wiadomość :fsg:

Opublikowano

Nie musicie już czekać na kolejne Fight Night

 

SomberVigilantCurassow-size_restricted.g

 

giphy.gif

 

 

:nosacz3:

 

 

 

 

Cytat

First impressions (PS5 version) after a couple of hours: yeah, it's definitely Dead Space meets Prison Break.

Performance mode looks good enough but fidelity mode clearly has better AO, and has RT (or pseudo-RT) reflections (EDIT: and shadows, it seems), but 30fps is a bit choppy imo. Still Performance mode (seemingly at 1440p) has great SSR implementation. Faces look amazing and voice performance from all characters are great so far (except when Jacob keeps saying "Nice!" when you find an item, it's annoying).

I've been switching between 60 and 30RT every so often, I don't know what to settle on yet. But probably 60fps. Game still looks great in that mode, quite frankly.

Combat is harsh. Monsters hit HARD, sometimes simultaneously, and often in groups of 2 to 4. I'm playing in Normal mode and getting my ass wrecked many times. The beginning, before you get a gun, can be tough, because enemies are hit sponges in the beginning (and I have some trouble getting used to the dodge system with the left stick). They are also bullet sponges if you only use bullets (I only have the one gun, so later weapons might kick a bigger punch). However, if you take advantage of the "weakness" system where you melee until a weak spot appears for you to shoot, they're not all that resistant and it's just the right amount of tension imo.

Sound design is great, headphones recommended ! Music is okay. Very Dead Space-ish.

There are no manual saves whatsoever it seems, only autosaves (they tell you when the last autosave was when you press start, like in Naughty Dog games). It's fine, but sometimes the gaps between them are pretty long, especially when you need to fight 4 enemies again (before the having the gun) because you died a stupid death. It's not dreadful though.

There are some accessibility options too, such as dyslexia subtitles, high contrast, hold button with a single press, that kind of thing.

Minor gripes:
- You can't move while in the inventory or listening to audio logs (you could in Dead Space so...????)
- Inventory is full quickly (for now, haven't had any potential upgrade yet)
- I miss Dead Space's locator, but it's okay

I think that's it for now. If you have a specific question I'll try to answer it. I'm so into it, can't wait to jump back in.

 

Opublikowano

A co on ma takie yebnięcie w ręce, że maszkarę kilka metrów odwaliło? Superhero, czy egzoszkielet. 

Opublikowano
4 minuty temu, Crazy Horse napisał:

A co on ma takie yebnięcie w ręce, że maszkarę kilka metrów odwaliło? Superhero, czy egzoszkielet. 

Nie, gra komputerowa.

Opublikowano

Mam nadzieję, że w grze pojawi się Kane i Percy z Helix Station, ten audiobook jest zajebisty.

Opublikowano

zamówiłem na steamie. Dawno grałem w tego rodzaju grę a wygląda ładnie. Nigdy też nie grałem w Dead Space   

Opublikowano
15 minut temu, Kaczi napisał:

zamówiłem na steamie. Dawno grałem w tego rodzaju grę a wygląda ładnie. Nigdy też nie grałem w Dead Space   

To na co tyle czasu czekałeś? :we_need_to_go_deeper: Czas nadrobić.

Opublikowano

 

 

99A6rzb.png

 

:tokar:

Edytowane przez Bigby

Opublikowano

Trochę boję się zaczynać na Hardzie po wpisie tego ziomka, ale cóż, sprawdzę się. Byle do czwartku :sir:

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Wpis jak najbardziej zachęcający, do tego jeszcze wrażenia raczej sprzed day-one patcha, więc powinno być lepiej technicznie.

Opublikowano

Kliknąłem na youtube akurat jakiś gameplay, i mam nadzieję że miałem pecha  i trafiłem akurat na takie pomieszczenie:

thumb_show.php?i=evyrwn2v7&view

 

To chyba jakiś żart z tymi teksturami. I nie, one się nie wczytały później.

Opublikowano

Wygląda mi na bug z nieodświeżeniem tekstur do wyższej roździelczości. Typowy unreal, może niektórzy kojarzą ten motyw np w Borderlandsach. Zobaczymy jak będzie po patchu D1.

Opublikowano

O ch#j, pralka się nie doczytała :shok:

Będzie czerwono na metacritic.

Czezky, proszę o zwrot kasy :tokar:

Opublikowano

Podjarałem się i mocno kusi. Nie mam czasu a kusi.

Wiadomo już o różnicach ps5 xs xsx? Ew. Czy jest jakaś implementacja dual sense?

Ew. Jakiś protio jak zbic cenę na cyfrze?

Opublikowano

Ruszył preload.

31 minut temu, Basior napisał:

Podjarałem się i mocno kusi. Nie mam czasu a kusi.

Wiadomo już o różnicach ps5 xs xsx? Ew. Czy jest jakaś implementacja dual sense?

Ew. Jakiś protio jak zbic cenę na cyfrze?

 

Nie wiadomo o różnicach, ale PS5 na pewno ma haptykę, bo mocno się tym chwalili.

Opublikowano
Godzinę temu, Basior napisał:

Podjarałem się i mocno kusi. Nie mam czasu a kusi.

Wiadomo już o różnicach ps5 xs xsx? Ew. Czy jest jakaś implementacja dual sense?

Ew. Jakiś protio jak zbic cenę na cyfrze?

 

Na łowcach gier są jakieś pro tipy.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Wredny napisał:

O ch#j, pralka się nie doczytała :shok:

Będzie czerwono na metacritic.

Czezky, proszę o zwrot kasy :tokar:

Digital Foundry ich rozjedzie. :D Gotham Knights 2.0

 

Recenzje dopiero w dzień premiery, dziwne. Gra pewnie będzie ok, ale widać, że do końca patchowali i bali się puszczać przed releasem do wszystkich (a i tak wyciekło ;D). 

Opublikowano

Ghotam by miało 60 fps I już by lepszy odbiór był. 30fps rozpoczęło bezlitosne dominio.

 

Tutaj oceny będą pewnie 84-85.

Optymalizacja powinna być ok, przecież to korytarzowka.

Opublikowano
53 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Ghotam by miało 60 fps I już by lepszy odbiór był. 30fps rozpoczęło bezlitosne dominio.

 

Tutaj oceny będą pewnie 84-85.

Optymalizacja powinna być ok, przecież to korytarzowka.

Obstawiam podobnie, może delikatnie wyżej jak Plaga - 86, w końcu nowe IP i te sprawy. Myślę, że zawodu nie będzie. Nie wiem kiedy to ogram i czy uda się w grudniu, ale biorę na premierę, jak tylko zobaczę recki i przede wszystkich optymalizację na PS5 lepszą od Gotham.

Edytowane przez KrYcHu_89

Opublikowano
2 godziny temu, Bigby napisał:

Ruszył preload.

Chyba na PC, bo na komsolecie już od poniedziałku mam ściągnięte.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.