Opublikowano 27 czerwca 20204 l Ludzie to oczekują o tej gry NEO ukrzyżowanego na elektrycznym krzyżu a to będzie świetna gierka tak po prostu bez rewolucji w gameplayu
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Leci live z pracownikiem CDREP, właśnie mówił, że główna fabuła będzie bardziej skompresowana względem przygód Geralta dzięki czemu będzie więcej ciekawych wątków pobocznych. Fajnie gada, z pasją także można oglądacz i pisacz komętasz.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Wydaje Ci się. Miejscami upgrade, miejscami downgorad. Sprytna sztuczka marketingowa żeby podtrzymać hajp przed kolejną obsuwą.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l W dniu 26.06.2020 o 10:41, Bartg napisał: Imho pasuje to do uniwersum, porównywanie tego do GTA V, że już na ps3 było pełno ludzi na ulicach Zerknij na gameplay z 2018 roku jak wychodzą z apartamentu - ile ludzi się kręci, widać że miasto żyje.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Mnie oprócz małego ruchu w mieście, zaniepokoiła mimika postaci, trochę to wszystko sztywne, z drugiej strony to RPG, a nie kolejna gra Naughty Dog czy Quantic Dreams. Reszta jak dla mnie zapowiada się na świetną produkcję, nie mesjasza, bo nic nowego tutaj nie uświadczy, co najwyżej najlepsze elementy z innych gier.
Opublikowano 27 czerwca 20204 l Nie macie tak, że dzisiaj jak wychodzi gra to zanim w nią zagracie wszystko już o niej wiecie?
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 10 godzin temu, estel napisał: Zerknij na gameplay z 2018 roku jak wychodzą z apartamentu - ile ludzi się kręci, widać że miasto żyje. A potem przyszła optymalizacja na obecne konsole i miasto musiało zostać puste jak w Batmanach.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 8 minut temu, suteq napisał: A potem przyszła optymalizacja na obecne konsole i miasto musiało zostać puste jak w Batmanach. Hehs w wielu grach na current geny jest dużo npc ale broń bezbekow xd I nie, nie ma niczego w graficzce przełomowego, żeby to uzasadniać xd. Edytowane 28 czerwca 20204 l przez aph
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Jak dobrze, ze mamy programistę apha, ktory powie nam jak bardzo obciazajace sa efekty uzyte w grze.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Dopiero teraz zerknalem na ten gameplay i, o zgrozo, wygląda i zapowiada się wprost wykórwiscie, a ta jazda pojazdami po mieście i bezdrożach? Ale będzie zwiedzane, o Panie. Ciekawe jak duża będzie mapa.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Mi się podoba, jest to czego się spodziewałem a z tym marudzeniem jakiegoś pajaca z GOLa dajcie spokój. Martwi jedynie pustawe miasto i chaotyczny interfejs, poczekam na wersję XSX
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 2 minuty temu, Daddy napisał: Mi się podoba, jest to czego się spodziewałem a z tym marudzeniem jakiegoś pajaca z GOLa dajcie spokój. Nie tylko ten pajac z gola jak to nazywasz narzeka na niektóre elementy. Zresztą, wystarczy pooglądać filmiki i od razu widać, że strzelanie nie wygląda zbyt okazale. Model jazdy to wiadomo, że tylko @eX4cT_PL potrafi oceniać po filmikach.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Widziałem kilka opinii o grze grających osób i jest od takiego 8/10 do super gierki, mam wrażenie że niektórzy chyba oczekiwali podłączenia do matrixa lub cdp za mocno napompowało balonik. W3 na krótko przed premierą też nie było takie jak zapowiadali i nie wyglądało jak na pierwszych zapowiedziach.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Cp2077 starczy na dużo godzin, to będzie główna siła a nie technikalia itp.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Niektorzy chyba spodziewali sie nowej generacji pod katem oprawy/ gameplayu. A to bedzie tylko i aż po prostu za(pipi)ista gierka.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Co do pustego miasta, to po co wam npc z ktorymi nie ma zadnej interakcji? To jest rpg nastawiony na fabule a nie GTA w ktorym fajnie sobie porozjezdzac ludzi.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Godzinę temu, Jakim napisał: Niektorzy chyba spodziewali sie nowej generacji pod katem oprawy/ gameplayu. A to bedzie tylko i aż po prostu za(pipi)ista gierka. No to chyba wina samego CDP i dziennikarzy, których zaprosili na zamknięty pokaz na E3 bo po tym się zaczęło pompowanie balonika, że gra jest czymś czego jeszcze nigdy w życiu nie widzieli. Godzinę temu, Il Brutto napisał: Co do pustego miasta, to po co wam npc z ktorymi nie ma zadnej interakcji? To jest rpg nastawiony na fabule a nie GTA w ktorym fajnie sobie porozjezdzac ludzi. A kto powiedział, że nie można zrobić NPC z którymi będzie jakaś interakcja? No ale generalnie okej, można na to przymknąć oko momentami, ale serio? Gra dzieje się w wielkiej metropolii i nie ma ludzi na ulicach albo jest ich garstka? Trochę się to nie klei własnie z grą RPG, która polega na tym, że właśnie jesteś wciągnięty w świat, immersje buduje się własnie realistyczną wizją miasta z przyszłości chociażby, rozumiem, że na pustkowiach jest mało ludzi ale nie w mieście. Zresztą porównaj sobie trailer z e3 2018 I porównaj to z gameplayem z Night City Wire
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Gameplay bym porównywał do gameplayu, a nie do trailera, który wygląda na rzecz, którą chcieliby osiągnąć twórcy. Tutaj render goni render, a nie fragmenty rzeczywistego gameplay’u. W tym filmiki, około 14 minuty widać, że troszkę więcej tej ludności wokół. Edytowane 28 czerwca 20204 l przez MYSZa7
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 2 minuty temu, MYSZa7 napisał: a nie do trailera, który wygląda na rzecz, którą chcieliby osiągnąć twórcy. Pytanie co mnie jako odbiorce gry ma to obchodzić? Obejrzyj sobie gameplay i raczej świat wyglada na pusty, to samo mój ziomek, który miał okazje gre zobaczyć na żywo mówił, że graficznie i designersko gra wyglada super (co zresztą widać na gameplay'u) ale po prostu jest pusto.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Wyobraźcie sobie, że do kin wchodzi film z niedokończonymi efektami specjalnymi po zaj.ebistych trailerach i typy tłumaczą się, że trailery to poziom jaki chcieli osiągnąć. Te pustki w mieście to duży minus.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l @bluber przeczytaj mój post stronę wcześniej, bo chyba nie zrozumiałeś, zdążyłem zauważyć, że świat jest pusty i napisałem, że jest to dla mnie wada. Ja Redów nie tłumacze, po prostu porównywałbym materiały, które prezentują podobną treść i są bardziej reprezentatywne. Jak widać, starszy gameplay tych NPCów miał więcej i nie wiem co jest konkretną przyczyną tego stanu rzeczy w przypadku nowego pokazu, pomimo że gra była prezentowana na mocarnych pecetach. Edytowane 28 czerwca 20204 l przez MYSZa7
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 2 godziny temu, Sebas napisał: Wyobraźcie sobie, że do kin wchodzi film z niedokończonymi efektami specjalnymi po zaj.ebistych trailerach i typy tłumaczą się, że trailery to poziom jaki chcieli osiągnąć. Te pustki w mieście to duży minus. Jesli poczas tego traileru caly czas mamy przed oczami napis: WORK IN PROGRESS - DOES NOT REPRESENT THE FINAL LOOK OF THE GAME A przed premiera filmu faktycznie dostajemy trailery, urywki etc. z tego jak to wyglada to imo OK.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.