Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

XX1 AXS to jest technologia bezprzewodowa, natomiast u Shimano to jest elektroniczna ale nie do końca bezprzewodowa. Dlaczego oni jeszcze tego nie ogarnęli to nie wiem. 

 

Zaleta AXS jest taka że jak raz zamontujesz to poza regularnym doładowywaniem akumulatora (najlepiej mieć drugi na zmianę) i zmianą baterii w kontrolerze przy kierownicy, nie trzeba tutaj zmieniać linek i pancerzy, Raz ustawiasz i koniec z łańcuchem ocierającym o inne rzędy na kasecie. Faktycznie działa to jak złotko :banderas: Na tyle dobrze że być może w 2023 kupie sobie zestaw Upgrade Kit bo te kosztują już 2500 za GX do 3800 za XX1.

 

940-9389-sram-xx1-eagle-axs-upgrade-kit-

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No oswietlenie zalezy od dlugosci i czestosci jazdy. Ja po trzech jazdach ładuje.

 

No i obstawiam ze rozladowane oswietlenie to jednak mniejszy problem niz brak mozliwosci zmiany przerzutki :reggie:

 

Bo jak sie rozladuje to co? Zostaje na tym co bylo tak? 

Wyobrazilem sobie jak jade z gory,z wiatrem na najtwardszym przelozeniu i mi sie przerzutka rozladowala :yao: i wracaj synu na przelozeniu 52x11

Oczywiscie i tak bardzo chcialbym miec takie :)

Odnośnik do komentarza
1 hour ago, kanabis said:

No oswietlenie zalezy od dlugosci i czestosci jazdy. Ja po trzech jazdach ładuje.

 

No i obstawiam ze rozladowane oswietlenie to jednak mniejszy problem niz brak mozliwosci zmiany przerzutki :reggie:

 

Bo jak sie rozladuje to co? Zostaje na tym co bylo tak? 

Wyobrazilem sobie jak jade z gory,z wiatrem na najtwardszym przelozeniu i mi sie przerzutka rozladowala :yao: i wracaj synu na przelozeniu 52x11

Oczywiscie i tak bardzo chcialbym miec takie :)

 

Nie, przerzutka ma przycisk, którym można zmienić jej położenie nawet przy teoretycznie wyczerpanej baterii. Jedno wciśnięcie zrzut na mniejszą zębatkę, dwa wrzut na większą. Wiem że to bez sensu ale gdy kontroler wysyła sygnał to przerzutka powinna się zmienić nawet gdy jest w niej mało energii ale tak się nie dzieje ze względu na to aby można było ustawić wygodny bieg z tyłu i w miarę sensownie dojechać do domu. Dlatego też napisałem że warto mieć ze sobą zawsze drugi akumulator. Ten przycisk jest też po to że kontroler ma swoją własną płaską baterię i można zwyczajnie zapomnieć ją zmienić, dopiero na szlaku okaże się że nie możemy zmieniać przerzutek bo kontroler nie wysyła sygnału. Ale za to przerzutka ma swój akumulator więc przycisk w tej sytuacji zawsze ratuje skórę. 

 

333055-00-d-701040.jpg

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie wiem ile te od darkosa ale z tego co sie interesowalem to taki zestaw przerzutki plus klamki bezprzewodowych szimanoch to ok 4tyś. 

 

Mysle ze dla pasjonata to nie jest jakas szokujaca cena. Ale tanioszka tez napewno nie. Ale jak ktos ma na zbyciu troche kaski ijedynym jego hobby czy pasja jest rower to czemu nie. 

Dla mnie to za dużo w stosunku do potrzeb. W zupelnosci mi starcza osprzet 105 a i tiagra by starczyla tylko z tylu by sie przydalo 11 nie 10 biegow

Odnośnik do komentarza

Myślę że zmieściłbym się w granicy 5000pln, bo za upgrade kit jakieś 2800pln i kaseta z łańcuchem to jakieś 1800pln. 

 

Kiedyś oglądałem jeden z filmików Szajbajka, który powiedział coś mądrego. I było to że powinniśmy się nagradzać nowym osprzętem / sprzętem dopiero po tym gdy będziemy zadowoleni ze swoich osiągnięć. Zamiast inwestować w bajery lepiej zainwestować w siebie w swój organizm, w treningi a do tego nie potrzebujemy elektroniki. Gdy jesteśmy przekonani o tym że sprzęt nas ogranicza to tylko wtedy należy inwestować. Uważam to za całkiem mądre posunięcie. 

 

Oczywiście mając kasę można co cztery lata kupować najnowszy model na karbonie, tylko wtedy jest więcej sprzętu niż talentu. Dlatego nadal nie mogę się przekonać do tego żeby wejść w elektronikę i porzucić swój 11 rzędowy napęd XX1, jestem z niego bardzo zadowolony. 

4 minutes ago, gtfan said:

https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-7-etap/3085.html?dwvar_3085_pv_rahmenfarbe=BK%2FBK

 

Niecałe 15k. Obiektywnie oczywiście to dużo, ale dla pasjonata za szosę 8.5kg na karbonowej ramie z elektryczną grupą 2x12 i hydrauliką, to chyba mega uczciwa cena. Jest też wersja z oponami gravelowymi za tą samą cenę. 

 

 

 

To jest zajebista Cena i gdybym nie miał już swojego Domane to z miejsca bym kupił tego Canyona :banderas:

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dokladnie. Dlatego zamiast kupic naraz sprzetu ja  modernizuje powoli swoj rower idąc w strone rozwoju i priorytetow ktore moga faktycznie moja jazde "ulepszyc" Narazie jezdzilem na tetnie ale biorac pod uwage jak zjebanie sie w ostatnich latach zmienia pogoda wiosna/jesien gdziewiatr wieje jak pojebany teraz pierwszy w kolejnosci do zakupu jest miernik mocy. 

 

Oczywiscie jak ktos ma kase to kto mu broni, niech se kupuje najnowsza dura ace czy tam ultegre. Ale to mu watów w nogach nie doda :newell:

 

To juz chyba bardziej sie oplaca kupic lemondke jak ktos nie ma za 150zl :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...