Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Patch 1.05 chyba coś zdziałał. Wczoraj śmigałem trochę po NC i żadnych błędów nie wyłapałem. Na PS4 Pro, nie wiem jak jest z bazowym modelem. Mimo wszystko, czekam aż mi PS5 dojedzie pod koniec stycznia i wtedy przysiąde do CP2077. Zaliczyłem kilka kontaktów i misji fabularnych, to serio mocarny tytuł. Pomijam już ten hejt z powodu bugów. 

 

Jak Wam się gra na PS5/XSX? Ponoć xboxowa wersja to najlepsza konsolowa. Prawda jest taka, że CP2077 to w sumie sześć gier. Na każdej platformie jest inaczej. 

Odnośnik do komentarza



Mi się gra z godziny na godzinę coraz lepiej. Nie wiem czy to kwestia tego że przysiadłem do gry najbardziej po patchu 1.05 ale nie zauważyłem żadnych błędów dzisiaj poza jakimiś pierdołami jak zawieszony papieros Johnny'ego xD
 
pytanie do was:
 
1. Jak najlepiej karmić komponenty do ulepszania broni? Chodzi głównie o rzadkie i epickie
2. Jak najszybciej kasę zarobić? Tylko bez glitchy
3. Które radio najlepsze dla fana metalu i elektroniki?
4. Czy te misje mające na celu kupowania aut mają sens?


1. Komponenty możesz kupować za hajs, od któregoś levelu można kupować już legendarne nawet. Poza tym nie sprzedawaj nic tylko rozwalaj. Ogólnie epickie i legendy lepiej kupować, nawet rzadkie, bo bardzo rzadko będziesz je znajdować. Jest perk, że z mechów i robotów mogą lecieć komponenty i mody, to można w ten sposób farmić gdzieś.

2. Robić misję i aktywności. Nic innego tu nie ma do roboty. Hakuj terminale, sprzedawaj bronie jak masz już dużo komponentów, przeszukuj wszystko co się da. Sporo hajsu jest w sejfach, leży luzem, itd.

4. Poza kupieniem fury to nie.
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Observer napisał:

Pograłem trochę po nowym patchu i poprawa jest znaczna jeśli chodzi o płynność, dodatkowo zniknął ten irytujacy efekt gdzie obraz pływał i co jakiś czas się rozmazywał - jednym słowem gra nie wygląda już jak gówno na starych konsolach, tylko jak zwykły przeciętny Far Cry (a nie pamiętam zeby tam ktoś się do grafiki dopierdalał). 

 

W zamian mam teraz za każdym razem błąd że wsiadając na motor V nie ma włosów przez kilka sekund

 

Tak, to najbardziej istotna poprawka - wreszcie rozdzielczość jest stała i z bliska wszystko wygląda super. 

Z tym Far Cry się jednak nie zgodzę, chyba że piszesz o wersji z PS3 - podczas jazdy po mieście to nadal wygląda jak kupa - czasem brak tekstur (tak jak @Voytec pisał - ten silnik ma z tym problemy), a często obrzydliwy, gruboziarnisty filtr, widoczny na asfalcie i okolicach.

 

Co do błędu przy wsiadaniu na motocykl to nie zauważyłem - dobrze, że mój V jest podobny do mnie :D

 

PS_App_20201213_070816.jpeg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Pograłem trochę dłużej w tego Cyberpunka i muszę przyznać że jest całkiem spoko.

 

Oczywiście gra jest pełna błędów i glitchy jest więcej niż w grach Bethesdy, co  jest jakimś osiągnięciem. Interfejs użytkownika i rozwój postaci jest tak nieczytelny że dopiero po kilku godzinach zaczynam go ogarniać. AI przeciwników nie istnieje.

 

Ale samo miasto, jak jest zbudowane, jaki ma design i jaką buduje to wszystko buduje atmosferę robi niesamowitą robotę, muzyka jest świetna, 60fps stabilne, a fabuła zapowiada się intrygujaco i w sumie tyle wystarczyło by dzisiaj w drodze do pracy cały czas myśleć o powrocie do Night City, co rzadko mi się zdarza

 

 

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Wredny napisał:

Tak, to najbardziej istotna poprawka - wreszcie rozdzielczość jest stała i z bliska wszystko wygląda super. 

Z tym Far Cry się jednak nie zgodzę, chyba że piszesz o wersji z PS3 - podczas jazdy po mieście to nadal wygląda jak kupa - czasem brak tekstur (tak jak @Voytec pisał - ten silnik ma z tym problemy), a często obrzydliwy, gruboziarnisty filtr, widoczny na asfalcie i okolicach.

 

 

Może źle się wyraziłem, ale chodziło mi w tym porównaniu tylko o stałą rozdzielczość po patchu, wczytywanie obiektów przed twarzą, wczytywanie tekstur i inne techniczne sprawy to dalej problem.

 

Już chyba ktoś już o tym pisał, ale to faktycznie dziwne że poprawili framerate i ostrość obrazu patchem tydzien po premierze, przez te lata developingu im akurat tego tygodnia zabrakło.

Edytowane przez Observer
Odnośnik do komentarza

Koniec, takie 4-/6, bugów od groma, mało interakcji w mieście, gra pełna skrajności. Jak coś robią dobrze, to inny element jest słaby, ale trochę później się bardziej rozpisze. Skończyłem na hardzie, gra za trudna to nie była, nie korzystałem nawet ze wszczepów, modyfikacji, bo poza własną satysfakcją, że można się bawić, to nie pomagało mi to za bardzo w walce. 35 godzin na początek, jak już ogarną grę i wydadzą łatkę pod nowe konsole, to przejdzie się ponownie robiąc już wszystkie poboczne zadania.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

tyle wystarczyło by dzisiaj w drodze do pracy cały czas myśleć o powrocie do Night City, co rzadko mi się zdarza

 

Mam dokładnie to samo, a gram przecież w upośledzoną wersję na PS4. 

Ostatnio grywałem sporadycznie, żaden singlowy tytuł nie przykuwał mnie na dłużej, a tu się oderwać nie mogę. 

Warto wspomnieć o wykonaniu NPCów, z którymi możemy prowadzić rozmowy (tych "główniejszych", nie przechodniów na ulicach). 

Każdy to zupełnie inna postać, pięknie wymodelowana i mająca swój własny charakter. W porównaniu do kukieł w Falloutach czy innym The Outer Worlds to zupełnie inna liga. 

Odnośnik do komentarza

Jako posiadacz ps4 slim, śledzę ten wątek uważnie od premiery. Po pierwszych dniach byłem zrezygnowany i miałem odpuścić, choć bardzo chciałem w CP zagrać. 

Na szczęście z dnia na dzień coraz więcej było pozytywnych opinii z od graczy na bazowych konsolach, a że święta tuż tuż to jakąś decyzję trzeba było podjąć.

Już miałem wysyłać Mikołaja do lidla po kopię dla mnie, ale trafiła się weekendowa promocja na konsoleigry.pl i gierka wpadła po 229 ;).

Mam do dokończenia kilkanaście misji w MGSV, może w międzyczasie wpadnie jeszcze jakaś łątka i pewnie po nowym roku odwiedzę Night City. 

Bardzo jestem ciekaw jakie będą moje wrażenia. Na pewno się podzielę.

Odnośnik do komentarza

Ta gierka miała tak dużo kiepskiego pr jak żadna inna ostatnio, częściowo zasłużonego, przynajmniej na bazowych konsolach. Pamiętam, że kiedyś dużo było negatywnych opinii o rdr2 i przez nie postanowiłem nie ogrywać na premierę a potem jak grałem to z rozdziawioną mordą i myślałem sobie, co oni tam pierdolą? Więc jeśli gierka chodzi w miarę stabilnie już to na pewno warta jest ogrania, na pewno jeden z lepszych tytułów ostatnio. Może żaden mesjasz, ale jeśli podciągną wersję na next geny i zrobią mocarne dlc to wtedy możemy pomyśleć o zajebistej grze. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza

:facepalm: A potem się dziwię, że dostajemy półprodukty i patche day one po 30 GB na premierę, bo jak ktoś uważa, że gra chodzi w MIARĘ stabilnie to warta jest 250 zł, bo jak nie to hypetrain odjedzie beze mnie. 

 

Odnoszę wrażenie, że gdyby to nie był Cyberpunk 2077 to takich tekstów jak wyżej nie byłoby w tym temacie w ogóle.

 

Ja czekam, aż ktoś napisze, że gra działa w 100%, nie ma doczytywania tekstów metr przed nosem, większych bugów nie stwierdzono, gra nie wywala do dasha, npce zachowują się jak ludzie a nie manekiny - jednym słowem jak ktoś napisze, że gra jest już naprawiona i działa i wygląda tak jak powinna była na premierę to wtedy biorę, bo też mam na nią ochotę, ale mam też pewne standardy i póki co techniczne CP ich nie spełnia. 

  • Plusik 1
  • Minusik 4
Odnośnik do komentarza

Tyle samo. To nie jest tak, że dobierasz ciągle po X GB do tego, co już siedzi na dysku - patch modyfikuje niektóre pliki, więc waga finalnie nie jest sumą "instalka + jeden patch + drugi patch + trzeci patch".

 

Na Xboxie po tych hotfixach jest 63,7GB.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, LukeSpidey napisał:

:facepalm: A potem się dziwię, że dostajemy półprodukty i patche day one po 30 GB na premierę, bo jak ktoś uważa, że gra chodzi w MIARĘ stabilnie to warta jest 250 zł, bo jak nie to hypetrain odjedzie beze mnie. 

 

Odnoszę wrażenie, że gdyby to nie był Cyberpunk 2077 to takich tekstów jak wyżej nie byłoby w tym temacie w ogóle.

 

Ja czekam, aż ktoś napisze, że gra działa w 100%, nie ma doczytywania tekstów metr przed nosem, większych bugów nie stwierdzono, gra nie wywala do dasha, npce zachowują się jak ludzie a nie manekiny - jednym słowem jak ktoś napisze, że gra jest już naprawiona i działa i wygląda tak jak powinna była na premierę to wtedy biorę, bo też mam na nią ochotę, ale mam też pewne standardy i póki co techniczne CP ich nie spełnia. 

No wiesz, niedługo będziesz płacił 360 na premierę i co im zrobisz? A i dostajemy co roku dopracowane edycje np. Fify i co z tego skoro te gry są tak wtórne, że nie widzę powodu kupowania. Ale miliony to robią i będą robić. A tutaj gierkę aaa, z fajną fabułą i sidequestami, dobrym gumplayem, zajebistym miastem, w klimacie cyber i kilkoma gorszymi elementami jak AI, glitche, skopany hdr itd. ale nie jest to w żadnym wypadku tragedia, przynajmniej na xsx, więc jeśli fpsy chodzą w miarę stabilnie to na pewno jest to tytuł warty ogrania. Ale chuj tam wiem, grałem w te gta 4 na X360 i gta 5 na ps3, jak w wiele innych gierek i nie płakałem jaki to rockstar i korpo źli, tylko dobrze się bawiłem. 

Stąd nie dziwi mnie teraz, że niektórzy tutaj piszą, że spodziewali się totalnej katastrofy a fajnie im się gra, bo można przez to całe pieprzenie o chujowości się zniechęcić jak ja swego czasu do gry generacji tj. rdr2. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza

To, jak wiele zdążyliście napisać w tym temacie przez weekend jest naprawdę imponujące (zaglądam na forum głównie w pracy :D ). 

Zgadzam się, że gierka działa już całkiem nieźle, aczkolwiek sporo jest w niej do poprawy. Przede wszystkim AI. Strzelanie jest tak nudne, że przełączyłem je na easy, bo po którymś pojedynku strzeleckim zaczęło mnie cofać na samą myśl o tym ścinaniu drzewek.

W ogóle to pograłem wczoraj kolejne kilka godzin i stwierdzam, że poczekam na ten moment, kiedy rzeczywiście będzie tak jak w zapowiedziach: że każdy build będzie zapewniał inne wrażenia z gry i w ogóle. Na ten moment tylko pukawki mają jakiś sens, a reszta jest ledwo działająca. Skradanie, gdyby to dopracowali! Byłoby wspaniale. Gra jest stworzona do skradania i hackowania, tak naprawdę to w ogóle odpuściłbym w niej cały ten loot-shooter. Zwłaszcza, że w międzyczasie pykam sobie w Arkham Knight. Jej, ile tam jest rzeczy, które skradł Cyberpunk, a które są tak doskonale oszczędne w swojej formie i jednocześnie efektywne. 

 

Dobra, przyznam się. Tak naprawdę to najchętniej śmigałbym po Night City... Batmanem.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, _Red_ napisał:

Niestety crashe na 1.05 nadal mam srednio co 2h (PS5). Nawet jakby częściej niz na 1.04.

Mi też na tym 1.05 zdarzył się crash ale dopiero pierwszy w ogóle i jakoś zaraz po updacie ale potem przez weekend nie miałem już żadnego. 

Odnośnik do komentarza

Kurde, niektóre zadania poboczne w tej grze to coś pięknego :nyam1:.

 

Robiliście quest z porwaniem nastolatków? Musze powiedzieć, że to jest nawet wyzszy poziom niż w Wiedzminie trzecim.

 

Bylo też troche kombinowania z braindancami, można było spokojnie obejść się bez strzelania i wybory na końcu, no za to lubie Redów. Naprawdę polecam grać zadania poboczne, bo nie raz i nie dwa są lepsze niż wątek głowny. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Wredny napisał:

 

Tak, to najbardziej istotna poprawka - wreszcie rozdzielczość jest stała i z bliska wszystko wygląda super. 

Z tym Far Cry się jednak nie zgodzę, chyba że piszesz o wersji z PS3 - podczas jazdy po mieście to nadal wygląda jak kupa - czasem brak tekstur (tak jak @Voytec pisał - ten silnik ma z tym problemy), a często obrzydliwy, gruboziarnisty filtr, widoczny na asfalcie i okolicach.

 

Co do błędu przy wsiadaniu na motocykl to nie zauważyłem - dobrze, że mój V jest podobny do mnie :D

 

PS_App_20201213_070816.jpeg

Btw w 1.05 naprawili bug z "łysieniem" z czapką na głowie, gdy przeglądasz się w lustrze? Bo nie widziałem w notesie, ale już mi się nie pojawia xD. Tzn. Mam czapkę, to mam też ja w lustrze. Wcześniej postać z włosami jak miala czapkę to była w lustrze po prostu łysa, moze to mial byc easter egg xD.

Szkoda, ze takie proste rzeczy (aczkolwiek zaburzające mocno immersje) trzeba było naprawiać w patchu, ale lepiej późno nic wcale..

Wersja PC. 

 

 

Z łysieniem na motocyklu -> nie miałem tego na PC ani w 1.04, ani 1.05. Na PC generalnie tektury się szybciej ładują, nie ma z tym problemow (procz lustra pre 1.05, widać najlepiej grac lysym z brazzers, moj niestety ma włosy xD). 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...