Opublikowano 3 sierpnia 20168 l Uncharted, TLOU i Bioshock Infinite jakoś nie mieli problemu wlepiać dziesiątek jak leci, więc bałbym się raczej o odchyły w drugą stronę, ale dalej sobie wkręcajcie co tam chcecie. Dzisiaj skala ocen wynosi 7-10 i biedne NMS miałoby dostać za mało bo się nie znajo :<.
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? No a tutaj pewnie boja sie ze gra w ktorej przez 10 minut sie nie strzela ani nie skacze po goombah tez moze sie nie dopasowac do "nowoczesnych" TFU recenzentow TFU. Sam mam watpliwosci co do tej gierki, ale to nie recenzje rozstrzygna czy bedzie ona warta czegokolwiek. Przypominam, obecni tfu recenzenci tfu w branzy: https://youtu.be/9yYp8ZeQ-I8?t=4m6s NMS to bedzie bardzo specyficzna gra, która nie każdemu odpowie. Oceny mogą być róźnorodne od 4/10 do 10/10. A typowy dzisiejszy gracz skupia sie bardziej na ocenach niż samej treści recenzji. W ten sposób można wiele przeoczyć; np.: jak to, źe formuła nie przypadła recenzentowi do gustu, bo coś tam ale podkreśla, że gra powinna zaciekawić miłośników eksploracji, itp. NMS taką grą bedzie: kochaj lub znienawidź. Oceny bedą bardzo różnorodne.
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l Uncharted, TLOU i Bioshock Infinite jakoś nie mieli problemu wlepiać dziesiątek jak leci, więc bałbym się raczej o odchyły w drugą stronę, ale dalej sobie wkręcajcie co tam chcecie. Dzisiaj skala ocen wynosi 7-10 i biedne NMS miałoby dostać za mało bo się nie znajo :<. Ja sobie nic wkrecac nie musze, kierowanie sie recenzjami w dzisiejszych czasach to czysty idiotyzm. 10tki dla Bioshock Infinite to najwiekszy dowod na to jakich z(pipi)anych recenzentow mamy obecnie. 5/6 dla Dooma to kolejny idealny przyklad. Osobiscie nie zdziwilbym sie gdyby NMS zebral 10tki i 5tki. NMS to bedzie bardzo specyficzna gra, która nie każdemu odpowie. Oceny mogą być róźnorodne od 4/10 do 10/10. Haha, czyli myslimy podobnie <patrz wyzej> Edytowane 3 sierpnia 20168 l przez Bansai
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l Najlepsze, że nie byłoby tutaj tych wyliczeń, gdyby Sony nie rozreklamowało tego indora na kilku konferencjach. Choć skoro Hello Games wołają sobie za to pełne 60$, to muszą być rozliczani bez przymykania oka na fakt, że to "tylko" niezależna gra promowana przez wielkiego wydawcę (który wydawcą tej konkretnej gry i tak nie jest).
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l JA czekam na recenzje Yetiego. Żadna inna mnie nie interesuje. On powie mi czy kupować czy jednak nie .
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? Joe Danger nie był grą na komórki.
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l W tym przypadku dla mnie embargo ma sens, bo skoro ma to być tak wielki tytuł to takie pospieszne teksty "kto pierwszy ten lepszy", mogą tylko zaszkodzić. Z drugiej strony jeśli po pięciu godzinach będzie monotonia i powtarzalność, to w sumie ciężko wymagać od recenzenta, żeby się męczył i jeszcze może wbił platynę. Kij wie, ja tam i tak poczekam na recki z różnych źródeł (z Polygonu niekoniecznie) i poskładam sobie do kupy wszystkie zawarte w nich informacje - na tej podstawie podejmę decyzje o ewentualnym zakupie i tyle, nie muszę mieć tego w dniu premiery.
Opublikowano 3 sierpnia 20168 l No nie taki wielki. Gość w 30h dotarł do centrum wszechświata a reszta to sralnie generowane planety czyli wielkość dla wielkości a nie sam fakt posiadania niesamowicie rozbudowanej mechaniki.
Opublikowano 4 sierpnia 20168 l Będą tacy, którzy dolecą do centrum w te 30 godzin i poślą grę do Żyda, a tacy, jak ja na starcie odwrócą się do centrum tyłkiem i zaczną lecieć na nieskończoną podróż po odchłani, odkrywając nowe światy i nie myśląc o skończeniu tej gry.
Opublikowano 4 sierpnia 20168 l Na jakiej zasadzie te światy są tworzone? Czy nad każdą planeta idnywidulanie siedzial twórcca? (wiaodmo ze nie) Czy w takim razie te planety sa tworzone z kilkuset zmiennych, gdzie jedna od drugiej moze sie róznic w zasadzie kolorem potworków i innym kolorem nieba? Osobiscie aż mnie zbiera na wymioty by czerpac radosć z jakiegoś zwiedzania planet któe wyleciały z maszyny losującej.
Opublikowano 4 sierpnia 20168 l Teoretycznie mogą się powtarzać, lub różnic nieznacznie. Raczej szybka znuda.
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Na jakiej zasadzie te światy są tworzone? Czy nad każdą planeta idnywidulanie siedzial twórcca? (wiaodmo ze nie) Czy w takim razie te planety sa tworzone z kilkuset zmiennych, gdzie jedna od drugiej moze sie róznic w zasadzie kosrolm potworków i innym kosrolm nieba? Osobiscie aż mnie zbiera na wymioty by czerpac radosć z jakiegoś zwiedzania planet któe wyleciały z maszyny losującej. wszystko jest generowane sralnie
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l niczym wąsy snake'a podobno generowanie proceduralne ma się różnić od tego co znamy dotychczas ponieważ ma być oparty o superformułe (nie znam szczegółów, nie jestem matematykiem)
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Na pewno często będzie nas nawiedzac uczucie deja vu. Jakieś takie same detale będzie można znaleźć na wielu planetach.
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l niczym wąsy snake'a podobno generowanie proceduralne ma się różnić od tego co znamy dotychczas ponieważ ma być oparty o superformułe (nie znam szczegółów, nie jestem matematykiem) ponoć nie bo wtedy łamią patent i mają przypał https://play.spotify.com/album/0CkuFPWCLJjCAEKy0dce40?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open soundtrack od 65daysofstatic na spotify juz jest Edytowane 5 sierpnia 20168 l przez _Be_
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Gosc ktory gral te 30 godzin i dolecial do centrum mowil bodajze ze ani jednej nawet odrobine podobnej planety nie zobaczyl, wiec jest nadzieja ze ten aspekt okaze sie o dziwo mocnym punktem tej gry.
Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Ee... Minecraft? <rozpoczyna się dyskusja co to jest open world i sandbox oraz czym się różnią>
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.