Skocz do zawartości

STALKER: Legends of the Zone Trilogy


Rekomendowane odpowiedzi

Kurde balans ta gra klimatem dalej miażdży jajca :banderas:.

Polecam wyłączyć asystę celowania, mnie strasznie irytowała. 50kg udźwigu to malutko powiem, pamiętam że jak na PC grałem to miałem dwa mody- jeden dodający dwie śrutówki, a drugi zwiększający udźwig do chyba 80 kg. Stąd nasuwa mi się pytanie, udźwig da się jakoś podnieść potem jakimś pancerzem/itemem?

Odnośnik do komentarza
50 minut temu, Szajka napisał:

Kurde balans ta gra klimatem dalej miażdży jajca :banderas:.

Polecam wyłączyć asystę celowania, mnie strasznie irytowała. 50kg udźwigu to malutko powiem, pamiętam że jak na PC grałem to miałem dwa mody- jeden dodający dwie śrutówki, a drugi zwiększający udźwig do chyba 80 kg. Stąd nasuwa mi się pytanie, udźwig da się jakoś podnieść potem jakimś pancerzem/itemem?

Ja polecam wyłączać asystę celowania w każdej grze.

  • This 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Lukas_AT napisał:

Czuc drewno czy gameplay spokojnie wciagnie kogos, kto woli powolna rozgrywke z eksploracja?

Dlaczego nie oba naraz? :cool: Czuć, że to stare gry które były drewniane już w momencie premiery, ale klimat, eksploracja i świat przedstawiony wciągają nadal jak bagno. Nie ma drugiej gierki, która tak mocno skusi poczuciem eksploracji niebezpiecznej i niegościnnej zony, co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę to, ile pozycji próbowało naśladować tę serię właśnie w tych tematach. Trochę też forumek może być nieobiektywny, bo jak widzisz w temacie jest PODJARKA konsolowym Stalkerem.

 

Zostawię Ci tutaj fajną składankę dość długich recenzji od Avalanche Reviews - obejrzyj sobie segment o pierwszej części pomijając rozdział ze spoilerami i ręczę, że po takim seansie będziesz już wiedział czy gry są warte Twojego czasu i Twoich pieniędzy.

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Lukas_AT napisał:

Jak prezentuje sie rozgrywka? Jak przetrwala probe czasu? W oryginal nigdy nie gralem, ale zaluje i zawsze gdzies ta trylogia siedziala mi w glowie. Czuc drewno czy gameplay spokojnie wciagnie kogos, kto woli powolna rozgrywke z eksploracja?

Ja lubię taki typ rozgrywki i jest bello. Lekkim Drewnem ta gry była już na premierę,ale jak ktoś lubi taki setting to będzie czerpał masę frajdy.

Odnośnik do komentarza

Ktoś to pisał, że AI wrogów słabe,a ja twierdzę,że jest lepsze niż w większości współczesnych gier. Gram na przedostatnim poziomie trudności i jest ciężko,potyczki z wrogami przypomniały mi o quick save/quick load. Małe możliwości udźwigu i ogólna trudność potyczek nadają fajnego sznytu survivalowego. Nie wiem jak to u was wygląda, ale u mnie często gra crashuje, bywa to upierdliwe. 

Odnośnik do komentarza
19 minut temu, GSPdibbler napisał:

Chodziło mi o to że właśnie AI wrogów jest na wyższym poziomie niż we współczesnych grach.

Wybacz, w pośpiechu czytałem i nie zrozumiałem. Tak AI wrogów to coś co na piecu już mi bardzo siadało te fhui lat temu. Albo ja jestem jakiś dziwny, ale ta gra nadal graficznie wygląda świetnie, niebo przecież to mały majstersztyk :sir:. Klimat nocą robi porządną robotę, a w burzy to już w ogóle :banderas:

Odnośnik do komentarza

Z jednej strony strasznie się cieszę, że jest na konsoli, z drugiej sam się zastanawiam, czy warto wracać do tego uniwersum.

Grałem lata temu w część pierwszą na klasycznym setupie, czyli klawiatura i mycha i było wymagająco, trochę się boję konwersji na pada.

Graficznie mocno mi pasuje, bo widać, że coś tam podkręcili.

 

Zobaczy się po przecenach ;)

Odnośnik do komentarza

Gunplay jest zajebisty. Zazwyczaj w FPS ach tam gdzie celujemy, tam leci pocisk. A tutaj wymiana strzałów z AK 47 pociski lecą gdzie chcą, miodzio. I trzeba się przyzwyczaić do częstych zapisów bo tutaj się ginie, często i gęsto. Gram na poziomie weteran i często jestem na strzała. W ogole jakie akcje wychodzą, wymiana strzałów, koleś wchodzi do tunelu kolejowego, błysk i ziomka nie ma bo w anomalie wdepnął. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dokładnie,gun fight tutaj to cymesik. Chce też zwrócić uwagę na udźwiękowienie broni bo jest kapitalne. Quick save/quick load to podstawa na weteranie. Ale potyczki i wymiany ognia pomimo bardzo częstych ich powtórzeń sprawiają frajdę przez mix dobrego AI i gun fightu. Ciągle mi brakuje udźwigu co trochę irytuje ale z drugiej strony lubię gdy jest trudno i trzeba kombinować. Właśnie odpalam plejaka i wkraczam do zony, mam kilka zleceń od barmana do wykonania. Aaa i całkiem przyjemna tu jest eksploracja, pomimo że często jest mało owocna to miejscówki są kapitalne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...