Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 @up, no właśnie na razie to są tylko gdybania. Jeśli faktycznie fizyka na premierę będzie = GT6, to podziękuję i będę dalej grać dalej na PS3. Jeśli natomiast Kaz zrobi należyty postęp w tej kwestii, to nie widzę powodów aby tego GT nie uznać za grę godną konkurowania z czołowymi simami na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 najbardziej mnie w(pipi)ia ze genialne liverpool studio zamykaja, ze genialne evolution studio zamykaja, ze engine z drivecluba pewnie pojdzie do kosza itp, a polyphony i swieta krowa Kaz dalej smieja sie wszystkim w twarz 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
mattaman 294 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 pCARS i AC przewyższają GT pod każdym względem. I nie są to blaszakowe wynalazki tylko SYMULATORY, GT nawet obok sima nie stało że swoją pudelkową fizyką kolizji i brakiem widocznych uszkodzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza
ireniqs 3 025 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 najbardziej mnie w(pipi)ia ze genialne liverpool studio zamykaja, ze genialne evolution studio zamykaja, ze engine z drivecluba pewnie pojdzie do kosza itp, a polyphony i swieta krowa Kaz dalej smieja sie wszystkim w twarzCzy ja wiem że śmieje? Obstawialbym raczej podejście "mam totalnie wy(pipi)ane". Zresztą widać to po tym że zupełnie zwisa mu opinia publiczna. On i jego ekipa przecież ma kasy jak lodu z tych wszystkich eventów które organizują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) pCARS i AC przewyższają GT pod każdym względem. I nie są to blaszakowe wynalazki tylko SYMULATORY, GT nawet obok sima nie stało że swoją pudelkową fizyką kolizji i brakiem widocznych uszkodzeń. Problemem pCARS nie jest fizyka, tylko słabe wykończenie gry pod względem fukcjonalności. Dla mnie ta gra jest strasznie irytująca pod względem swoich niedociągnięć. Np korzystanie z tak banalnych funkcji jak zapisywanie i wczytywanie ustawień tuningu, przecież to co oni tam odwalili woła o pomstę do nieba, gdzie jest jakaś logika? Podobnie ze strategiami zmiany opon. Dołóżmy do tego parę mniej lub bardziej wkurzających bugów i przede wszystkim brak "fabrycznej" kalibracji FFB pod moją G29, gdzie na Thrustmasterach gra śmiga po prostu lepiej. Jak kupuję grę, to oczekuję porządnie wykonanego produktu, a nie takiego właśnie wynalazkku, skleconego na kolanie, aby jakoś to się kupy trzymało. Nie wspominam już o ubogiej zawartości, zwyczajnie brakuje samochodów, żeby można było stworzyć klasę z więcej niż 2-3 aut. Albo te klasy które są, łączą auta, które w żadnym wypadku nie powinny ze sobą konkurować, bo to jednak nie ta sama klasa. Fizyka? Spoko, ale fizyka to nie wszystko. Dlatego uważam, że AC jak i GTS mają spore szanse wygryźć PC, jeśli tylko zaoferują porządną fizykę i nie powtórzą wyżej wymienionych błędów. No i uważam, że GT ma jednak największe szanse na bycie grą wolną od tych bolączek, gorzej już niestety z fizyką, która jak na razie faktycznie wygląda trochę całkiem mocno jak GT6. No ale na razie mam jeszcze nadzieję, że nie będą tak bezczelni i nie zrobią kopiuj wklej fizykę z Gran Turismo 6 i jednak wezmą pod uwagę fakt istnienia tak poważnej konkurencji. Edytowane 20 Maja 2016 przez Masamune 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 najbardziej mnie w(pipi)ia ze genialne liverpool studio zamykaja, ze genialne evolution studio zamykaja, ze engine z drivecluba pewnie pojdzie do kosza itp, a polyphony i swieta krowa Kaz dalej smieja sie wszystkim w twarzCzy ja wiem że śmieje? Obstawialbym raczej podejście "mam totalnie wy(pipi)ane". Zresztą widać to po tym że zupełnie zwisa mu opinia publiczna. On i jego ekipa przecież ma kasy jak lodu z tych wszystkich eventów które organizują. tu masz odpowiedz co na to kaz: Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 172 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) . Edytowane 27 Lipca 2022 przez gtfan Cytuj Odnośnik do komentarza
ireniqs 3 025 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 najbardziej mnie w(pipi)ia ze genialne liverpool studio zamykaja, ze genialne evolution studio zamykaja, ze engine z drivecluba pewnie pojdzie do kosza itp, a polyphony i swieta krowa Kaz dalej smieja sie wszystkim w twarzCzy ja wiem że śmieje? Obstawialbym raczej podejście "mam totalnie wy(pipi)ane". Zresztą widać to po tym że zupełnie zwisa mu opinia publiczna. On i jego ekipa przecież ma kasy jak lodu z tych wszystkich eventów które organizują. tu masz odpowiedz co na to kaz: https://www.youtube.com/watch?v=vw0kdOw7GTc :kaz: wy(pipi)ka 190% Cytuj Odnośnik do komentarza
mattaman 294 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Bieda straszna z tym GTS, ale jest jeszcze dna rzecz która mi się podobała. Mianowicie safety car i neutralizacje. Ciekaw jestem czy jest to sterowane przez grę, czy jednak trzeba manualnie dostosować prędkość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Póki ludzie będą tak dalej kupować Gran Turismo to zmiany w serii będą kosmetyczne Polyphony dalej będzie świętą krową Sony. Wystarczy popatrzeć na sprzedaż gran turismo: 20.22M na PS1 29.61M na PS2 22.17M na PS3 Seria osiągnęła sprzedaż 76 milionów. Na PS3 dwie niedorobione części i prolog sprzedały się lepiej od 2 genialnych części na PS1. Gt5 osiągnęło 2 sprzedaż ze wszystkich części. GT5 + GT5 Prolog sprzedały się lepiej od Gran Turismo 3. GT6 mimo słabego początku dobiło do 5 milionów. Ja zrobię tak jak w przypadku GT6 i kupię używkę Gran Turismo Sport poniżej 60 złotych. Chociaż trudno dziwić się ludziom nie w temacie, kupującym gran turismo gdy widzą takie zdjęcia z photo moda i myślą że tak wygląda gameplay: Edytowane 20 Maja 2016 przez Andrew21 Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 791 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Bo tak własnie powienien wyglądac gameplay na tej generacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Filmik z wyścigu z AI https://youtu.be/L6zIkZ4iXgQ Edytowane 20 Maja 2016 przez Masamune Cytuj Odnośnik do komentarza
Hal Emmerich 253 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Filmik z wyścigu z AI https://youtu.be/L6zIkZ4iXgQ Mam nadzieję, że na dobre pozbędą się rolling startów, rzecz jasna poza wyścigami na torach owalnych. Dobrze by było zaaplikować również reguły, jakie obowiązywały przy startach z pozycji stojącej w gt6 online, mianowicie nierównomiernie w stosunku do odliczania zapalający się sygnał startowy, możliwość popełnienia falstartu czy staczanie się samochodu przy pochyłej nawierzchni, gdy nie jest wciśnięty hamulec. Edytowane 20 Maja 2016 przez Hal Emmerich Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Ile będzie w ogóle nowych torów, a ile już tych znanych? Nową trasę w Tokyo już pokazano, ale ciekawi mnie czy pod tym względem też w kulki polecą. Edytowane 20 Maja 2016 przez Lukas_AT Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Przecież na ps4 już jest dirt, pcars i niedlugo asseto corsa więc nie wiem co on pieprzy o pierwszym symulatorze Owszem, Dirta uwielbiam, ale to rally więc proszę o nie mylenie wyścigów z rajdami. Pcars fajne, ale na siłę udziwniony (niektórzy nazywają to "utrudniony") styl jazdy podszedł mi tak średnio, przynajmniej przy pierwszym kontakcie więc póki co odpuściłem. Co do AC to na PS4 jeszcze nie wyszło więc No, wybór po wuju pany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 No panowie, ale brak dynamicznej pogody, to już jest jakiś żart. Krok do tyłu w stronę Forzy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 za dualshockers: Producer Kazunori Yamauchi mentioned in an interview on Game Watch that the game has a damage system that already works internally, but it simply wasn’t activated in the build shown in London (which isn’t too surprising, because if it was, very few would have gotten to the finish line on the Nürburgring Nordschleife). We also learn that the inclusion of weather is planned, but this time around Polyphony Digital isn’t going to implement dynamic weather, and we’ll be able to select it at the start of the race. This decision was taken because dynamic weather involves a trade off in terms of quality, and the development team decided to prioritize quality this time around. We also learn that the team is still targeting the 1080p and 60 frames per second combination. Yet, since currently there are areas in which frame rate drops, the objective for future development is to optimize the game in order to have a stable frame rate at 60 FPS. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hal Emmerich 253 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Jak dla mnie to spore uwstecznienie względem GT6 i decyzja przelewająca czarę goryczy. Wszystko podyktowane zapewne koniecznością obsługi zabawki VR od Sony (niezbędne betonowe 60 klatek). Nie po drodze mi z tym GT (s)Port i ja jednak podziękuję za coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Ehh, było od razu Neo wydawać, to by teraz nie mieli problemów z niewyrabiającą konsolą przy zmiennej pogodzie w 1080p60. Jestem zawiedziony tą generacją sprzętu, gry miały być takie za(pipi)iste, a robi się kaszana jakaś i walka o utrzymanie 1080p kosztem rozwoju ficzerów w grach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 hahaha no na bank to wina ps4 xDDDD jakos kickstarterowa gierka potrafi i dobrze wygladac i miec 60fps i miec zmienna pogode i deszcz Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Ale ta gierka z kickstartera brzydka jest. No może nie tyle brzydka, ale szału nie ma, nie wygląda wcale jakoś super ładnie. Karton. To co pokazali tutaj robi na mnie o wiele większe wrażenie, nawet mimo oznak "optymalizacji". No i oczywiście coś za coś - brak v sync, klatki i tak ponoć lecą, nadal 16 aut na torze, minus dynamiczna pogoda i ciekawe czy cykl dobowy też wyleci... A tak poza ty, to szykuje się nowe kółko od Thrustmastera Tak na oko to segment premium > 1500zł Edytowane 20 Maja 2016 przez Masamune Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 First and most important, its a significant step forward from GT6 in all areas, the tyre model is far more progressive with break away better modeled. Suspension and weight transfer again improved and most noticeable of all the aero model has come along in a big way. When the aero's working you can get the power down and brake hard and feel the extra aero load providing more grip, just as when the aero load reduces as speed drops you then have to start being more careful. Aero was the easiest to feel, as I moved from cars which should lift at speed (the MX-5) through the RS.01, the GT3 Aston to the 908 they all felt far more planted through the corners. The MX5 around the 'ring was great fun, with the car moving around in a very convincing away and very adjustable. Torque steer is all present and correct, and caught quite a few out at the start of a number of races I saw when waiting for pods to free up. I was speaking to @SlipZtrEm via PM last night and both of us expressed concerns regarding the weird movement from the streams, this seems to be an issue with the code being used in the spectator mode, as its certainly has nothing to do with the actual handling of the cars and is not present at all in the replays from single player races or time trials. Overall I'm impressed with what I experienced. Last edited: 9 minutes ago No czyli może nie będzie tak źle. I bonusik https://youtu.be/d4cCKz1u1nQ Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Ale ta gierka z kickstartera brzydka jest. No może nie tyle brzydka, ale szału nie ma, nie wygląda wcale jakoś super ładnie. Karton. To co pokazali tutaj robi na mnie o wiele większe wrażenie, nawet mimo oznak "optymalizacji". Na początku fakt - PC nie wyglądało i nie ruszało się zbyt dobrze, ale po łatkach było zayebiście. Przy ponad 30 furach na torze i dynamicznej pogodzie i porze doby gra trzymała stałe 60 fps o czym GT może zapomnieć. Do tego ta wyścigowa wczuta - przepiękny dźwięk V8ki SLSa, fizyka jakiej konsolowe "simy" nie widziały, walka z AI o każdy kawałek toru (w GT jadą jak po sznurku)... no wymieniać mógłbym jeszcze długo, ale nie widzę sensu. Jest to temat, gdzie zaglądają miłośnicy wyścigów i każdy kto w PC grał wie co mam na myśli. Ty widać jesteś zaślepionym fanbojkiem i jakakolwiek dyskusja nie ma z Tobą sensu... "GT i tak lepsze i chu.j". Przez takich ludzi jak Ty ta gra dalej wygląda jak wygląda. PD ma w (pipi)e innowacje, bo przecież potulne pieski dające się dymać i tak to kupią. Dostaną w bonusie narzędzie do pstrykania oczoje.bnych fotek i będzie masowe bicie pały. Żal mi patrzeć co się z tym GT dzieje 8 Cytuj Odnośnik do komentarza
columbo 1 108 Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Serio rozbraja mnie naiwność co poniektórych fanów GT. Sorry, ale prawda jest taka, że ta seria skończyła się na jej piątej odsłonie. Szóstka to jakieś nieporozumienie, machnięte tylko dla ponownego wyciągnięcia kasy za praktycznie ten sam produkt. Owszem, można by wierzyć w GTS gdyby Kaz i spółka dotrzymywali obietnic, ale po co się ma wysilać, skoro obecna branża to miliony osób łykających jak młode pelikany w połowie skończone gry lub wersje alpha. Prawilnie przypominam, że takie GT6 miało np. dostać zaawansowany edytor tras i co? Owszem, takowy pojawił się pod koniec życia tego tytułu, ale jedynie w formie aplikacji, którą można było odpalić wyłącznie na tablecie. Skoro już teraz pojawiają się stwierdzenia, że a to nie będzie dynamicznej pogody, a to "celujemy" w 1080p i 60fps, to sorry, ale Kaz już ma z góry zaplanowany plan na dymańsko fanów serii. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 145 Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) Ale ta gierka z kickstartera brzydka jest. No może nie tyle brzydka, ale szału nie ma, nie wygląda wcale jakoś super ładnie. Karton. To co pokazali tutaj robi na mnie o wiele większe wrażenie, nawet mimo oznak "optymalizacji". Na początku fakt - PC nie wyglądało i nie ruszało się zbyt dobrze, ale po łatkach było zayebiście. Przy ponad 30 furach na torze i dynamicznej pogodzie i porze doby gra trzymała stałe 60 fps o czym GT może zapomnieć. Do tego ta wyścigowa wczuta - przepiękny dźwięk V8ki SLSa, fizyka jakiej konsolowe "simy" nie widziały, walka z AI o każdy kawałek toru (w GT jadą jak po sznurku)... no wymieniać mógłbym jeszcze długo, ale nie widzę sensu. Jest to temat, gdzie zaglądają miłośnicy wyścigów i każdy kto w PC grał wie co mam na myśli. Ty widać jesteś zaślepionym fanbojkiem i jakakolwiek dyskusja nie ma z Tobą sensu... "GT i tak lepsze i chu.j". Przez takich ludzi jak Ty ta gra dalej wygląda jak wygląda. PD ma w (pipi)e innowacje, bo przecież potulne pieski dające się dymać i tak to kupią. Dostaną w bonusie narzędzie do pstrykania oczoje.bnych fotek i będzie masowe bicie pały. Żal mi patrzeć co się z tym GT dzieje Ja w PC grałem głównie online, więc maks 16 aut na torze było standardem i najczęściej spotykanym widokiem. Ale fakt, w singlu da się więcej i robi to wrażenie! Jestem fanem GT, ale wcale nie trzeba być fanbojem, żeby dostrzec, że GT wygląda po prostu lepiej. A odniosłem się tylko do wyglądu. PC to prosta grafika i technologie poprzedniej generacji. GT uderza w bardziej zaawansowane technologie, przez co ma widoczne problemy, z optymalizacją, bo sprzęt ma trudności z uciągnięciem tego w 60 klatkach. Oświetlenie miażdży każdą konkurencję, cieniowanie, shadery lakieru czy roślinności, ogólnie to jak materiały reagują na światło, to jest zupełnie inna liga niż PC i wszystkie inne racery. Kaz przeciera tutaj nowe szlaki, jest pionierem, wprowadza nas w przyszłość. No ale jak wspomniałem wcześniej, optymalizacja nie pozwala pokazać tego wszystkiego w pełnej krasie i są cięcia. Mimo tych cięć, to co widzieliśmy to i tak najlepiej wyglądający sim. Więc oszczędź sobie proszę tych porównań do piesków i teksty o dymaniu i że to moja wina. To że gra wygląda dobrze, nie oznacza że Kaz ma zielone światło na wycinanie ficzerów i brak progresu w innych aspektach. To że gra wygląda dobrze, nie oznacza też, że od razu pobiegnę ją kupić. The Order dla przykładu kupiłem dopiero jak staniał do 80zł...elo!))) https://youtu.be/d4cCKz1u1nQ vs Wizualnie bez szału, to zdecydowanie nie wygląda lepiej niż to co pokazali w Gran Turismo ale jeździło się przyjemnie, więc jeśli i w GT będzie jeździć się przyjemnie, to będzie to dobra gra. Edytowane 21 Maja 2016 przez Masamune Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.