Opublikowano poniedziałek o 17:091 dzień Pierwsza PRO konsola gdzie opłaca sie grac w wersje bazową. Cerny jebany geniusz inżynierii.
Opublikowano poniedziałek o 17:181 dzień Godzinę temu, Pupcio napisał(a):Na series s nie wygląda to zbyt dobrzeNa pewno fabułę SH łatwiej zrozumieć niż cokolwiek z Shenmue. Edytowane poniedziałek o 17:201 dzień przez Josh
Opublikowano poniedziałek o 19:081 dzień 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał(a):Pierwsza PRO konsola gdzie opłaca sie grac w wersje bazową. Cerny jebany geniusz inżynierii. Konami wszystkie 3 gry dokładnie tak samo poprowadziło jeżeli chodzi o wsparcie dla wszystkich konsol i PC, ten sam silnik, te same miniproblemy, ale imo nic potężnego. Nie do końca, albo raczej to zależy. Upscalery srery, w jednym gorsze rośliny, ale znacznie lepsze iq i performance, w innym blur, w innym shader compilation, no niestety tak już będzie na każdym sprzęcie coś innego ma problem, jednakże szczerze mówiąc to raczej jest jakieś uwielbienie do liczb i Digital Foundry, gdyby nie te newsy to większość graczy nigdy by nie zwrociła uwagi co jest lepsze i gdzie, szczególnie na Unrealu, na którym zawsze coś nie trybi jak na Decimie, czy innym Id Techu. Najważniejsze, że gra wyszła podobno znakomicie. Byle do czwartku...:)
Opublikowano poniedziałek o 19:381 dzień Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Jeszcze troszkieeekurde ta muza w menu Pizza z biedronki przygotowana, mleko na kakałko się będzie grzało, słuchawki i pad naładowane, drzemka po południu długa, urlop do końca tygodnia, zaraz Święto
Opublikowano poniedziałek o 20:061 dzień 26 minut temu, Szermac napisał(a):Jeszcze troszkieeekurde ta muza w menu Pizza z biedronki przygotowana, mleko na kakałko się będzie grzało, słuchawki i pad naładowane, drzemka po południu długa, urlop do końca tygodnia, zaraz Święto Panie Szermac, jutro poproszę o pierwsze BEZSPOILEROWE wrażenia
Opublikowano poniedziałek o 21:151 dzień 1 godzinę temu, Szermac napisał(a):Jeszcze troszkieeekurde ta muza w menu Pizza z biedronki przygotowana, mleko na kakałko się będzie grzało, słuchawki i pad naładowane, drzemka po południu długa, urlop do końca tygodnia, zaraz Święto Swoją drogą - jakby mi ktoś screen z tego dashboardu pokazał ze 3 lata temu i spojrzał na te gierki to bym stwierdził że fejk że ja pierd.ole. Edytowane poniedziałek o 21:151 dzień przez Cedric
Opublikowano poniedziałek o 21:211 dzień Zazdro. Kusiło, żeby przypierdolić L4 od czwartku, ale chyba jednak opanuję swoje żądze i wykorzystam je dopiero na Ninja Gaiden Wiadomo, że to nie będzie zbyt obiektywna opinia, ale też chętnie poczytam Twoje wrażenia ;)
Opublikowano poniedziałek o 21:241 dzień 7 minut temu, Cedric napisał(a):Swoją drogą - jakby mi ktoś screen z tego dashboardu pokazał ze 3 lata temu i spojrzał na te gierki to bym stwierdził że fejk że ja pierd.ole. Sorry za cytowanie samego siebie, ale o kur.wa jeszcze ta 21:37 na zegarze - dopiero teraz zauważyłem ten subtelny detal. @Szermac
Opublikowano wczoraj o 00:58 1 dzień Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. No wiadomo, że obiektywnie nie będzie, nie wiem czemu miałoby być, jest masa recenzji, można sobie poczytać, a ja nie recenzent, ja gracz i do gierek podchodzę emocjonalnie ;)Zresztą i tak za dużo Wam nie powiem.Z bardzo prostego powodu. Mianowicie, przez te blisko 3 godziny grania, odkrywanie rzeczy w tej grze, a mowa tu o wszystkich rzeczach jakie przygotowali jej twórcy, gdzie chodzi mi o oprawę, estetykę, art, historię, postaci, muzykę, walkę, znajdźki, horror, terror, mechaniki, interfejs, potwory, patenty, zagadki, eksplorację tak potężnie masuje czikibansiora, że niechaj Wam też tak wymasuje podczas odkrywania i doznawania tego wszystkiego. Sam koncept gry póki co, jest fenomenalny.Nawet nie wiecie jak bardzo jesteśmy w domu, ale się dowiecie jak zagracie Są napisy PL, 3 poziomy trudności zagadek (wziąłem najwyższy-i są supko do zacinki i fajnej rozkminy), 2 poziomy trudności akcji (też wziąłem najwyższy). Na najwyższym, jest ciężko na początku, trochę niewygodnie, ale już po chwili i ogarnięciu głównie mechaniki kontrataku, robi się nawet łatwo, ale i satysfakcjonująco zarazem (Chociaż wyobrażam sobie, że niektórzy mogą mieć większe problemy, ale może na tym trybie story jest spoczko na luzaczku i bez stresa). Pytajcie o coś konkretnego jakby Was coś frapowało, to jak sie wyśpie to odpowiem xd Ogólnie nie wiem czy zasnę z ekscytacji. Jak za dnia będzie taka pogoda jak wczoraj (czyli szarówa i deszcz) to siadane będzie z zasłoniętymi roletami już od południa, bo NIE DO WYTRZYMANIA.
Opublikowano wczoraj o 01:28 1 dzień Dzięki. Horrory to nie moja bajka, kiedyś na PSX zagrywałem się jedynie w RE3 Nemesis a poza tym nic. Ale widzę że gierce warto przyjrzeć się bliżej, co może przekona mnie do zakupu.
Opublikowano wczoraj o 03:06 1 dzień Napiszcie lepiej, jak to finalnie jest z tą walką, podobno przekombinowana, idąc tropem recenzji.
Opublikowano wczoraj o 04:29 1 dzień 3 godziny temu, Szermac napisał(a):No wiadomo, że obiektywnie nie będzie, nie wiem czemu miałoby być, jest masa recenzji, można sobie poczytać, a ja nie recenzent, ja gracz i do gierek podchodzę emocjonalnie ;)Zresztą i tak za dużo Wam nie powiem.Z bardzo prostego powodu. Mianowicie, przez te blisko 3 godziny grania, odkrywanie rzeczy w tej grze, a mowa tu o wszystkich rzeczach jakie przygotowali jej twórcy, gdzie chodzi mi o oprawę, estetykę, art, historię, postaci, muzykę, walkę, znajdźki, horror, terror, mechaniki, interfejs, potwory, patenty, zagadki, eksplorację tak potężnie masuje czikibansiora, że niechaj Wam też tak wymasuje podczas odkrywania i doznawania tego wszystkiego. Sam koncept gry póki co, jest fenomenalny.Nawet nie wiecie jak bardzo jesteśmy w domu, ale się dowiecie jak zagracie Są napisy PL, 3 poziomy trudności zagadek (wziąłem najwyższy-i są supko do zacinki i fajnej rozkminy), 2 poziomy trudności akcji (też wziąłem najwyższy). Na najwyższym, jest ciężko na początku, trochę niewygodnie, ale już po chwili i ogarnięciu głównie mechaniki kontrataku, robi się nawet łatwo, ale i satysfakcjonująco zarazem (Chociaż wyobrażam sobie, że niektórzy mogą mieć większe problemy, ale może na tym trybie story jest spoczko na luzaczku i bez stresa). Pytajcie o coś konkretnego jakby Was coś frapowało, to jak sie wyśpie to odpowiem xd Ogólnie nie wiem czy zasnę z ekscytacji. Jak za dnia będzie taka pogoda jak wczoraj (czyli szarówa i deszcz) to siadane będzie z zasłoniętymi roletami już od południa, bo NIE DO WYTRZYMANIA.Jak nahajpował, a do czwartku jeszcze tak daleko No właśnie, jak tam z tą walką? Czy to SOULSLIKE? Ostro straszy? W bardziej subtelny sposób, czy są jumpscary? Polskie tłumaczenie daje radę, czy lepiej wziąć angielskie napisy?
Opublikowano wczoraj o 04:40 1 dzień 9 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):Nie do końca, albo raczej to zależy. Upscalery srery, w jednym gorsze rośliny, ale znacznie lepsze iq i performance, w innym blur, w innym shader compilation, no niestety tak już będzie na każdym sprzęcie coś innego ma problem, jednakże szczerze mówiąc to raczej jest jakieś uwielbienie do liczb i Digital Foundry, gdyby nie te newsy to większość graczy nigdy by nie zwrociła uwagi co jest lepsze i gdzie, szczególnie na Unrealu, na którym zawsze coś nie trybi jak na Decimie, czy innym Id Techu.też mi się wydaje że Digital Foundry niepotrzebnie sieje ferment tymi dokładnymi analizami.xDSerio, Digital Foundry i nagłaśnianie problemów technicznych w Internecie to jeden z wielu powodów dlaczego ilość portów działających na granicy grywalności jest dzisiaj o wiele mniejsza niż jeszcze w czasach PS3 i X360. W interesie posiadaczy PS5 Pro, czyli również i twoim, jest aby nagłaśniali wszystkie problemy z artefaktami i jakością obrazu. Jeśli tego nie będzie to zostaniesz z drogą konsolą, która wciąż będzie miała problemy.
Opublikowano wczoraj o 05:36 1 dzień Godzinę temu, Pix napisał(a):Jak nahajpował, a do czwartku jeszcze tak daleko No właśnie, jak tam z tą walką? Czy to SOULSLIKE?Ostro straszy? W bardziej subtelny sposób, czy są jumpscary?Polskie tłumaczenie daje radę, czy lepiej wziąć angielskie napisy?W recenzjach widziałem, że jak ktos chce doświadczenia z SH2 Remake to easy (a właściwie story bo tak nazwane) walka/ hard zagadki.Wtedy siłą rzeczy te mechaniki soulsowe schodzą na drugi plan.
Opublikowano wczoraj o 06:14 1 dzień 4 minuty temu, Donatello1991 napisał(a):To ile h na pierwsze przejście? Pisano w reckach?12-13 godzin podobno.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.