Opublikowano 1 lutego 20241 r 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Co to jest "fanservice"? Spoiler
Opublikowano 1 lutego 20241 r Szkoda, że nie dali dema, obejrzałem dziś na spokojnie i jestem nahajpowany, imo koreańce potrafią robić gry, Lies of P wyszło udane, podobnie może być z tą grą.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Oby nie było jak z Forspoken. Gra wygląda świetnie, i strasznie bym chciał żeby okazała się sukcesem, martwi mnie dotychczasowe osiągi studia, ale może to jacyś utalentowani ludzie.
Opublikowano 1 lutego 20241 r 7 minut temu, Rtooj napisał: Oby nie było jak z Forspoken. Gra wygląda świetnie, i strasznie bym chciał żeby okazała się sukcesem, martwi mnie dotychczasowe osiągi studia, ale może to jacyś utalentowani ludzie. Nie no bez przesady. Zapowiada sir mocny szpil.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Forspoken to też chyba nie taka kaszana koniec końców - oberwało się jej chyba za bohaterkę i niespecjalny stan techniczny. Zagrajnik całkiem chwalił.
Opublikowano 1 lutego 20241 r 59 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Forspoken to też chyba nie taka kaszana koniec końców - oberwało się jej chyba za bohaterkę i niespecjalny stan techniczny. Zagrajnik całkiem chwalił. Wspomniałem w kontekście tego że gra na trailerach zapowiadała się coraz lepiej, niektóre gameplaye wręcz ociekały miodem, a po włączeniu dema było zderzenie ze ścianą i byłem trochę w szoku jak źle się w to gra.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Bądźmy szczerzy, to będzie jednak zaskoczenie, jeśli ta gra okaże się naprawdę dobra. Zazwyczaj gdy nowe studio robi znaczącą grę, to dużo testuje rynek, sprawdza, przegląda, słucha reakcji itd. Choćby tylko po to, żeby wiedzieć, jakie będą recenzje i opinie, i dostosować do tego budżet promocyjny, co robi wielką różnicę w kosztach. W przypadku takiego Niera Automaty, to zatrudniono Platinum, było wiele konsultacji, coraz więcej pokazów wczesnych wersji dla mediów przez ostatnie ponad pół roku, demo, potem demo publiczne. Tutaj to w sumie nie widzę nadal żadnej wizyty, wywiadów. Wydaje mi się, że głównym źródłem informacji pozostaje press release na stronie Sony, oraz te filmiki. A ich treść brzmi bardzo ogólnikowo, jednozdaniowe FAQ i teksty typu "zanurz się w zawrotnie szybkiej walce, przesiekując sobie drogę przez pozostałości ziemi, stawiając czoła epickim starciom z bossami, które przetestują zarówno umysł, jak i ciało". Pewne jest jedno - dupka i ciuszki, no nie da się powiedzieć, że cokolwiek innego zostało tak jasno przekazane i wypromowane mdr. Ale no kupię jeśli recenzje będą przyzwoite i będę grał jedną ręką mdr, wiadomo że tak. Projekt ma duży budżet, Koreańczycy szykują wiele ciekawych gierek ostatnio a te już wydane nieraz zaskakują pozytywnie jak Lies of P, no i wygląda i brzmi to trochę jakby Square-Enix to robił, nie powiem.
Opublikowano 1 lutego 20241 r No przez to że lies of p nie okazało się szrotem mimo że przed premierą wydawało się że będzie to drewniana zrzynka bb trochę daje nadzieje że i tutaj sytuacja się powtórzy
Opublikowano 1 lutego 20241 r Wiadomo co w tej gierce będzie najważniejsze, a to wygląda dobrze. Cała reszta to tylko dodatek.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Myślałem, że ta gra, to będzie bardzo dobry powód aby kupić ps5, ale po tym co zobaczyłem zainteresowanie nieco opadło. Otwarty świat, elementy RPG - . Liczyłem na nieskrępowany balet, siekanie kolejnych potworów i podziwianie podskakujących atrybutów głównej bohaterki. I tak od lokacji, do lokacji. No nic, poczeka się jak będzie w GP. Spoiler
Opublikowano 2 lutego 20241 r 8 godzin temu, Aleks napisał: Myślałem, że ta gra, to będzie bardzo dobry powód aby kupić ps5, ale po tym co zobaczyłem zainteresowanie nieco opadło. Otwarty świat, elementy RPG - . Liczyłem na nieskrępowany balet, siekanie kolejnych potworów i podziwianie podskakujących atrybutów głównej bohaterki. I tak od lokacji, do lokacji. No nic, poczeka się jak będzie w GP. Pokaż ukrytą zawartość The world of Stellar Blade Xion is connected to a semi-open world region called the Wasteland and the Great Desert, which harbor many secrets. You get to cross paths with many different people and go on adventures in these vast fields to fulfill Eve’s goals while also helping the citizens of Xion. One of the missions involves gathering Hyper Cells, which are a massive source of energy sustaining Xion. These cells lie dormant throughout the fields, and Eve retrieves these Hyper Cells to turn Xion back to its original glory. This leads her to meet more characters along the way. Throughout her adventures, you will pick up items like Exospines or Gears as well as acquire SP EXP which unlocks powerful skills. You can also acquire various cosmetics, such as costumes, accessories, and hairstyles. Players will hear a wide of variety of music while exploring in Stellar Blade. From relaxing tunes at the camp to music that captures the poignancy of a ruined city. Almost all the songs have choruses and vocals, which will immerse you into the world of Stellar Blade.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Opadł, bo będę musiał słuchaj pierdolenia jakiś NPC zamiast eksplorować po sznurku i ćwiczyć kombosy.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Teraz, Paolo de Vesir napisał: Opadł, bo będę musiał słuchaj pierdolenia jakiś NPC zamiast eksplorować po sznurku i ćwiczyć kombosy. No jak widać, to będzie konstrukcyjnie bliżej do Automaty (tylko bez "duszy" ^^) niż Bayonetty. Zobaczymy, jak to wyjdzie.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Ciekawe tylko czy poboczne aktywności będą wymagana do podexpienia postaci, czy będzie można to olać i lecieć fabułę.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Taka ciekawostka, modele do gry najpierw są tworzone w glinie, a później skanowane i przenoszone do gry.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Zajebisty design, w sumie to im dłużej o tej grze myślę to tym bardziej chcę w to zagrać. Stworki też spoczko.
Opublikowano 2 lutego 20241 r 4 godziny temu, PiotrekP napisał: Ciekawe tylko czy poboczne aktywności będą wymagana do podexpienia postaci, czy będzie można to olać i lecieć fabułę. Poczytaj o poprzednich grach tego studia. Pewnie by dostać dodatkowe stroje będziesz miał do wyboru robić side questy przez wiele godzin albo wydać realne pieniążki Pierwszy pokaz sugerował mi epickiego slashera po sznurku w stylu DMC, trylogii Bayonetty czy MGR z dupskiem na pierwszym planie. Na razie mimo że premiera za rogiem coraz więcej wątpliwości po tym co pokazali i co piszą.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Tak się zastanawiam, czy Sony przypadkiem nie zaostrzyło jakichś zasad/ reguł/ regulaminów dotyczących zboczonych treści jakie mogą pojawić się w grach dostępnych na ich platformach? O! Chyba mam: https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/tech/8881697/sony-sexual-content-playstation-ban/amp/
Opublikowano 2 lutego 20241 r No hej, przecież gdyby to nie był exclusive to byśmy pewnie gadali o jakiejś koreańskiej zagadce, albo podróbie Niera. Tylko to że Sony trzyma na tym rękę daje nadzieję na niezły tytuł Edytowane 2 lutego 20241 r przez drozdu7
Opublikowano 2 lutego 20241 r Superbohaterowie noszą takie ciuchy, więc temat zamknięty. Gdzie tu inne zboczenia?
Opublikowano 2 lutego 20241 r 4 godziny temu, Daffy napisał: Poczytaj o poprzednich grach tego studia. Pewnie by dostać dodatkowe stroje będziesz miał do wyboru robić side questy przez wiele godzin albo wydać realne pieniążki Pierwszy pokaz sugerował mi epickiego slashera po sznurku w stylu DMC, trylogii Bayonetty czy MGR z dupskiem na pierwszym planie. Na razie mimo że premiera za rogiem coraz więcej wątpliwości po tym co pokazali i co piszą. Uważasz, że będą mikropłatności? To już naprawdę zabawa we wróżkę, ich poprzednie gry raczej nie były robione jako tytuł AAA na konsole za przysłowiowe "trzyipół" bomby.
Opublikowano 2 lutego 20241 r Ty serio myślisz że te wszystkie stroje które pokazują i których będzie puerdylion w gierce bo to głównie eksponowana rzecz na pokazie, to będą dostępne tylko i wyłącznie za grową walutę bez możliwości kupienia za realny hajs? xdddd
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.