Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

A ja w końcu faktycznie wymęczyłem już grę do końca, teraz tylko jedno wyzwanie na tydzień i do końca roku wbije 100% 

 

Trzy razy skończyłem fabułę, ale jakoś nie czułem przemęczenia. Za każdym razem grałem inaczej, inna taktyka. Gra mi podeszła, bo takie lubię. Ale teraz po kilku open world pod rząd skończę jakiś korytarzyk żeby się nie porzygać z przesytu. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

bA5NC9WzBMhwQH2ydu3iuQ-1024-80.jpg

  • Best Storytelling - Days Gone :platinum:
  • Best Multiplayer Game - Apex Legends
  • Still Playing Award - Minecraft
  • Best Visual Design - Devil May Cry 5
  • Best Indie Game - Outer Wilds
  • Esports Game of the Year - Fortnite
  • Best Audio - Resident Evil 2
  • Best Game Expansion - GTA Online: Diamond Casino Update
  • Best VR/AR Game - Beat Saber
  • Best Gaming Hardware - Nvidia 20-Series Super Graphics Card
  • Best Performer - Logan Marshall-Green
  • Studio of the Year - Epic Games
  • Best New Streamer/Broadcaster - Ewok
  • Breakthrough Award - House House
  • Mobile Game of the Year - BTS World
  • Outstanding Contribution - Life is Strange
  • PC Game of the Year - World of Warcraft Classic
  • PlayStation Game of the Year - Days Gone :platinum:
  • Xbox Game of the Year - Gears 5
  • Nintendo Game of the Year - Super Smash Bros. Ultimate
  • Most Wanted Game - Cyberpunk 2077
  • Critics' Choice Award - Control
  • Lifetime Achievement - Yu Suzuki
  • Ultimate Game of the Year - Resident Evil 2

To jest piękne :D 

Odnośnik do komentarza

We still don't have any official word on Days Gone 2 or any other kind of sequel, but the game's studio director says his team is definitely are not done with that world. Chris Reese spoke to GR+'s own Alex Avard after Days Gone won The Golden Joystick's PlayStation Game of the Year for 2019, and Reese said that getting this recognition was a great encouragement to keep going with theDays Gone universe.

"Oh yeah, it is certainly a passion of ours, and that's what we've always wanted to do," Reese said. "This is a world that we want to keep breathing more life into, and explore many, many different avenues. So who knows, we'll see!"

 

 

A resume update from a Bend Studio employee indicates that the team has recently entered pre-production on a new game. There's no official word on what this game will be, but given the positive response to the first Days Gone and Reese's comments after receiving the award, a sequel seems quite likely.

https://www.gamesradar.com/uk/days-gone-2-sequel-tease/

Odnośnik do komentarza

Powiem tak, jak nie przepadam za sandboxami(olałem min. Horizon po paru h) tak ta gierka mnie kupiła.
Setting gry idealnie moje klimaty, postacie poboczne jak Żelazny Mike Skizo Riki Boozer naprawdę spoko.
Tereny jakie zwiedzamy przepiękne.
Oczywiście nie jest to nic odkrywczego, niektóre misje faktycznie nie wiele wnoszą i trochę sie dłużą ale takie misje jak na tartaku czy sama HORDA miodzio.
No i na survivalu faktycznie nie jest lekko więc warto eksplorować/craftowac.
Do tego walka wypada bardzo fajnie czuć moc broni zarówno melee jak i palnej(pieknie siadają heady.
Jest tez sporo skradania i taktycznego planowania wiekszych akcji.
Polecam.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, oFi napisał:

Naprwadę? Będę musiał pożyczyć tego mesjasza w końcu :notbad: 


Żaden mesjasz, ale jeśli podobnie jak mi, marzyło Ci się The Last of Us, tyle że w otwartym świecie, a do tego lubisz The Walking Dead i masz słabość do Daryla na motocyklu... No nic leszego w tych klimatach nie znajdziesz.

Do tego śliczna oprawa, zayebisty model jazdy motorkiem, świetny bohater, kilka interesujących postaci pobocznych, fajne cut-scenki, nienajgorsza historyjka... Powiem tak - na każdym kroku czuć, że to był passion project zespołu bend - widać ogrom serca, jakie włożyli w jego produkcję i nawet jeśli w paru miejscach nie zagrało jak trzeba (bugów raczej nie miałem, ale spadki animacji już tak), to i tak wybaczam, bo jak na tak małe i niedoświadczone w tego typu produkcjach studio, poradzili sobie znakomicie.

Edytowane przez Wredny
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Brać i grać tylko.Sam sceptycznie podchodzilem do gierki po tych reckach ale kolejny raz okazalo sie ze sa (pipi) warte.Gierka jest naprawde spoko,fajna fabula,nawet ciekawe postacie,oprawa pierwsza klasa.Oczywiscie animacja siada i jest sporo bledów i niedoróbek ale jak na pierwsza duza gre Bend poradzili sobie naprawde dobrze i mega czekam na dwójke.

 

A co do dwojki to pytanie co do zakonczenia :

 

Spoiler

Ten motyw z O Brianem na koncu? Oni byli zarazeni caly czas? Skafandry byly tylko po to zeby to ukryc, czy wirus juz tak zmutowal ze pozarazali sie tam wszyscy.Wogole ta scenka jest mega i mozna ja rozpatrywac na wiele sposobów

 

Odnośnik do komentarza

@Ma_niek

 

A nie widzisz różnicy pomiędzy "Obrajanem" i zwykłym zarażonym? Podpowiem: tą różnicą jest rozum. Ta kwestia nie została ponoć wyjaśniona, jako furtka do DG2. Podejrzewam, że to miała być szczepionka, którą wszyscy dostali "tylko coś nie pykło". ;) Dlatego tak intensywnie badają przebieg mutacji/ewolucji zarażonych (być może mają nadzieję na odwrócenie procesu). Z tego co kojarzę to dziewoja głównego bohatera brała bezwiednie udział w pracach nad tym wirusem, więc wiemy tyle że rząd majstrował broń biologiczną, i że via sabotaż okolica uległa dekontaminacji, no a dalej już się zaczyna gra.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Druga sprawa. Czy zeby oznaczać wrogów przy pomocy lornetki to trzeba jakąś umiejętność specjalną odblokować czy co? Patrzyłem na to drzewko umiejętności i nie widziałem nic o tym skillu. Gram na poziomie trudnym i nie mam opcji zmiany poziomu, nie wiem czemu. Na tym poziomie nie można oznaczać wrogów czy o co kaman?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość suteq

Pograłem już dobre kilka godzin (pewnie ok. 10) i jak na razie bardzo wciągnęła mnie oferowana przez twórców rozgrywka. Lubię taki survival gdzie muszę ostrożnie podchodzić do każdej walki (szczególnie z zombiakami) jednocześnie przeczesując lokacje w poszukiwaniu surowców czy nowych schematów broni. Bardzo satysfakcjonujące jest ściąganie przeciwników po cichu czy to z noża czy z broni z tłumikiem zwłaszcza jak uda się tak oczyścić calą lokację bez wywoływania alarmu. A jak stworzy się lepszą broń białą to zombiaki potrafią paść po dwóch machnięciach ukazując nam pałkę z gwoździami wbitą w ich głowę. :banderas: 

Podoba mi się również wykreowany świat. Jest bardzo różnorodny w kwestii środowiska oferując lasy i łąki z błotnistymi drogami czy to pustynne ścieżki na pustych bezdrożach. Do tego poszczególne lokacje są niezwykle klimatyczne. Od zawsze lubiłem postapokalipsę, ale jak dojeżdżam do wykolejonego pociągu w środku lasu to wyglądam tak: :ohboy:

Jazda motocyklem była na początku dosyć siermiężna, ale po jakiś dwóch godzinach się przyzwyczaiłem i aktualnie fantastycznie mi się nim śmiga chociaż jest dosyć mało zwrotny w ciasnych tunelach. No i wcale nie przeszkadza mi szukanie paliwa czy naprawianie go. Wręcz przeciwnie - podoba mi się dbanie o nasz jedyny środek transportu. 

 

Graficznie jest całkiem ładnie, a widoczki naprawdę potrafią oszałamiać. Niebo w nocy to coś pięknego, podobnie jak zachowanie błota podczas jazdy. Animacje co prawda potrafią być dosyć koślawe, a mimika twarzy też troszkę odbiega od obecnych standardów, ale niezbyt to przeszkadza. Nie mogę zapomnieć o przefantastycznej muzyce, a motyw przewodni w głównym menu (okraszony bardzo ładną grafiką) będzie długo mi siedział w głowie. 

 

Mam jednak kilka zastrzeżeń. 

Po pierwsze, historia mam wrażenie, że jest o niczym. Niby staramy się dowiedzieć co się stało z naszą żoną, ale ten wątek z Boozerem jest strasznie nieciekawy i mam wrażenie, że dodany strasznie na silę. Dodatkowo, pozostałe wątki wymienione w dzienniku też jak na razie nie są zbyt interesujące i w sumie troszkę rozczarowują.

Po drugie, misje mimo, że mają jakiś ciąg przyczynowo-skutkowy i nie pojawiają się nagle z dupy na mapie to jednak są dosyć schematyczne w swojej konstrukcji. Liczę jednak, że po dojechaniu na południe zrobi się troszkę bardziej różnorodnie.

Po trzecie, UI w dzienniku jak i na mapie jest moim zdaniem troszkę zbyt nieczytelny, szczególnie na początku. Dostajemy listę zadań, nie wiadomo tak naprawdę co jest co i trzeba się tego domyślać. Dopiero potem jak poznamy trochę świat i porobimy kilka misji to stanie się do bardziej czytelne, ale i tak uważam, że można to było zrobić znacznie lepiej robiąc zwyczajnie zakładki z nagłówkami typu misja główna/misja poboczna/znajdźki/zadania dodatkowe itp. 

 

Mimo tych wad to właśnie rozgrywka sprawia, że grałem dzisiaj od 14 do niemal 21 z przerwami jedynie na jedzenie czy toaletę więc o czymś to jednak świadczy. Mimo, że aktualnie nie mam włączonego tytułu to i tak myślę gdzie pojadę moim jednośladem przy następnej sesji już jutro. :) 

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

Oczywiście ta gra nie wymyśla koła na nowo, używa sprawdzonych patentów ale wykreowany świat to majstersztyk.
Tak jak przez 80% gry nie miałem wiekszych bugow tak w end game jak robiłem cleanup miałem mase drobnych bugow zapadania pod ziemie blokowanie przeciwnikow nie wczytywanie textur i raz spadek klatek do chyba 10.
Szczerze nie ma to dla mnie znaczenia na ogólną ocenę bo spokojnie spędziłem z gra okolo 80h i bawiłem sie rewelacyjnie a miejscówki i widoki co chwila opad kopary.
No i hdr w tej grze robi mocno.
9/10 mój ulubiony sandbox na tej generacji, idealnie moje klimaty.
Będę czekał na 2 niech ta gra ewoluuje jak świrusy bo potencjał jest niesamowity.606182682d03a88dbbf2aad1cfdf05c2.jpg

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 5
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.