Opublikowano 19 czerwca 20222 l Nie no balon c0rwa przecież w tym cyberpunku npcy chodzą w kółko po chodniku xD Jako fan gry red dead fuckin redemption 2 mogę się tylko do was uśmiechnąć z politowaniem czytając wasze dyskusje o żyjącym świecie
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Ale mi chodzi o NPCów z misji głównych czy pobocznych. Na takich to nawet nie zwracam uwagi. Odnoszę się do posta ASX jak bardzo ludzka była ta Pani. To raczej nie był przypadkowy przechodzeń @Pupcio Zgadzam się RDR2 to topik.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Autor A to spoko jak nie zwracasz uwagi to w takim razie nie ma problemu
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 4 minuty temu, ASX napisał: A to spoko jak nie zwracasz uwagi to w takim razie nie ma problemu Wrzuciłeś przypadkową babę z ulicy na tej fotce, gdzie przekonywałeś jak to ludzkie i żyjące są kukły w Starfield? Weź sobie odpal jakąkolwiek misję w C2077, popatrz na ludzi, mimikę, naturalność i potem odpal raz jeszcze trailer z tymi mega „ludzkimi” postaciami (którymi już tu walisz propagandę), potem się zastanów co i jak, i w sumie nawet nie musisz odpisywać
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 16 minutes ago, PanKamil said: Ja to jestem ciekawy o co chodzi z tym rozmachem gier bethesdy. Czym ten rozmachem się charakteryzuje? Skończyłem f4, grałem w skyrima i f3 i co tam jest wybitnego co wyróżnia ich gry na tle innych rpg? No wybitnie te gry są spierdlooolone techniczne. Bug na bugu,freezy, zawieszające się npc,dropy fpsow z dupy. Z fallout 4 do dziś pamiętam jak wchodziłem do danej lokacji do miałem drop do 15 FPS No i największy rozmach to miała ta łajza Preston który zatruwał dupę tymi obozami.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Achhhh Preston, pod względem fabularnym jego misje to "była topka branzy"
Opublikowano 19 czerwca 20222 l No ja po falloucie 4 i 76 już tylko dla beki czytam to co oni obiecują xD Przypominam że w f4 dali radę zrobić jedno duże miasto xD dialogi sprowaadzone do tak, nie, sarkazm też były super. W 76 grałem dosłownie chwile więc z grzeczności nic nie napisze ale chyba wszyscy wiemy jaka to gra. No ciężko brać tą bethesde na poważnie po tylu latach no ale niech robią, może w końcu chociaż raz nie zrobią zagrajmerów w chuya
Opublikowano 19 czerwca 20222 l @Figuś przydalby się temat "dlaczego nie lubisz rpg bethesdy", bo zamiast informacji o grze od pierwszej strony trzeba czytac offtop.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Autor w chuy irytujący typ, nie zrobiłem dla niego żadnej misji w Falloucie 4. W Starfieldzie niestety wątek z budową bazy powraca, ale mam nadzieje że będzie całkowicie opcjonalny i nie będzie NPCa w stylu Presona który co 15 min będzie nam przypominał że nasi osadnicy potrzebują naszej pomocy. Za to motyw budowy i kustomizacji własnego statku wygląda naprawdę zajebiście na tej zajawce i jaram się na myśl na samą myśl o tym.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l No budowanie statku wygląda mega, chyba najlepszy motyw tej prezentacji dla mnie bo przy budowaniu bazy miałem jednak flashbacki z wietnamu jak budowałem baze w f4. Szkoda że robisz sobie kozag statek kosmiczny ze swoją załogą a Todd Ci powie że nie możesz sam wylądować na planecie xD yebany karzeł
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 2 godziny temu, Pupcio napisał: Wezyr ty grałeś w jakąkolwiek gre bethesdy że napisałeś coś takiego?? Oczywiście - Fallout Tactics, New Vegas, Fallout 3, ale sporo czasu spedzilem z Oblivionem. Zwłaszcza New Vegas zrobiło na mnie fantastyczne wrażenie. Po prostu lubię to drewno, nawet The Outer Worlds ogrywałem z przyjemnością, zacieszając michę do tych korposucharów. A jak ktoś ma krótką pamięć i nie pamięta, że Bethesda ma kilka kultowych gier w portfolio to polecam videofelieton "jak dialogi pogrążyły Fallout 4" z Gambrinusem i Hedem. Naprawdę od grania w tę ubisofciaki zapomnieli niektórzy, że świat może organicznie reagować na nasze poczynania. A gdzie tak jest? W drewniakach Bethesdy i dlatego tez czekam na Fallouta w kosmosie, nieważne jakbym byłby drewnem.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Autor tak tylko prostując, Fallouta Tactics i New Vegas nie zrobiła Bethesda Tactics wyprodukowało Micro Forte, a New Vegas Obsidian, Bethesda dostarczyła wtedy tylko silnik, narzędzia developerskie i bardzo napięte terminy, przez co gra wyszła mocno zabugowana (tak przynajmniej tłumaczy się Obsidian).
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Piszesz dla forumowicza że bethesda to topka pod względem budowania fabuły i kreacji świata a później wymieniasz mi gry obsydianu xDD PAOLO CO DO KURWY? A czy geniusz budowy świata w f3 to te słynne metro z zombiakami co 2 ulice? a może 1000 tych samych jaskiń z bandytami w skyrimie?
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Autor Kreacja świata spoko, Bethesda rzeczywiście ma talent do tworzenia tych olbrzymich światów które eksploruje się z przyjemnością. Ale fabuła, a szczególnie główne wątki, to zdecydowanie nie są najmocniejsze punkty ich gier. Oczywiście zdarzają się wyjątki, do dziś pamiętam wątek mrocznego bractwa ze Skyrima, w Falloucie 3 i 4 też zdarzały się ciekawe zadania szczególnie te inspirowane Blade Runnerem. Ale całościowo wypadają mizernie. W Starfieldzie pewnie będzie podobnie, co zresztą widać po samej prezentacji, która nie skupiała się za bardzo na fabule. Ale obiecywała i pokazywała przede wszystkim eksploracje kosmosu, różnych planet, budowę własnego statku i tak dalej.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 25 minut temu, Pupcio napisał: Piszesz dla forumowicza że bethesda to topka pod względem budowania fabuły i kreacji świata a później wymieniasz mi gry obsydianu xDD PAOLO CO DO KURWY? A czy geniusz budowy świata w f3 to te słynne metro z zombiakami co 2 ulice? a może 1000 tych samych jaskiń z bandytami w skyrimie? To wciąż gry wydane przed Bethesde która też ma wpływ na kreacje świata. No i serio, nie wiem z czego mam się tu jeszcze tłumaczyć. Pragnę zauważyć, że i tak tego nie ograsz. a ze kogoś mierzi, że czekam na SF i lubię te drewna od Bethesdy?
Opublikowano 19 czerwca 20222 l No z tych bredni że bethesda robi dobrą fabułe bo w całej jej histrorii nie było takiego przypadku więc nie ma po co pisać takich głupot
Opublikowano 19 czerwca 20222 l No i tak jest zawsze z obozem zielonych. Tylko z asaxem się da rozmawiać o grach wideo poza cw
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Z Paolo to już się w ogóle nie da rozmawiać i ch#j wie, z jakiego on jest obozu, bo ma ostrą schizofrenię ostatnio
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 11 minut temu, Pupcio napisał: No i tak jest zawsze z obozem zielonych. Tylko z asaxem się da rozmawiać o grach wideo poza cw niezle CW z tym że czekam na grę która ci się nie podoba no ale zapomniałem że dobrym kolegą jestem tylko jak cisnę po MSie
Opublikowano 19 czerwca 20222 l dobra fabula i rozmach w grach Bethesdy moi drodzy, mozecie nie szanowac innych ludzi czy tam konsol, ale miejscie chociaz szacunek do samych siebie i nie pierdolcie takich glupot xD
Opublikowano 19 czerwca 20222 l człowiek chce być w obozie zielonych, dać szansę, ale potem widzi takich członków jak dee czy paolo podobna półka co mendrek czy donatello z niebieskich,
Opublikowano 19 czerwca 20222 l Bethesda tworzy gry dla fanów szeroko pojętej eksploracji, mnie np w skyrim nudziły bliźniaczo podobne lochy, a potęgował to lvl scaling, nigdy nie mogłem się poczuć OP chyba, że zjechałem z poziomem trudności na minimum Wcześniej w temacie już wspominałem, że najlepiej to im wychodziły te questy gildyjne, warto było je ograć przed rzuceniem gry w kąt.
Opublikowano 19 czerwca 20222 l 11 minut temu, Figaro napisał: człowiek chce być w obozie zielonych, dać szansę, ale potem widzi takich członków jak dee czy paolo podobna półka co mendrek czy donatello z niebieskich, o nieee, podoba mu się gra na Xboxa, co za świr;(((((
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.