Opublikowano 4 września 20231 r Pięknie zaskoczenie ta giereczka, gra sie wybornie, wielkość miejscówek idealna, gore jak za starych dobrych czasów. Szkoda tylko że 6 wskakuje starfield i trzeba zostawic rozgrzebaną, czego nie znoszę
Opublikowano 6 września 20231 r W dniu 4.09.2023 o 22:25, knotek napisał: Pięknie zaskoczenie ta giereczka, gra sie wybornie, wielkość miejscówek idealna, gore jak za starych dobrych czasów. Szkoda tylko że 6 wskakuje starfield i trzeba zostawic rozgrzebaną, czego nie znoszę Ja mialem pod koniec juz problem z wiekszymi hordami zombie, gdzie po omdleniu musiales cala sekwencje powtarzac. Na szczescie zrobilo sie otwarte lobby, jakis typ dolaczyl i przy omdleniu restart od tego samego momentu po kilku sekundach. Edytowane 6 września 20231 r przez maniekboy
Opublikowano 6 września 20231 r Lepsze trupy widziałem chyba tylko w Resident Evil (2002). Postawiono na jakość, nie ilość. Huby nie są rozległe i przez to teksturki ostre jak żyletka. Nie ma to jak kroczyć sobie po Venice Beach i ćwiczyć strzelanie do zechlaków. W Dying Light 2 takich atrakcji nie ma.
Opublikowano 16 grudnia 20231 r Graliście w ten nowy dodatek? Jest to coś jak horda bozaka czy bardziej jak dodatek do dying light 2? Grę ograłem na XSX ale teraz jest w promocji na epicu i kusi aby zakupić.
Opublikowano 17 grudnia 20231 r Sam jeszcze nie grałem bo na razie podstawką jestem zajęty ale z tego co mówi internet to jest to normalne DLC z fabułą a nie jakieś fale wrogów bez pomysłu. Sam myślałem nad zakupem ale poczekam na drugie DLC i jak okaże się dobre to zakupię pakiet. Wtedy na Epicu będzie pewnie jeszcze taniej.
Opublikowano 2 stycznia 20241 r Ten dodatek Hous wart świeczki? Wróciłem do gierki, pykam codziennie resztę pobocznych.
Opublikowano 2 stycznia 20241 r 3 godziny temu, Donatello1991 napisał: Ten dodatek Hous wart świeczki? Wróciłem do gierki, pykam codziennie resztę pobocznych. Bierz Spoiler to nam powiesz
Opublikowano 20 stycznia 20241 r Zacząłem grać tuż po skończeniu części pierwszej i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. To, co było w 1, tutaj jest znacznie lepsze. Do tego możliwość wykopywania przeciwników z powietrza, jak w Dying Light Przyjemna dla oka grafika i płynność rozgrywki. Nic, tylko siekać zombiaki na przeróżne sposobyBardzo fajnie się gra, szczególnie robiąc ciągłe uniki, a jak takiego delikwenta złapiemy, to można mu zayebistego finishera zasadzić Spoiler Dużo okazji do wykorzystywania elementów środowiska, połączenia prąd+woda, żrące chemikalia itp. Coś pięknego
Opublikowano 15 lutego 20241 r Właśnie jest darmowy weekend z pełną wersją gry! https://www.ppe.pl/news/336194/darmowy-weekend-z-4-mocnymi-grami-gratisowa-zabawa-w-pelnej-wersji-dead-island-2.html Jak ktoś dobrze przysiądzie, to powinien przejść tytuł od początku do końca.
Opublikowano 15 lutego 20241 r 11 godzin temu, Elitesse napisał: Właśnie jest darmowy weekend z pełną wersją gry! https://www.ppe.pl/news/336194/darmowy-weekend-z-4-mocnymi-grami-gratisowa-zabawa-w-pelnej-wersji-dead-island-2.html Jak ktoś dobrze przysiądzie, to powinien przejść tytuł od początku do końca. Kierwa akurat jak kupiłem Edytowane 15 lutego 20241 r przez Bielik
Opublikowano 16 lutego 20241 r 11 godzin temu, Bielik napisał: Kierwa akurat jak kupiłem To tylko darmowy weekend, a z grą spokojnie można spędzić więcej czasu. Jeszcze wyjdą jakieś DLC fabularne. Ja kupiłem w okolicach premiery, sprzedałem, a ostatnio kupiłem na epicu wersję gold, którą planowałem sprawdzić jak wyjdą wszystkie dodatki. Zagrać chciałem raczej na geforce now, bo pc tak dobrze sobie nie poradzi.
Opublikowano 16 lutego 20241 r Widzę, że na PSStore SeasonPass w promocji. Chyba się skuszę. Wszyscy grę chwalą, a dobrego nigdy za wiele.
Opublikowano 16 lutego 20241 r Gierka bardzo miodna, niedawno skończyłem Znacznie lepsza niż pierwsza część
Opublikowano 16 lutego 20241 r Jeśli masz na myśli Riptide, to czeka "na dogodny moment kiedyś" Nie powiesz mi, żeby w tej serii fabuła miała pierwszorzędne znaczenieTutaj liczy się czysta przyjemność z rozwałki Edytowane 16 lutego 20241 r przez Paolo1986
Opublikowano 16 lutego 20241 r Nie grałem w żadną część, czy zaczynając od dwójki (czyli trzeciej gry) stracę na "lore" :D?
Opublikowano 16 lutego 20241 r Graj od razu w "dwójkę" (czyli trzecią część) I nie przejmuj się żadnym "lore" Edytowane 16 lutego 20241 r przez Paolo1986
Opublikowano 13 marca 20241 r O jezu, ale to jest średniak. Walka jest niesamowicie prostacka i nie trzeba wkładać w nią żadnego wysiłku. Po prostu idziesz przed siebie i naciskasz trigger. Jak chcesz być pro to mozna nacisnac blok, zeby wprowadzic kontre. Najbardziej mnie wkurza, ze jest pełno gówno lootu, ktory trzeba manualnie podnosic. Dlaczego tylko kasa i ammo automatycznie wpada do ekwipunku?! Idealna gra do gamepassa - przejdz i zapomnij o istnieniu.
Opublikowano 18 marca 20241 r Chyba w żadnej innej grze nie widziałem tak zajebiście zrobionych wnętrz budynków. Poziom detali mnie zaskoczył, w końcu realistycznie wyglądające chaty, a nie pierdolnik z randomowymi przedmiotami gdzie popadnie. Jest trochę zbyt sterylnie, ale i tak momentami można się poczuć jakby się zwiedzało domy bogaczy Pograłem wczoraj parę godzin i wrażenia jak najbardziej pozytywne
Opublikowano 19 marca 20241 r Klimacik w tej grze jest naprawdę zajebisty, a miejscówki fajnie wykonane, jak zauważyłeś Późniejsze lokacje też przypadną ci do gustu, mi osobiście najbardziej podobało się w Venice Beach Edytowane 19 marca 20241 r przez Paolo1986
Opublikowano 20 marca 20241 r Ale czemu w tej grze nie ma ręcznego zapisu i czemu skrytki zamykane na klucz się odnawiają? Wczoraj otworzyłem bagażnik samochodu trenera, wziąłem kij, poszedłem do domu Emmy, dzisiaj gram, a tu bagażnik znowu do otworzenia z tym samym kijem. To samo tyczy się przedmiotów - odnawiają się po jakimś czasie. Bardzo to wybija z immersji.
Opublikowano 20 marca 20241 r 7 minut temu, Rozi napisał: Wczoraj otworzyłem bagażnik samochodu trenera, wziąłem kij, poszedłem do domu Emmy, dzisiaj gram, a tu bagażnik znowu do otworzenia z tym samym kijem. To samo tyczy się przedmiotów - odnawiają się po jakimś czasie. Z czasem zaczniesz omijać już odblokowane bronie bo będą bezużyteczne (albo upgrade kosztuje krocie). To nie jest Dead Rising gdzie jak znalazłeś jakąś dopakowaną broń to co chwilę po nią biegłeś. Wszystko się respawnuje zarówno przeciwnicy jak i przedmioty. Jak by zostawili respawny tylko zombiaków a nie przedmiotów to miejscami już nie była by to wesoła sieka bo trzeba by było pilnować apteczek.
Opublikowano 21 marca 20241 r Dotarłem do studiów filmowych i odpuściłem, nudzi mnie ta gra okrutnie. Zbyt powtarzalna, poboczne oparte na fetch questach, monotonna walka, no nie. Chyba żadna gra o zombie nie zbliżyła się do pierwszego Dying Light.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.