Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare III


Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Bartg napisał:

Tylko, ze odrzut się mocno nie zmienił, prawie nic, testowali to już w becie Codowi jutuberzy, to co się zmieniło to rozrzut WIZUALNY, w dwójce trzepało bronią niewspółmiernie mocno do faktycznego rorzutu, do tego zmniejszyli efekty dymu i trzęsawkę np kropek/znaczników w celownikach.  Więc teraz to wygląda faktycznie, jakby rozrzutu nie było.

Faktycznie jest tak jak piszesz. Kule lecą tak samo. Mi jednak bardziej odpowiada ten efekt trzepania bronią. Ma się wrażenie, że to ma więcej głębi i ciężaru. Usunięcie tego dymu to kolejny złych ruch. W Dwójce widziałeś dym, dziury na ścianę od kul. Tutaj widzisz jak lecą pociski, kurwa jak w battlefroncie. 

No nie jest to Cod dla mnie. Odrzut wizualny sprawiał, że trzeba było mocniej przymierzyć. Tutaj to wszystko wchodzi za łatwo. Przez co sztucznie to wszystko dla mnie wygląda.

Pograłem chwilę dzisiaj znowu, myślę sobie, że nawet spoko. Ale po chwili odpaliłem MW2 i spoko już przestało być.

Wiem, że Cody zawsze były mocno arcade. Ja znów częściej grałem w Battlefield. Skusili mnie przed premierą dwójki, mówiąc, że będzie wolniej, poważniej. I szkoda, bo mają trzy studia. Wystarczyło by gdyby każde szło w swoją stronę. IW mogłoby robić Modern Warfare, stawiające na jakąś odrobinę realizmu. Sledge wtedy mogłoby się skupić na tych swoich laserach i pistoletach na wodę. A teraz wygląda to tak, że Activision same nie wie już czego chce.

Zostaje przy MW2019 i MW2. Dla mnie movement za szybki, za arkejdowy, a strzelanie bez głębi i za łatwe.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Strzelanie przypomina te z CoDów na PS3 czy PS4, chociaż mam wrażenie, że i tak jest łatwiejsze niż w tych starych częściach. Do tego bez żadnych dodatków w broni. Graficznie mam wrażenie, że jest słabiej niż w poprzednich dwóch częściach MW. Takie Rust np. według mnie wygląda o wiele lepiej w MW19. Mapy niby odrestaurowane, ale to i tak nie to samo co w oryginalnym MW2, bo odnoszę wrażenie, że jest mniej przejrzyście, a taka Favela jest zbyt kolorowa. Jako dodatek do MW z poprzedniego roku byłoby spoko, ale jako pełnoprawna produkcja się nie broni. Zagram kiedyś jak trafi do gamepassa, bo w obecnym stanie ta gra nie jest warta żadnych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza

W COD i tak głównie gram w HC, więc długi TTK mógłbym pominąć w tym trybie, ale wszyscy skaczą jak małpki z biegunką. Bronie po prostu brzydkie, graficznie bez rewelacji, dźwięk strzałów słaby. Po MW3 odpaliłem znów MW2019 i w nim bawię się dużo lepiej. Ja to na spokojnie wolę, takie skakanki to mi się kojarzą z Apexem.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Do tego, podobno, mają przenieść chyba 3 mapy z MWII. Farm, LasAlmas i jeszcze jedna i dodać inna porę roku XD. Mapy, operatorzy, skiny. Niedługo wszystko z 2022 będzie przeniesione XD oprócz feelingu strzelania, który uprościli najmocniej jak się da. No kurwa, nie dają argumenty by w jakikolwiek sposób ich bronić xD

To jakiś Mem a nie Modern.

Odnośnik do komentarza

https://www.sportskeeda.com/call-of-duty-game/so-can-actually-see-shooting-at-cod-fans-demand-lower-visual-recoil-modern-warfare-3

 

Kurwa xD myślałem, że ten zerowy odrzut to widzimisie Sledge ale nie, okazuje się, że to ludzie tego się domagali xD

Wiecie co, nie ma co wieszać psów na Acti. Z tego co widzę, dostosowują swoje gry pod otępiałą społeczność Codową, dodają skiny, bo debile kupują, robią arcade, bo spoceńcy muszą napierdalać te swoje bunnyhopy. Teraz okazało się, że odrzut wizualny sprawiał trudności w celowaniu.

A później ci sami mówią o tym, że dłuższe TTK sprzyja skillowi XDD 

Naprawdę, nie Activision jest problem tylko problem jest z tym spierdolonym fortnajtowym pokoleniem. Robią taką grę, jakiej ludzie chcą.

I w sumie dobrze, że wołają za to pełną cenę. Frajerów trzeba golić równo.

  • Plusik 2
  • This 2
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, meffju41 napisał:

https://www.sportskeeda.com/call-of-duty-game/so-can-actually-see-shooting-at-cod-fans-demand-lower-visual-recoil-modern-warfare-3

 

Kurwa xD myślałem, że ten zerowy odrzut to widzimisie Sledge ale nie, okazuje się, że to ludzie tego się domagali xD

Wiecie co, nie ma co wieszać psów na Acti. Z tego co widzę, dostosowują swoje gry pod otępiałą społeczność Codową, dodają skiny, bo debile kupują, robią arcade, bo spoceńcy muszą napierdalać te swoje bunnyhopy. Teraz okazało się, że odrzut wizualny sprawiał trudności w celowaniu.

A później ci sami mówią o tym, że dłuższe TTK sprzyja skillowi XDD 

Naprawdę, nie Activision jest problem tylko problem jest z tym spierdolonym fortnajtowym pokoleniem. Robią taką grę, jakiej ludzie chcą.

I w sumie dobrze, że wołają za to pełną cenę. Frajerów trzeba golić równo.

Większość z tych debili jest wychowana na starych częściach gdzie nie było żadnego odrzutu. Zwykły nałóg utrwalany od najmłodszych lat.

Dostaną teraz kolejne trzy części tego samego gameplayu i miejmy nadzieję, że IW wróci do normalności w MW4.

Odnośnik do komentarza

Patrząc na to co się dzieje wokół gry raczej na premiere odpuszczam , mimo że wszystkie cod-y brałem w okolicy premiery nawet dla samej kampanii bo lubie te efekciarskie sceny. Tutaj ponoć kampania ma być dwa razy dłuższa niż zwykle ale te całe szambo co wylewa się z każdym news-em na temat gry trochę zniechęca .

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, McDrive napisał:

Miejmy nadzieję, że IW wróci do normalności w MW4.

Oby tak było, ale obawiam się, że po tym jak MWII zostało przyjęte i jaki płacz jest dookoła tej części, to IW może pójść w stronę tego, co ma wyjść w tym roku. 

Zrobili chyba najlepszy feeling strzelania jaki kiedykolwiek powstał to okazało się, że jest do dupy bo odrzut, dym i huy wie co jeszcze przysłania im cel i barany mają trudności z namierzeniem xDD 

Trudno, trzeba pogodzić się z rzeczywistością i życ w świecie fortnajtowego spierdolenia.

Edytowane przez meffju41
Odnośnik do komentarza

A to ciekawe, myślałem że kolejność zdarzeń była następująca:

 

1. Po MW2 zupełnie nowy COD od Sledgehammer w ramach trzyletniego cyklu (nie MW)

2. Sledgehammer daje dupy - ratujemy się DLC do MW2

3. Bobby rzutem na taśmę orientuje się, że co prawda z contentem są w dupie, ale lepiej wydymać frajerów na full price MW3 niż babrać się w jakieś dodatki

 

Ale to pewnie tylko spiskowa teoria fanów, a nie chciwość Acti i nieudolność Sledgów ;) 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...