Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Design i stylistka to tak jak w przypadku Returnal, totalna miazga! I premiera nieodległa obama Będzie sztos!

Przerąbane, że dzień wcześniej wychodzi Crimson Desert, akurat jego też mam na liście do kupienia xD

  • Odpowiedzi 85
  • Wyświetleń 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Paolo de Vesir
    Paolo de Vesir

    Też wyczekuje, Returnal to moja gra generacji więc przynajmniej rzucę okiem. Zwłaszcza, że to PRO chodzi mi po głowie tylko jeszcze brakuje mi tytułu który skłoniłby mnie do powrotu (ani nie jestem za

  • Oj, Returnal to bylo unikalne doświadczenie. Pamiętam, że po pierwszych kilku godzinach byłem zrezygnowany. Za trudne, nie ma szans, odpadam. Ale ostatecznie jednak zawsze wracałem i próbowałem dalej,

Opublikowano

No pięknie, teraz mam dedline do marca. Muszę spiąć poślady i w końcu skończyć tego Returnala. Ale jest trudny dla mnie i utknąłem w trzecim biomie... Może to kwestia też że za rzadko grałem i mechanika poruszania nie siedzi w palcach? Saros zapowiada się tak samo klimatycznie jak Returnal.

Opublikowano
13 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):

Ja mam wrażenie, ze przez inną nazwę gracze spodziewali sie przebudowy całego gameplayu i mechanik. No nie. To miałbyc od początku " returnal 2 ". Bigger better. Jak każda "kontynuacja" w historii gamingu.

Takie były zawsze komentarze. Wiadomo było, że to będzie następca Returnala, tylko bez nazwy "Returnal 2" by jednak szersza publika nie miała wrażenia, że coś traci jeśli nie znała jedynki.

Returnal to był sukces, ale nie na wielką mainstreamową skalę, mówimy o pewnie trochę ponad milionie sprzedanych kopii. Sony już prawie z każdym projektem celuje w znacznie więcej. Samo Housemarque to nie jest takie małe studio, liczba pracowników przekroczyła sto.

To mówi też wiele, że w zapowiedziach twórcy wydają się podkreślać głównie "ułatwienia" mające dawać bardziej stały progres i więcej szans uniknięcia śmierci. Czyli generalnie chcą zrobić coś bardziej przystępnego, dla większej liczby osób, niż Returnal. Który dla mnie na przykład - osoby niesiedzącej specjalnie w strzelankach celowanych prawą gałką - był jednak za trudny, by w pełni się nim cieszyć, powtarzałem za wiele razy to samo i droga do faktycznego progresu była dla mnie za długa.

Opublikowano

Pora poćwiczyć siusiumajtki. Macie czas do marca.

Opublikowano

Nie oczekuję przejść gry bez zgonu, ale Returnal mnie sporo nauczył, więc może się skończy na kilku.

Opublikowano

System "chwytania pocisków" i obsługi tej siły do kontrataku to dodatkowy element do całej mechaniki uników/skakania i ataków. Może być ciekawie się przestawić na odpowiednie "zbieranie" kuleczek ;]

Opublikowano

Oj, Returnal to bylo unikalne doświadczenie. Pamiętam, że po pierwszych kilku godzinach byłem zrezygnowany. Za trudne, nie ma szans, odpadam. Ale ostatecznie jednak zawsze wracałem i próbowałem dalej, zupełnie jak główna bohaterka. Z czasem zauważyłem, że idzie mi coraz lepiej i nie czułem się jak przy niektórych soulsach, że miałem więcej szczęścia niż rozumu, bo udało mi się dziabnąć bossa w dupę i na czas spierdolić przed atakiem.

Kiedy kończyłem platynować Returnala to odwalałem takie kombosy i serie, że na początku przygody w życiu nie uwierzyłbym, że to ja gram. Autentycznie z czasem stawałem się coraz lepszy, a satysfakcja była ogromna. Piękna sprawa.

Opublikowano

Miałem bardzo podobne doświadczenie z Returnal, niesamowita sprawa jak od prawie zrezygnowania i stwierdzenia, że to za duży hardkor, zaatakowałem platynę i czułem się momentami niezniszczalny.

Opublikowano

Każdy miał swoją ścianę :)

Dla mnie momentem w którym byłem już zrezygnowany i myślałem że trafiłem na grę która mnie pokona to był 2 boss. Później trzech bossów w 5 biomie. A ostatnim hardcorem była ostatnia studnia w 6 biomie, gdy na dole czekał Typhonops z kolegami.

A tak poza tym pokój z robalem na drzwiach to zawsze wspaniałe wyzwanie i można w ostatnich biomach dostać po mordzie :D

Opublikowano

Trochę brak mi cierpliwości na takie gry, ale jak mam się kiedyś złamać, to akurat przy tych, tylko to może być wieczne kiedyś. Chociaż tutaj rzeczywiście widać jakby celowali w nieco większą publikę niż przy Returnalu.

Opublikowano

Oby to była tylko taka gadka szmatka żeby wiara kupiła.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.