Skocz do zawartości

The Blood od Dawnwalker

Featured Replies

Opublikowano
44 minuty temu, Observer napisał(a):

 

No nie wiem w console wars niektórzy pisali że RedFall to mesjasz, ale to chyba przed premierą. :leo:

 

A najlepsza gra w wampirach ostatnich lat to Vampire Survivors :lapka:

RPG*

  • Odpowiedzi 46
  • Wyświetleń 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Zapowiada się obiecująco. Mocny, brutalny klimat wylewa się z tego trailera. Czekam na więcej szczegółów, które mają zostać zaprezentowane w połowie roku.

Opublikowano

Ja również czekam, bo zapowiada się bardzo dobrze. Klimat jest, mam nadzieję, że dowiozą fabularnie i będziemy mieli drugiego godnego Wiedźmina :D 

Opublikowano

Kolejna polska gierka, na którą mocno czekam.
Fajnie by było, jakby jednak nad dubbingiem popracowali, by pozbyć się tego drewna, rodem z desek Teatru Wielkiego.
Główny bohater super, fajny, naturalny, ale rycerze i główny wampir to typowa, nadmierna egzaltacja, której tak w polskim dubbingu nienawidzę (z ciekawości odpaliłem angielski i tam rycerze brzmią lepiej, wampir w sumie podobnie pompatycznie).
Chciałbym, żeby wreszcie do kogoś dotarło, że w rzeczywistości ludzie tak nie mówią, jakby deklamowali "Inwokację" na jakimś szkolnym przedstawieniu - zdecydowanie więcej naturalności by się przydało.
Naprawdę nie chciałbym grać po angielsku w tak bardzo słowiańskiej grze.

Opublikowano
7 godzin temu, Wredny napisał(a):

Kolejna polska gierka, na którą mocno czekam.
Fajnie by było, jakby jednak nad dubbingiem popracowali, by pozbyć się tego drewna, rodem z desek Teatru Wielkiego.
Główny bohater super, fajny, naturalny, ale rycerze i główny wampir to typowa, nadmierna egzaltacja, której tak w polskim dubbingu nienawidzę (z ciekawości odpaliłem angielski i tam rycerze brzmią lepiej, wampir w sumie podobnie pompatycznie).
Chciałbym, żeby wreszcie do kogoś dotarło, że w rzeczywistości ludzie tak nie mówią, jakby deklamowali "Inwokację" na jakimś szkolnym przedstawieniu - zdecydowanie więcej naturalności by się przydało.
Naprawdę nie chciałbym grać po angielsku w tak bardzo słowiańskiej grze.

Tylko pytanie zasadnicze. Jak naturalnie brzmi wampir? :philosoraptor:

Opublikowano
4 godziny temu, GSPdibbler napisał(a):

Tylko pytanie zasadnicze. Jak naturalnie brzmi wampir? :philosoraptor:

Mnie tam w Krwi i Wino głosy wampirów i wampirzyc bardzo pasowały w rodzimym języku. 

Opublikowano
22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Mnie tam w Krwi i Wino głosy wampirów i wampirzyc bardzo pasowały w rodzimym języku. 

W wiedźminku 3 to nawet pierdnięcie wieśniaka brzmi jak poezja. Tam wszystkie głosy są ideolo. Regis fantastyczny.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ok, czytałem trochę ostatnio o tym, co tam kombinują, i nawet ma to swój charakter. Gra ma być NARRACYJNYM SANBOXEM. Jak wiadomo z moich postów, takich to już trochę jest i są czasem bardzo fajne, ale brzmi to jak coś, czego może nikt nie robił z takim budżetem i grafiką.

 

The Blood of Dawnwalker's design director explains the ARPG's time-as-resource mechanic, and how 'both action and inaction have consequences’ | PC Gamer

 

 

Niczym w Personach itd., czas będzie mijał, gdy wybierzemy jakąś aktywność. Poza tym spoko, można sobie chodzić do woli, tylko wybory sprawiają że następuje kolejny noc/dzień. W ten sposób będziemy zmuszeni do budowania swojej drogi i odpuszczania niektórych rzeczy. Bohater ma mieć 30 dni na powstrzymanie złoli.

 

Twórcy sami przywołują mema "ojej, Ciri jest w tarapatach... pora pograć w Gwenta" lol. Tutaj ma tak nie być, skończyła się zabawa.

 

Piaskownica ma się odnosić i do głównego wątku i do tego, że różne poboczne, niby małe rzeczy też będą się z nim wiązać. Priorytetem jest maksymalna wolność w każdym momencie. Nie pierwszy RPG, który coś takiego obiecuje, ale plan "zrobienia czegoś poważniejszego niż Wiedźmin" brzmi dość ambitnie...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koncepty miejscówek do tej gry robią klimat, że hej. Czekam na gameplay reveal tego lata.

Ghvh2EmXcAE9sa3?format=jpg&name=large

Gn74KD4WQAAO-Qb?format=jpg&name=large

GjcAhbrW8AA6Rey?format=jpg&name=large

GiTyG0jWUAAt-vx?format=jpg&name=large

Gin4nJ0WkAAhrWT?format=jpg&name=large

Gi8kK_8WcAEJEWI?format=jpg&name=large

GnX7buIXUAAr7E1?format=jpg&name=large

GogBSLYX0AAVypz?format=jpg&name=large

Edytowane przez Wojtq

Opublikowano

Prawda, wygląda to niesamowicie. Czuć klimat obama

Opublikowano

Jest dusza na screenach, ciekawe, jak to wszystko będzie wyglądało w rzeczywistości.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wygląda dosyć sympatycznie. Dobrze też, że twórcy nie celują w grę na 150 godzin, tylko raczej 30-40, więc łatwiej będzie ogarnąć to jako pierwszy projekt przy wielkości studia.

Opublikowano

Te animacje to jak z wiedźmina 1 xd Strasznie koślawo to wygląda w tym trailerze, jak jakaś budżetowa gra ze śmietnika steamowego.

Opublikowano

No po tym trailerze hajp opadł. To nawet nie jest poziom wiedźmina 3 jeśli chodzi o animacje i oprawę. Niby mają jeszcze sporo czasu ale coś średnio mi się to widzi. Choć chciałbym się mylić.

Opublikowano

Oj źle to wygląda, nie wiem gdzie wy macie oczy, widać, że będą mieli spore problemy z optymalizacją i tymi drewnianymi animacjami (

Opublikowano

Póki co vibe takiej robionej przez dwie osoby w garażu gierki, drewno sztywniutkie, reszta nijaka no trochę klimatuntam może i jest i muzyka OK.

Opublikowano

Nie wygląda to na produkt premium, ale może być czymś takim jak pierwszy Heniek, czy Stalkery. Problemy na wielu płaszczyznach, ale nadrobi czym innym i będzie z tego gra z duszą dla masochistów.

Opublikowano

Oni mieli cały wywiad o tym, że to jest AAA, "jakość Wiedźmina - może znacznie krótsza gra, ale celujemy w ten poziom jakości".

Ex-CDPR devs' new open-world vampire RPG is aiming for "the quality level of The Witcher 3," but since it's a smaller studio, only about a 30-40 hour campaign | GamesRadar+

Jednak z racji na ww. rzeczy - gdzie grę porównuję bardziej do Persony - zawsze jakoś ostrożnie podchodziłem do tych zapewnień. Jak zrobią coś pomiędzy, to też może być ciekawe. Gra ma dość ciekawe pomysły na rozgrywkę, typu chodzenie po ścianach, podobno spory wpływ na historię co jest niesamowicie drogie gdy się to połączy z filmową prezencją... Metaphor ludzie chwalili, a często statyczne tła które oglądaliśmy regularnie przez całą grę wyglądały jakby był robione 10 sekund w paincie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.