Opublikowano 12 września 20195 l Autor Będzie goty? wygląda jak gra życia? wyjaśniło się coś? please be excited czy nie trzeba? co wy o tym wszystkim myślicie dopiero włączam gameplay
Opublikowano 12 września 20195 l Gdzie składacie preordera na wersje specjalną bo w RTVAGD już nie ma. Chce na premierę mieć.
Opublikowano 12 września 20195 l Autor Tu jeszcze jest i kolekcjonerka na bogato, ja zamówie dopiero w okolicach premiery https://www.mediaexpert.pl/gry-playstation-4/death-stranding-edycja-specialna-gra-ps4,id-1392322
Opublikowano 12 września 20195 l Beznadziejnie wyglada ten plecak.Mam nadzieje ze bedzie sie go dalo zdjac.Choc reszta z tego filmiku tez nie wyglada najlepiej.Wielkie ouste przestrzenie,drabiny i nuda,nuda,nuda i nuda...
Opublikowano 12 września 20195 l Ten Sam, jak tak na siebie narzuci tego towaru to wyglada jak ten Metal Gear. Ciekawe? Pozniej moze nawet dostanie jakis szkielet pomocniczy. Edytowane 12 września 20195 l przez MEVEK
Opublikowano 12 września 20195 l Użytkownicy tego forum wypowiadali się o modelu jazdy przy trailerach GTA V, mówią o 'nudnej grze' po kilkunastominutowych urywkach gameplayu Death Stranding, to może i o modelu jazdy mają coś ciekawego do powiedzenia.
Opublikowano 12 września 20195 l Autor - po tym 7min trailer troche się wyjaśnia, USA jest po wojnie, kraj opanowały oddziały "demonów" pewnie Mads i wojsko - Sam ma chyba uruchamiać kolejne placówki obronne, które są teraz offline i przywrócić kraj do życia - chyba całą gre trzeba będzie nosić jakiś paczki? -37min walka z bossem, dobrze to zrobili - gdzieniegdzie dropy klatek, dużo jak motorem jedzie, się włączy motion flow - dobra fizyka, graficznie też spoko - jakaś walka z przeciwnikami jest, bronie laserowa, linowe - umarli wciągają do hadesu na drugą strone? - kobieta prezydentem? - spora mapa wielkości USA, przełacza się instant między grą - nie ma nayebane nie wiadomo ile znaczników jak u ubi, jest dobrze - filmiki niezła jakość - misja wygląda jak przenieś paczki z punktu A do B, przeszkody po drodze, drabiny klify, przeciwnicy, jakiś boss - ciekawe czy cała gra nie okaże się wielkim trollingiem - model jazdy motorem lepszy niż w Days Gone - day1 - jutro gameplay vol2 Zauważyliście coś więcej albo może ten chińczyk z kanału na YT coś gadał ciekawego? Edytowane 12 września 20195 l przez Fanek
Opublikowano 12 września 20195 l Zauważyłem, ze Sam ma problem z wejście na skale o wysokości progu 2 cm(25:50s) Ale fabularnie może będzie lepiej. Mnie takie niedociągnięcia przeszkadzają w czerpaniu przyjemności z gry. Edytowane 12 września 20195 l przez MEVEK
Opublikowano 12 września 20195 l 50 minutes ago, Rozi said: A co powiecie o modelu jazdy? Dla mnie kupa nie da sie prowadzic fury z plecakiem wielkosci namiotu
Opublikowano 12 września 20195 l Człowiek się zastanawia: przecież tam COŚ musi być jeszcze? Prawda?...PRAWDA? Edytowane 12 września 20195 l przez da$io
Opublikowano 12 września 20195 l 2 godziny temu, MEVEK napisał: Zauważyłem, ze Sam ma problem z wejście na skale o wysokości progu 2 cm(25:50s) w mgsie to samo jest
Opublikowano 12 września 20195 l No właśnie DS jest podejrzanie podobne do V, niby mają ten nowy silnik Decima, ale i tak wygląda jakby zayebali Fox Engine na pendrive'a.
Opublikowano 12 września 20195 l ciekawe czy kojima zaplanował jakiś ciekawy end game, czy niestety nic już do roboty nie będzie po calaczku 1 minutę temu, SlimShady napisał: No właśnie DS jest podejrzanie podobne do V, niby mają ten nowy silnik Decima, ale i tak wygląda jakby zayebali Fox Engine na pendrive'a. też własnie miałem takie spostrzeżenia
Opublikowano 12 września 20195 l 1 godzinę temu, oFi napisał: ciekawe czy kojima zaplanował jakiś ciekawy end game na końcu się okaże, że to wszystko to był sen big bossa
Opublikowano 12 września 20195 l 4 godziny temu, MEVEK napisał: Zauważyłem, ze Sam ma problem z wejście na skale o wysokości progu 2 cm(25:50s) Ale fabularnie może będzie lepiej. Mnie takie niedociągnięcia przeszkadzają w czerpaniu przyjemności z gry. Na mobilność postaci wpływa kilka czynników, min. zmęczenie (dla tego są monsterki) czy jakość obuwia. Poza tym, przed każda misją będziemy decydować w jakie gadżety ma być wyposażony Sam, ile paczek będzie mógł przenieść. Czym więcej paczek, tym postać bardziej ociążała, tracą równowagę, mająca problemy z wejściem na nierówny teren. Oczywiście czym większy bagaż doniesiony do wyznaczonego punktu, tym większa nagroda. Nie wiem czy Kojima mówił w jaki sposób będziemy wynagradzani, czy to jakieś przedmioty, czy exp do czegoś. Oczywiście w każdej chwili będzie można zrzucić cały bagaż, np. gdy zostaniemy zaatakowni. Multiplayer też zapowiada się ciekawie. Z tego co obecnie wiemy, gracze będą pozostawiali różne przedmioty, które będzie można ulepszać, np. pozostawiona drabina będzie mogła zostać ulepszona do dużej kładki, po której będzie można przejechać pojazdem. Co będzie potrzebne do ulepszenia przedmiotów, nie wiadomo. Będzie również możliwość przywolywania pomocy do większych wrogów, ale ma to wyglądać inaczej niż w Soulsach. W ciągu doby ma się pojawić angielskojezyczny materiał, więc wyłapie się więcej. Edytowane 12 września 20195 l przez YETI
Opublikowano 12 września 20195 l Tu jest świetne podsumowanie co wiemy po wczorajszym gameplayu, ładnie rozpisane w 54 punktach. https://www.gamesradar.com/death-stranding-gameplay-breakdown/ Edytowane 12 września 20195 l przez YETI
Opublikowano 13 września 20195 l dlaczego nikt nie mowi o komiksowej animacji rodem z ps2? chociaz, chwila... to chyba kolejny kojimowy aspekt. no dobra, niech bedzie nie wiem, czy ten gameplay byl nudny, czy nie, bo w sumie ciezko to cos ocenic. nazwijmy go specifycznym. w takim SOTC, tez sie na pierwszy rzut oka nic nie dzialo, poza walkami z bossami, a gra zamiatala. oby to porownanie nie bylo zupelnym pudlem. w przeciwnym razie, branza poprostu przedawkuje "geniusz" kojimy na dobre i pozostanie po nim kac kliniczny, po ktorym nawet tacy kojimofile, jak ja, sie nie pozbieraja yeti, nie wrzucaj tutaj normalnym ludziom (tzn takim, uzywajacym ad blocka) linkow do stron typu games radar Edytowane 13 września 20195 l przez Andżej
Opublikowano 13 września 20195 l 6 godzin temu, suteq napisał: na końcu się okaże, że to wszystko to był sen big bossa Ale by było gdyby okazało się że to uniwersum MGSa
Opublikowano 13 września 20195 l To co mnie urzeka w designie Kojimy od zawsze, to duży nacisk na bzdety i mikro-detale, które są jak przyprawy zmieniające całe danie w coś lepszego. To te detale które i po dekadzie są publikowane w filmach na YT pt. "10 stunning details you probably missed in (gra od pana Kojimy)". Sony dało wolną rękę Hideo, więc spodziewam się tego w trzy dupy. Kojima umie też w płynny gameplay, więc przypuszczam że będzie się przyjemnie grało, niezależnie czy gra będzie na 70 czy na 90 na MC. Raczej pewniak do zakupu na premierę
Opublikowano 13 września 20195 l Godzinę temu, Bzduras napisał: Ale nie będzie, bo Hideo nie ma żadnych praw do marki. NIe musi mieć, wystarczy, że będzie współpracował z Konami. Tak zrobił Yu Suzuki z Shenmue III. Prawa do marki ma Sega a jednak to jego Ys Net zajął się trzecią odsłoną.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.