Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

58 minut temu, Figuś napisał:

Na konsolach zegar dobrze nalicza, nawet jak zostawiam grę w trybie uśpienia. Nie ma wyników z czapy jak przy W3

Taa, w tym elementem się poprawili:) na PC również na pewno dziala dobrze, jak porownam z gogowym timerem. Na PS4 swego czasu W3 źle naliczał, ale potem podali ten filmik na urodziny Playstation + później licznik godzin ze startem PS5 po API (ma to np. Exophase) i w systemie PS5, wiec można sobie obadać prawdziwy czas spędzony z grą (chyba kazda od czasów startu PS4, na PS3 tego nie zbierali, z tego co widziałem). 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
2 hours ago, qraq_pk said:


 


Co to za implant?
 

projectile launch system z non lethal projectiles

 

 

1 hour ago, Soul said:

@Andżej na początek dałem normlana. 

 

Jak masz zrobione build pod rewolwer? 

generalnie to ide w cool i reflexes. wszystkie perki od dmg w stealth i handgun, plus jeden z cold blood ktory zwieksza dmg od henedshoutersow. do eye optics mam moda jakiegos legendarnego, ktory dodatkowo zwieksza dmg od lebszotow o 50 proc. moja bron to legendarny overture z tlumikiem i celownikiem, pare razy ulepszany, base dmg jakies 140 - 150 ale za to ma az x3 headshot dmg mutliplier. przydaje sie tez implant synaptic accelerator, ktory wlasnie spowalnia czas w momencie, kiedy przeciwnik zaczyna cie zauwazac. sprawa wyglada tak, ze wbijam, robie pinga, zeby zobaczyc, gdzie sie te gamonie bez ai kreca i sciagam jednego po drugim, czasami nawet hs nie jest potrzebny, zeby padli. troche nudne sie to robi, a kreci mnie perspektywa buildu z katana albo mantis blades. z tego, co sprawdzalem na necie, to ludzie wiekszy dmg katana wyciagaja niz mantisami, no ale mantisy sa zwyczajnie cool. nie wiem, jak z hitboxami melee, slyszalem, ze czasami slabo. 

 

co mi sie jeszcze podoba to monowire, chcialbym zrobic stealth build pod to, bo widzialem na yt fajny pomysl, niestety poki co nie mozna zabardzo z tego co wiem atakowac melee ze stealth i postac po kazdym wykonanym uderzeniu wstaje z trybu stealth, co wyglada i dziala dosc hooyowo i na sile. jak to kiedys redzi zmienia, to sie pobawie bez watpienia w buld stealth monowire. wtedy by cool i body szlo, plus jakis hack.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A podpowie jak iść ze statami, gdy chcę tylko strzelać z karabinu szturmowego i pistoletu maszynowego, a w zanadrzu jeszcze shotgun ewentualnie katana? Co, mam iść cały czas w refleks? Trochę mi się to nie kalkuje, jak tam mało życia się dostaje, a na very hard, to jest na parę hita, jakieś tam 3-4 kulki i dead.

Odnośnik do komentarza
1 hour ago, Faka said:

A podpowie jak iść ze statami, gdy chcę tylko strzelać z karabinu szturmowego i pistoletu maszynowego, a w zanadrzu jeszcze shotgun ewentualnie katana? Co, mam iść cały czas w refleks? Trochę mi się to nie kalkuje, jak tam mało życia się dostaje, a na very hard, to jest na parę hita, jakieś tam 3-4 kulki i dead.

najlepiej to min maxowac. jakas glowna galaz w ktorej sie chcesz wyspecializowac do tego rownolegle druga, ktora fajnie sie uzupelnia i jakies utylitarne skille, przydajace sie kazdej postaci

 

czyli np jak robisz handguny, to handguny, strzelby to strzelby, ostrza to ostrza. nie mieszasz, bo nie ma sensu. a co do tego rownoleglego atrybutu, to juz zalezy jak lecisz. jak na tanka, to body, jak stealth, to stealth :P a jak na ryu hayabuse albo matrixa (taki high risk, high reward, regeny za kille itd) to  cold blood. kumpel pojechal na start w hadguny i ostrza i troche mu to ciezko szlo przez pierwsze 15-20 leveli na v hard, bo byl sredni i w jednym i w drugim. 

 

czyli jak dla ciebie to reflex plus body albo reflex plus cold blood by zdawalo egzamin. ew mid to late game reflex body cool (cold blood), o ile nie hakujesz czy tam nie craftujesz.

 

a co tam o tym polskim dubbingu mowiliscie ? bo chyba sprawdze z lenistwa, nawal dialogow, slangow i tekstow jest czasami taki, ze momentami mnie to troche meczy i nie chce mi sie za bardzo uwagi poswiecac na to po ang-  zwlaszcza, ze na codzien nie uzywam polskiego i troche bym juz od tego gowna odsapnal.

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Polski dubbing dla mnie jest ok, nie jest to poziom Wiedźmina ale jest dobrze. 

 

Powiem wam ,że te misje poboczne wcale nie są dobre :/ żadna historia nie zapada w pamięci. Do tego są nudne. Ogólnie w tej grze dobrze zrobione jest jedynie strzelanie a reszta to meh. Wyścigi samochodowe zrobione jakby to były taczki. Jeszcze w konsolowej wersji w ostatniej chwili pokazuje się gdzie skręcić. Widać ,że w tych misjach jest dużo nawiązań do popkultury ale to nic nie zmienia. Do wątku głównego to jest bardzo daleko. W Wiedźminie poziom był równy a nawet niektóre poboczne misje były ciekawsze niż główne. Do tego lepiej wyreżyserowane. 

 

Gra ma masę błędów, pusty tekturowy świat, mało aktywności pobocznych, jest niedorobiona a do tego marna z niej gra RPG. Właściwie to nie jest RPG bo nie ma kompletnie wyborów i kreowania własnej historii. Jest to typowa gierka akcji po sznurku. No czym dalej w las tym większy zawód. Skończę to ale na siłę. 

 

Łatki wyeliminują błedy ale sama gra się nie zmieni. Blizej temu tytułowi do marnego klona GTA niż gry RPG. Dziwi mnie tylko jedna rzecz, widać ,że w samo miasto zainwestowano masę pracy i czasu ale w sumie po co jak nie ma co tam robić? Inwestowanie w tło tyle energii nie ma sensu. Mogli zrobić z tego tytułu typową grę akcji na 20-30h i byłby hicior a tak dostaliśmy niedorobioną grę która sama nie wie czym jest. 

 

Widać ,że produkcja tego to było piekło, chłopaki kompletnie nie mieli doświadczenia z tego typu tytułami i nie dali rady. 

  • Plusik 2
  • WTF 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Ukukuki napisał:

Polski dubbing dla mnie jest ok, nie jest to poziom Wiedźmina ale jest dobrze. 

 

Powiem wam ,że te misje poboczne wcale nie są dobre :/ żadna historia nie zapada w pamięci. Do tego są nudne. Ogólnie w tej grze dobrze zrobione jest jedynie strzelanie a reszta to meh. Wyścigi samochodowe zrobione jakby to były taczki. Jeszcze w konsolowej wersji w ostatniej chwili pokazuje się gdzie skręcić. Widać ,że w tych misjach jest dużo nawiązań do popkultury ale to nic nie zmienia. Do wątku głównego to jest bardzo daleko. W Wiedźminie poziom był równy a nawet niektóre poboczne misje były ciekawsze niż główne. Do tego lepiej wyreżyserowane. 

 

Gra ma masę błędów, pusty tekturowy świat, mało aktywności pobocznych, jest niedorobiona a do tego marna z niej gra RPG. Właściwie to nie jest RPG bo nie ma kompletnie wyborów i kreowania własnej historii. Jest to typowa gierka akcji po sznurku. No czym dalej w las tym większy zawód. Skończę to ale na siłę. 

 

Łatki wyeliminują błedy ale sama gra się nie zmieni. Blizej temu tytułowi do marnego klona GTA niż gry RPG. Dziwi mnie tylko jedna rzecz, widać ,że w samo miasto zainwestowano masę pracy i czasu ale w sumie po co jak nie ma co tam robić? Inwestowanie w tło tyle energii nie ma sensu. Mogli zrobić z tego tytułu typową grę akcji na 20-30h i byłby hicior a tak dostaliśmy niedorobioną grę która sama nie wie czym jest. 

 

Widać ,że produkcja tego to było piekło, chłopaki kompletnie nie mieli doświadczenia z tego typu tytułami i nie dali rady. 

I co żaden poboczny wątek ci nie pasował np. Panam albo rivers? Bo jak dla mnie to naprawdę spoko misje. Mało aktywności pobocznych? Jak tam mapa zasrana od góry do dołu, ja robię poboczne bo lubię czyścić mapę (pewnie zostało mi to z assasynów) ale jak nie lubisz to robisz główny wątek i tyle. 

No wiesz jak już nawet valhalla nazywana jest rpgiem to cyber też może być. Z drugiej strony co za różnica rpg, gra akcji czy fps? Bo visual Novel albo blantman to raczej nie jest. 

Odnośnik do komentarza

Akurat misje poboczne pamiętam najbardziej - misje od Panam i Rivera Warda, Sinnerman, wątki Delamaina i Peralezów. Nawet taki krotki i prosty quest jak ten z npcem z "palącym" kroczem był spoko.

 

Nie widzę żeby coś tutaj odstawało od Wiedźmina 3, którego mam wrażenie większość ocenia tylko na podstawie Krwawego Barona. 

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, lpcl napisał:

I co żaden poboczny wątek ci nie pasował np. Panam albo rivers? Bo jak dla mnie to naprawdę spoko misje. Mało aktywności pobocznych? Jak tam mapa zasrana od góry do dołu, ja robię poboczne bo lubię czyścić mapę (pewnie zostało mi to z assasynów) ale jak nie lubisz to robisz główny wątek i tyle. 

No wiesz jak już nawet valhalla nazywana jest rpgiem to cyber też może być. Z drugiej strony co za różnica rpg, gra akcji czy fps? Bo visual Novel albo blantman to raczej nie jest. 

Niektórym nie dogodzisz. 

 

"Cyberpunk 2077 to nie jest RPG" - brak wyborów? A robiłeś jakies questy poboczne (prawie każdy ma kilka rozwiązań w zależności od dialogów,  skilli), bawiłeś się systemem rozwoju? czy tylko strzelałeś i grałes wątek główny (tam też jest z tego co wiem kilka zakonczen) ???? 

 

"Słabe misje poboczne!" - Hmm' dziwne dla mnie i wielu innych najlepsze w branży? 

 

"Klon GTA" - serio naprawdę, wiem, że łatwo to napisać xD. Pozostawię to bez komentarza. 

 

Jedyne z czym się moge zgodzić, to, że gra jest niedopracowana, chocisz na 1.05 (PC) jest juz naprawdę nieźle, nie trafiłem na glitche od 10 godzin po zainstalowaniu patcha. 

 

-----

Ja po ponad 50h zbliżam się do konca głównego wątku. Jeszcze sporo misji pobocznych, aktywności itp. To wielka gra. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to mimo wszystko top 3 tego roku dla mnie (po Tlou2 i FFVIIR). Polecam każdemu (chyba, ze ktos lubi te doskonałe i nie mające wad gry, które nigdy nie powstały, chyba, ze w reklamie marketingowców:)  

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał:

Niektórym nie dogodzisz. 

 

"Cyberpunk 2077 to nie jest RPG" - brak wyborów? A robiłeś jakies questy poboczne (prawie każdy ma kilka rozwiązań w zależności od dialogów,  skilli), bawiłeś się systemem rozwoju? czy tylko strzelałeś i grałes wątek główny (tam też jest z tego co wiem kilka zakonczen) ???? 

 

"Słabe misje poboczne!" - Hmm' dziwne dla mnie i wielu innych najlepsze w branży? 

 

"Klon GTA" - serio naprawdę, wiem, że łatwo to napisać xD. Pozostawię to bez komentarza. 

 

Jedyne z czym się moge zgodzić, to, że gra jest niedopracowana, chocisz na 1.05 (PC) jest juz naprawdę nieźle, nie trafiłem na glitche od 10 godzin po zainstalowaniu patcha. 

 

-----

Ja po ponad 50h zbliżam się do konca głównego wątku. Jeszcze sporo misji pobocznych, aktywności itp. To wielka gra. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to mimo wszystko top 3 tego roku dla mnie (po Tlou2 i FFVIIR). Polecam każdemu (chyba, ze ktos lubi te doskonałe i nie mające wad gry, które nigdy nie powstały, chyba, ze w reklamie marketingowców:)  

Po długich bataliach i zwrotach akcji w mojej głowie - jestem w stanie się zgodzić. 

Mam też jakieś zastrzeżenia do fabuły, w której nie ma wiele poza sf noirem, ale i tak, jak na grę, jest bardzo dobrze.

No i te mechaniki, które są raczej wtórne: jednak spodziewałem się czegoś nowego, oszałamiającego.

Ale gierka wciąga, a to najważniejsze.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak się zachwycacie tą Panam to skończyłem ten wątek i niczym mnie nie porwał, ot generyczne misje. Robię teraz te dla Judy. Na razie też bez szału. Może to wina średniego gameplayu.... Niektóre poboczne spoko ale do dzikich zachwytów mi bardzo daleko. Jak będzie z 3 czy 4 misję które będą bardzo dobre to trochę mało by powiedzieć "ok należy im się jednak to 9 i poziom w3"

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

Najlepsze podsumowanie gry. Cohh spędził już z nią około 100 godzin, zobaczył różne zakończenia, zrobił większość zadań i aktywności na mapie. W planach przejście na 100%.

 

Za 6 miesięcy do roku CP może się stać naprawdę wyjątkowym tytułem. I tak jak on liczę, że w grze pojawi się wiele brakujących funkcji (np. modyfikowanie pojazdów) i te kilka dużych poprawek.

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Po długich bataliach i zwrotach akcji w mojej głowie - jestem w stanie się zgodzić. 

Mam też jakieś zastrzeżenia do fabuły, w której nie ma wiele poza sf noirem, ale i tak, jak na grę, jest bardzo dobrze.

No i te mechaniki, które są raczej wtórne: jednak spodziewałem się czegoś nowego, oszałamiającego.

Ale gierka wciąga, a to najważniejsze.

Zwrotach akcji w głowie. :D

Ale w sumie mnie to nie dziwi, skoro masz jakieś nawyki, które sprawiają, że chcesz łamać mechaniki w tych gierkach, które przecież nie są jak życie ikażdy jak gra to jakoś tam godzi się z ich umownością. 

Za bardzo nie czaję za to ciągłe przywoływanie tego barona, nawet nie pamiętam o co tam chodziło, jakoś mnie to nie porwało jak cała historia z Wiedźmina 3. Za to witcher miał zajebisty świat i na pewno był bardziej dopracowany. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
[mention=5206]qraq_pk[/mention] bo tu po prostu nie można oczekiwać cudów, tylko grać w to jak się gra we wszystkie Assassiny i Fallouty: rypiesz po raz setny braindance, strzelasz, gadasz. Idziesz dalej. Pograsz godzinę, dwie, a potem przełączasz na indyka, jak chcesz karmy dla umysłu.
I tu jest mój problem. Nie gram w asasyny ani fallouty bo szkoda mojego czasu na przecietniaki... Cyber miał być czymś innym a nie co najwyżej dobrą grą, jak już połatają.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...