Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
9 minut temu, Pupcio napisał:

w poprzednim trailerze były czołgi i samoloty przypominające bardziej 2wś no i w tym pojawiła się jakaś dżungla więc może będzie skakanko po różnych wojnach

Tak, więc główny zły pewnie będzie mógł "korzystać" z wojska z tych okresów - gdyby to była prawda to shieeeeet fajny motyw.

 

10 minut temu, oFi napisał:

 

W listopadzie się dowiesz.

Oczywiście już w Day1 :banderas:

  • Odpowiedzi 5,8 tys.
  • Wyświetleń 593,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na tym forum jest coś takiego jak konsolowy ex, aby mogły być nowe topiki w dziale Xbox.       

  • Recenzji EDGE prawdopodobnie nie bedzie, bo embargo wymaga skonczenia gry a ponoc gra jest tak chujowa ze recenzent nie ma zamiaru jej konczyc. xDDDD

Opublikowano

Kolekcjonerka w Game Stopie stoi za 200 Jurasow :shieeet:  (chociaż Resident kosztował 250 )  :reggie:  Tylko limitka w takim razie  :dunno:

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

Brzmi całkiem, teoretycznie tych alternatywnych rzeczywistości do której przenosimy się po śmierci powinno być więcej niż tylko realia 1WŚ. Ale też jestem ciekawy jak to Kojima aby było jednocześnie różnorodne i nie irytujące na dłuższą mete

 

1 godzinę temu, Pupcio napisał:

w poprzednim trailerze były czołgi i samoloty przypominające bardziej 2wś no i w tym pojawiła się jakaś dżungla więc może będzie skakanko po różnych wojnach

 

No i wlasnie stad moja watpliwosc bo zakladam, ze swiatow bedzie wiecej (1 wojna, druga, i co tam jeszcze chinol wymysli) ale co jak po powrocie znow sie zginie (na bank ciekawscy beda ginac specjalnie)? Zatem albo proceheheheduralnie generowany np. caly czas swiat pierwszej wojny (dopoki nie zrobimy progresu w fabule), albo po zgonie i powrocie nie bedziemy mogli znow zginac od tego samego przeciwnika bo go juz np. nie bedzie i dopiero nastepny zgon bedzie za x czasu w fabule.

 

Biorac pod uwage recykling jednej planszy w GZ i MGS5 to obstawiam bardziej opcje pierwsza.

Opublikowano

Mnie tylko zastanawia na czym odbije sie krotki czas produkcji...pierwsze co przychodzi do glowy to zawartosc takze radzilbym wstrzymac posladki z tymi innymi swiatami aby nie bylo rozczarowania ;)

Opublikowano

Moze to bedzie demo/intro jak GZ xD

Opublikowano

Czy ktoś ma dane nt. kolekcjonerki? Mam nadzieje, że ten płodzik nie będzie mniejszy w porownaniu z ver. jap. Tak jak było w przypadku łapy snejka z mgsv ;/

Opublikowano

Coz, mgs5 robili 7 lat a i tak zabraklo czasu.

Opublikowano

Jak na moje to dosyć szybko się uwinęli, i nie, nie oczekuje gry na 100h, która jest nudna i przymula. 10-20 h możliwie liniowego sztosa i będzie pięknie.

Opublikowano
15 minut temu, Mejm napisał:

Coz, mgs5 robili 7 lat a i tak zabraklo czasu.

I stworzyli najlepszy silnik graficzny ever.... no ale krwa Konami nie odsprzeda :frog:

Opublikowano
9 minut temu, Starh napisał:

I stworzyli najlepszy silnik graficzny ever...

Jeden z najlepszych na pewno

10 minut temu, Starh napisał:

no ale krwa Konami nie odsprzeda :frog:

Odsprzedają... żetony do paczinko :frog:

Opublikowano
31 minut temu, SlimShady napisał:

Jak na moje to dosyć szybko się uwinęli, i nie, nie oczekuje gry na 100h, która jest nudna i przymula. 10-20 h możliwie liniowego sztosa i będzie pięknie.

E zaś bez przesady. 

Niech będzie 40 godzin, ale takich żebym je zapamiętał

Jak Metal Gear Solid V. 

Teraz zero żartów, ja kocham tę grę i wszystkie jej fabularne aspekty.

Opublikowano

Uuuuuuuuuu, niesamowita aura tajemnicy targa moją moszną. Na końcu i tak będziecie płakać, że nie wyjaśnili skąd się wziął niedźwiedź polarny xd Dosłownie każdy przedstawiony element fabularny mocno pretensjonalny i owiany ciężką tajemnicą plus jakieś elementy podróży w czasie to w ogóle nie brzmi jak przepis na bełkot, który będą łatać milionem fabularnych dlc, książkami, komiksami, chińskimi bajkami i pay to win na komórki.

Opublikowano
33 minuty temu, Tokar napisał:

Uuuuuuuuuu, niesamowita aura tajemnicy targa moją moszną. Na końcu i tak będziecie płakać, że nie wyjaśnili skąd się wziął niedźwiedź polarny xd Dosłownie każdy przedstawiony element fabularny mocno pretensjonalny i owiany ciężką tajemnicą plus jakieś elementy podróży w czasie to w ogóle nie brzmi jak przepis na bełkot, który będą łatać milionem fabularnych dlc, książkami, komiksami, chińskimi bajkami i pay to win na komórki.

 

Łykne bez popity, DLC wszystkie ogram, książki przeczytam z radością, chińskie bajki obejrze ze 4 razy żeby wszystkie elementy na pewno zauwazyć, a na komórce będę miał swoją bazę bridges.

 

 

:fsg: 

Opublikowano

W 4:19 trailera bohater zakrywa buzie podczas skradania. Bylo tłumaczone po co?

Opublikowano

Kulturalny człowiek, nie to co te wsiury w środkach komunikacji publicznej kaszlące z otwartymi mordami.

Opublikowano

Nie było tłumaczone czemu zakrywaja usta. Ale w jednym z poprzednich trailerow też tak robili w obecności tych "duchów"

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podejrzewam, że nie chodzi o wstrzymanie oddechu poprzez zakrycie dłonią ust. Można to zrobić bez ręki. Może chodzi o to, że stworzenia z innego wymiaru „wyczuwają” usta? 

 

No nie mam pomysłu na to

Opublikowano

Pewnie chodzi o jakikolwiek ruch. W tym podmuch powietrza z ust.

Opublikowano

W poprzednim trailerze ten motyw był bardziej pokazany. Generalnie chodzi o to aby jak najbardziej ograniczyć wydzielanie jakichkolwiek dźwięków z ust, pewnie to jest jakoś bardziej wyczuwalne przez te stworzenia niż reszta. 

Opublikowano

poprostu zakrywanie ust dodaje dramaturgii wstrzymywaniu oddechu. zabieg stylistyczny

 

 

maj got, niektorzy to sie tutaj doszukuja kojimy tasujacego sie do hentai gdzies w odbiciu kropli na lisciu

Edytowane przez Andżej

Opublikowano

Faktycznie, zaraz zaczniemy sie doszukiwać odniesień do starożytnych Czechów poprzez geometrię terenu. 

 

Trzeba odsapnąć. 

Opublikowano

 

kojima opisał przebieg prac nad grą, zaczynając od samego początku.

 

Tempo prac robi ogromne wrażenie, uwinąć się w niecałe 4 lata od zarejestrowania IP do wydania to coś rzadko spotykanego dzisiaj w branży. Zazwyczaj czas produkcji nowego IP dzisiaj to okolo 6 lat

Opublikowano

Biorąc pod uwagę jego opieszałość i kreowanie wizji, to faktycznie szybko.

Opublikowano

Podejrzana sprawa, zwłaszcza w przypadku Kojimy i tego, co się wydawało przy marketingu Death Stranding - że będzie mocno rozwleczony czas developingu.
Ta data wydania na końcu trailera zaskoczyła mnie najmocniej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.