Skocz do zawartości

Need for Speed: Unbound

Featured Replies

Opublikowano
38 minutes ago, Magik said:

Odpaliłem triala i nie dałem rady przebrnąć nawet przez pierwszy wyścig:[

Jak ruszyłem i jakaś głupia pi**a zaczęła drzeć japę "Zakręt!!!!  Zakręt!!!" to miałem ochotę wyskoczyć przez okno:laugh:

 

 

To standard w racerach ostatnio, w Godrizon 5 cringe jest nie mniejszy z meksykancami gadajacymi po angiesku przerywajac zdanie 3 razy jakims hola amigo.:kekyayaya:

  • Odpowiedzi 349
  • Wyświetleń 51,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ogra się w ea play rok po premierze

  • Mnie się podoba. Wole wstawki komiksowe niż kolejne live action pierdolenie i udawanie powagi które było w ostatnich nfsach.   Need for Speed musi pójść w coś nowego i innego, bo robienie ko

  • Pograłem w trial z 5 godzin, jest dużo fajnych zmian w stosunku do Heat - w karierze mamy wyznaczone konkretne cele, sama historia jest nienajgłupsza, poziom trudności na duży plus - początkowe wyścig

Opublikowano

Ja musiałem też wyciszyć te gadki w FH5, bo już nie dzierżyłem tych pseudo ziomalskich tekstów i też słuchania ciągle tego samego jak dostaję jakiś prezent w stodole. No i te całe historie gadane w czasie wyścigu. Co prawda np. wszystkie ciekawostki w dodatku HW są spoko, no ale to można było dać we free roamie, jak się na luzie jedzie, a nie kiedy się pędzi po pętlach 300+ i trzeba się skupić na jeździe.

Opublikowano

Ale nie musieli słuchać jak to nasza postać nie wie co to DeLorean.

Opublikowano
8 godzin temu, Bartg napisał:

 

To standard w racerach ostatnio, w Godrizon 5 cringe jest nie mniejszy z meksykancami gadajacymi po angiesku przerywajac zdanie 3 razy jakims hola amigo.:kekyayaya:

 

Nic tylko czekać aż w jakims Battlefieldzie zaczną drzeć japę "ojejujeju wróg...szczelaj!!" :D

Opublikowano
Godzinę temu, Magik napisał:

 

Nic tylko czekać aż w jakims Battlefieldzie zaczną drzeć japę "ojejujeju wróg...szczelaj!!" :D

Przecież to już jest.

Opublikowano

Kilka tipów po tygodniu intensywnego grania:
- jeśli szanujecie swój czas i jak złapie was policja (lub po prostu nie ma się chęci na kolejny pościg...), wystarczy szybko zamknąć grę i uruchomić ponownie - wczytuje się przed ostatnim pościgiem policyjnym. Sprawdziłem przy pościgach we free roamie, nie wiem jak się sprawa ma gdy policja ściga nas automatycznie po zakończeniu wyścigu.
- za dodatkowe misje i znajdźki wpada kilka ciekawych aut i w sumie jakoś koło 1 mln kasy (w większości za fotoradary i odcinki). Niestety jest ich mnóstwo, ale mi osobiście znaczna większość pojawiła się na mapie po prostu w czasie jeżdżenia po mieście i nie zostało dużo do wyczyszczenia.
- warto zmienić styl prowadzenia auta na grip, szczególnie w przypadku szybszych samochodów i włączyć tylko opcję brake to drift. Zbyt długie driftowanie zauważalnie spowalnia samochód, dostajemy wprawdzie za to bonus do nitro, ALE przejeżdżanie zakrętów bez utraty przyczepności też daje bonus do nitro. Ogólnie o ile na początku gry miałem z driftami duże problemy, tak mając szybsze auta wychodzą o wiele lepiej i zgrabniej (od klasy S, a nawet dają jakiś fun. Wciśnięcie ręcznego na kwadracie powoduje praktycznie zakręt o 90 stopni i to przy dowolnej prędkości, można stosować to jako ratunek, gdy nie wyjdzie nam zakręt lub drift.

 

Opublikowano

Dla mnie tu za dużo policji w mieście. Rozumiem, że takie założenie, ale jak np mam misje żeby podrzucić ziomka do kryjówki i pokazuje mi trasę gdzie pierwsze 4 auta na tej trasie, które mijam to radiowozy to trochę przypał... 

 

Znacznie trudniej niż w poprzednich odsłonach ze względu na to, że startujemy z marna fura bez kasy a ścigamy się z autami z tej samej klasy ale już odpicowanymi. Nawet jak się już dowali auto na maxa w danej klasie to i tak jest wyzwanie. Gram na normalu, nie jestem specem od wyścigówek ale wszystkie inne nfsy bez problemu przechodziłem, czasami tylko zajmując inne miejsca niż 1. Tutaj no przez pierwsze godziny to chyba ani razu nie byłem pierwszy. 

Opublikowano

Trial działa do pierwszego wyścigu kwalifikacyjnego, jest to mniej wiecej moment gdzie ogarniamy co i jak. Musze przyznać, że po raz pierwszy ten sposób promocji zachęcił mnie do zakupu pełnej wersji. 

Opublikowano

Wiecie dlaczego NFS Underground był świetny? Bo nie miał policji, tylko legancko się latało furką i skupiało na wyścigach a nie psach, które wyskakują na każdym rogu. 

Bez kitu ta gra jest dobra, ale wyścigi same w sobie są na drugiej planie. Większość czasu trzeba się bawić z psiarnią i zaczyna mnie to irytować. 

 

Opublikowano

Dla mnie gra jest co najmniej dobra, natomiast zawodzi brak nowości na liście aut. Forza robi podobnie, ale takie kopiuj wklej przez kilka lat zaczyna mnie irytować, idą na łatwiznę z tymi modelami z zeszłej dekady. Nawet 400Z to tylko wersja prototypowa.

Opublikowano
20 minut temu, Mustang napisał:

Dla mnie gra jest co najmniej dobra, natomiast zawodzi brak nowości na liście aut. Forza robi podobnie, ale takie kopiuj wklej przez kilka lat zaczyna mnie irytować, idą na łatwiznę z tymi modelami z zeszłej dekady. Nawet 400Z to tylko wersja prototypowa.

Lista samochodów jest praktycznie taka jak w Heat czy Payback, a w dużej części nawet jak w NFS 2015. Lista ponad 140 aut wygląda całkiem okazale, ale mamy z tego samego rocznika np. 4 różne wersje Lambo Huracan, 5 Aventadorów, 7 Porsche 911 992, 4 Mercedesy AMG GT...

Dla zbierających trofea - uwaga na bycie online podczas gry. Ja grałem offline w triala, bo nie miałem dostępu do konta EA - żaden puchar nie wpadł, a niestety gra zanotowała, że spełniłem wymagania dla danego trofeum i nie mogłem go wbić będąc już online. Skończyło się na usunięciu gry i rozpoczęciu od nowa, cały pierwotny progres przepadł, bo nie ma możliwości rozpoczęcia gry od nowa na osobnym sejwie - absurd.

Spędziłem z grą miłe 40h, najlepszy NFS od lat, polecam wszystkim wahającym się.

Opublikowano
21 minut temu, Bartg napisał:

Turbo szybko staniało :sadkek:

gra jest wtopą sprzedażową, także będzie szybko tanieć

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

gra jest wtopą sprzedażową, także będzie szybko tanieć

Szkoda, że słabo się sprzedało. Wiemy jak bardzo?

Opublikowano

Widze, że w UK gra w tygodniu premiery nie weszła nawet do top10, a sprzedaż była gorsza o 64% niż Heat w tygodniu premiery :rayos: Dziwna w sumie strategia EA, gra ogłoszona gdzieś w październiku, mocno ograniczony marketing no to wyszło jak wyszło.

Opublikowano

Do tego ten cały elo melo anime klimat też raczej nie pomógł. Może w końcu będzie to dla nich sygnał, że pora zrobić coś od podstaw, a nie walić reskin za reskinem gierki z 2015 roku.

Opublikowano

Nie trzeba być naukowcem. Niech zrobią Forze Horizon na mniejszą skalę lub wskrzeszą Burnouta. Albo niech zmiksują jedno z drugim. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.