Skocz do zawartości

Street Fighter 6


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Też biorę na premierę. Specjalnie nawet zaopatrzyłem się w Snackboxa. Przyjdzie gdzieś w styczniu chociaż teraz myślę, czy nie popełniłem błędu, bo właśnie zapowiedzieli płytke PCB z natywnym supportem dla ps5/XS.

Cieszy też, że jest coraz większe zainteresowanie tego typu kontrolerem na scenie i SF6 z tego tytulu również będzie przystosowany żeby gracze nie odwalali tanich sztuczek jak spamowanie charge Guilem.

Odnośnik do komentarza

Ogólny przegląd cover story w "Edge'u":

 

- SFV? Nakayama: "Chcieliśmy osiągnać tak wiele... zrobiliśmy co mogliśmy w ograniczonym czasie, ale nie było możliwości testowania. Teraz czas jest po naszej stronie (...) Cztery lata prac mają zapewnić, że wszystko będzie takie, jak chcieliśmy. Czuję, że gra wreszcie spełnia wyobrażenia"

- Edge: to prawda, że spełnia; gra jest zatrważająco zręczna i dobrze zrealizowana... to dzieło ludzi z wielką wizją i możliwościami by ją zrealizować. 

 

- Nakayama zawsze ciepło wspominał granie na automacie w SF w Gunmie, i wkraczając do branży gier wideo, zawsze za największy cel uważał pracę nad SF. Co za zaskoczenie, że gdy tylko trafił do Capcomu z takim marzeniem, został mianowany reżyserem nowej części, zajmując się tym naraz z naprawianiem piątki

- "nie konsultowaliśmy, ale rozmawialiśmy z twórcami poprzednich legendarnych Street Fighterrów, czym się kierowali tworząc postaci, co chcieli zrealizować swoimi projektami"

- nad grą pracuje masa nowych osób, ale też trochę inspirujących weteranów, jak np. niejaki "Katuragi" który tworzył animacje do dwójki

 

- dla Matsumoto najważniejsze jest przyciągnięcie nowych graczy, jakże trudne we współczesnej Japonii

- "nie ma już automatów, dlatego stawiamy na obecność na eventach, jak Comic Con czy Tokyo Game Show. Chcemy dać tę grę do rąk masie ludzi"

 

- Drive to chyba najważniejsza, bardzo mocna zmiana mechaniki gry, drastycznie zwiększając możliwości gracza w trakcie walki. Edge: "Ten zbiór systemów rewolucjonizuje grę na każdym poziomie skilla, ale na tym najwyższym, kompetytywnym, powinien uczynić SF6 sportem oszałamiającym dla widza"

 - zespół chciał oddać bardziej realistycznie uczucie walczącej osoby - możesz rzucić się agresywnie, ale bez idealnej precyzji możesz zostać za to tym mocniej skarcony. To ciągła walka o używanie i odnawianie paska Drive

- nie tylko Drive Parry potrafi kompletnie zniwelować obrażenia - z Third Strike powraca "perfect parry"

- aby Drive Impact nie był zbyt przegięty, robienie go w combie nie pozwala na odbicie przeciwnika od ściany

 

- testy? "Krytyka fanów często jest słuszna, ich propozycje na naprawę często nie są". Mimo wszystko po fatalnym starcie piątki, wiele czasu poświęcone jest na zbieranie informacji i statystyk i korekty oparte na reakcje graczy. 

- "jedno powiem.... w dniu premiery, Street Fighter 6 będzie miał bogactwo od razu obecnego, gotowego kontentu"

 

- komentarz dostarczą gwiazdy sceny growej, jak Kosuke Hiraiawa... ale też np. metalowej, jak Demon Kakka. Nie wiadomo jak będzie z wersją angielską

- Terayama o muzyce: "podstawą jest hip-hop, bo taki jest styl graficzny tej gry. Połączyłem z nim gatunki nim inspirowane oraz to, co uważam za najlepsze w tradycji Street Fightera.  (...) World Tour jest gwarny i miejski, z komputerowymi dętymi i samplami wokalowymi; Fighting Ground to tłuste bity ulicy; Battle Lounge ma bardziej wyluzowany i jazzowy nastrój (...) Dużo graliśmy w Street Fightera i chcieliśmy oddać tę ekscytację, gdy do twojej gry dołącza się nowy rywal"

 

- hub to dobry przykład na połączenie tradycji z nowym: jego obecność to dołączenie wreszcie do popularnego trendu w bijatykach, ale tutaj możemy też np. pograć w dwójeczkę czy w Final Fighta

- ogólnie założenie jest takie, że gra ma pozwalać na zmianę reguł i dostosowanie wielu rzeczy do własnych preferencji, na nowoczesną, bardziej rozrywkową modłę (jak szalone reguły w Extreme Battle Mode czy emotki przed walką)

 

- World Tour to inna trendy nowinka, i nieco opiera się na takim trybie z PSX-owej wersji SF3 Alpha . Nasz avatar będzie zdobywał doświadczenie, uczył się ataków od wszelkich postaci w grze, zbierał RPG-owo umiejętności pasywne, a także toczył róznorakie specjalne walki z innymi zasadami itp.

- World Tour to też najlepsza okazja, by nieco rozwinąć postaci w grze i dać im nieco historii, która do tej pory była obecna tylko w powiązanych anime i mangach 

 

- włożono bardzo wiele pracy w to, by sterowanie classic i modern było zbalansowane. Ma być tak, że gracze mogą wybrać oba i absolutnie nie będą mieć z tego przewagi. Nakayama: "Modern to nie ma być pierwszy krok na drodze do classica, to nie ma być easy mode. To mają być dwa osobne byty. Zaczynasz grę i możesz wybrać classic jeśli wolisz, albo modern jeśli wolisz"

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Jak oni to robią, że każdy news o tej grze brzmi jak najlepsza bijatyka ever.

 

Od razu wiesz widząc taki avatar, że ci skopie tyłek w najbardziej poniżający sposób, tak jak kiedy widzisz w Soulsach kogoś na golasa robiącego "Well what is it!".

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

Grałem na decku w obie bety i można kupować w ciemno. Dawno nie było tak świeżego SF, mają plan i pomysł na ta część, widać też zawartości będzie od groma, całkowite przeciwieństwo piątki gdzie dorabiali resztę lata po premierze.

Edytowane przez Daffy
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

To pewnie przed jakąś optymalizacja jest, status miało nieobsługiwane. na średnich miałem 60fps w walkach, skaczące 30fps biegając po lobby. Może do czerwca ogarną. Z drugiej strony ma być w fullu ten tryb zwiedzania miasta to nie wiem jak tam będzie z klatkami. Co ciekawe zanim zagramy mecz online odpala się obowiązkowy benchmark graficzki więc chyba jakby mocno dropilo klatki to by gierka sama ustawiła detale do meczy w sieci by było komfortowo.

 

Bajer że w lobby są automaty ze starymi gierkami capcomu, nawet na nich działa granie online i będą jakieś dniowe/tygodniowe wyzwania. Co mi się nie podoba? Detal ale przesadzony generator avatarow - matko bosko co tu można za twory robić, totalny festiwal cringu będzie w lobby.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Cammy moja main :wub:

 

Stylistyka SFV mocno mnie odrzuciła. Postacie wyglądały tam, jak z plasteliny. Tutaj nieporównywalnie lepiej. Świetnie niektóre postacie się prezentują, zarówno od strony graficznej, jak i designu. Jak widać nie potrzeba odkrytych pośladów, żeby zrobić atrakcyjną postać. Ta przesadzona muskulatura u niektórych postaci też już tak nie razi, jak na pierwszych materiałach.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.