Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, Ma_niek napisał:

Nie znam nikogo kto by grał w last od US z polskim dubbingiem.

Moja żona teraz gra, ja patrze czasami coś podpowiem. Ale nie pasuje mi polski dubbing, za dużo przekleństw, w Angielskim tyle nie było a tu co krok Ellie komentuje (pipi)a to (pipi)a tamto. Dno i wodorost. 

  • Plusik 1
  • Minusik 4
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, Ma_niek napisał:

Nie znam nikogo kto by grał w last od US z polskim dubbingiem.

 

A co to jakaś ujma? W tej grze polski dubbing był naprawdę dobry, jeden z lepszych, jedynie Tez trochę sztucznie brzmiała, ale Joel i Ellie wypadli świetnie! Przy 6 przejściach grałem i tak i tak, na zmianę Ang/Pl.

2 minuty temu, u55r napisał:

Moja żona teraz gra, ja patrze czasami coś podpowiem. Ale nie pasuje mi polski dubbing, za dużo przekleństw, w Angielskim tyle nie było a tu co krok Ellie komentuje (pipi)a to (pipi)a tamto. Dno i wodorost. 

 

To lepiej spier... jak nie pamiętam już, w której grze (chyba w Killzonie) i fucki zamienić na kurka?

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, u55r napisał:

Ale nie pasuje mi polski dubbing, za dużo przekleństw, w Angielskim tyle nie było a tu co krok Ellie komentuje (pipi)a to (pipi)a tamto. Dno i wodorost. 


Dno i wodorost, bo w porównaniu z oryginałem jest zwyczajnie chooyowy, ale nie dlatego, ze przekleńsw dużo - przecież w oryginale Ellie też bluzga na lewo i prawo, po prostu te wszystkie angielskie "faki i szjety" nie są wyłapywane przez nasze uszy, jak swojskie "pyerdolę" i "(pipi)vy".

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Wredny napisał:


Dno i wodorost, bo w porównaniu z oryginałem jest zwyczajnie chooyowy, ale nie dlatego, ze przekleńsw dużo - przecież w oryginale Ellie też bluzga na lewo i prawo, po prostu te wszystkie angielskie "faki i szjety" nie są wyłapywane przez nasze uszy, jak swojskie "pyerdolę" i "(pipi)vy".

 

Wiecznie macie problem z tym dubbingiem, chooyowa to była pandora w GOW3. TLOU ma jeden z najlepszych dubbingów. A że fuck lżej brzmi od spier... no cóż, gdy Bill wku... Ellie to co miała mu powiedzieć spadaj?

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, SlimShady napisał:

Mnie osobiście polski dubbing wybija z klimatu, nie w każdym przypadku, ale w zdecydowanej większości. Najlepiej, żeby można było dowolnie mieszać, bo wymuszanie zmiany języka w konsoli nie powinno mieć miejsca(Order 1866, Until Dawn, Spider, i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem).

 

Rozumiem, jeśli coś jest dubbingowane od drugiej, czy trzeciej części, i człowiek się przyzwyczaił do głosu bohatera/ów, ale TLOU jest od początku dubbingowane i ja pierwszy raz grałem po Polsku, dopiero później po Angielsku. A przez to, że angielski jest wybitnie dobry ludzie umniejszają naprawdę niezłemu polskiemu, bez większych zgrzytów i z bardzo dobrą dwójką głównych bohaterów, co najważniejsze.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, zdrowywariat napisał:

 

Rozumiem, jeśli coś jest dubbingowane od drugiej, czy trzeciej części, i człowiek się przyzwyczaił do głosu bohatera/ów, ale TLOU jest od początku dubbingowane i ja pierwszy raz grałem po Polsku, dopiero później po Angielsku. A przez to, że angielski jest wybitnie dobry ludzie umniejszają naprawdę niezłemu polskiemu, bez większych zgrzytów i z bardzo dobrą dwójką głównych bohaterów, co najważniejsze.

Sceny są odgrywane po angielsku, a polscy aktorzy muszą czytać z kartki i wiele rzeczy sobie wyobrażać. Ciężko, żeby oryginał nie był optymalnym wyborem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

The Last of Us 2 - priorytetem bazowe PS4

Na niedawnym pokazie dla prasy twórcy The Last of Us 2 zapewnili, że podczas prac nad projektem dla deweloperów priorytetem jest bazowa wersja PS4.

Od pojawienia się mocniejszych modeli konsol, wiele nowych gier działa nieco gorzej na podstawowych odpowiednikach. W rozmowie z USGamer główna projektantka produkcji studia Naughty Dog - Emilia Schatz - zapewnia, że tak nie będzie w kontynuacji przygód Ellie.

- Naszą główną platformą jest bazowe PS4. Taki sprzęt mam w pracy na biurku i jest dla nas priorytetem - zapewnia. Podkreśla, że twórcy od początku skupiali się na zwykłym urządzeniu, choć przyznaje, że wersja Pro gwarantuje szereg korzyści, w tym dotyczących rozdzielczości.

Z wypowiedzi projektantki wynika więc, że The Last of Us 2 na podstawowej konsoli firmy Sony zadziała równie dobrze, jak na mocniejszym modelu. Nieznane są jednak na razie żadne szczegóły na temat wydajności.

- Trzeba wszystko odpowiednio zrównoważyć, ale przed nami jeszcze wiele pracy związanej z optymalizacją. W prezentowanej grze liczba klatek na sekundę, rozdzielczość i inne tego typu kwestie nie są jeszcze ostateczne - wyjaśnia Schatz.

Uczestnicząca w pokazie tytułu dziennikarka USGamer twierdzi, że wczesna wersja pod względem technicznym przedstawiała się nadzwyczaj dobrze. Nie dostrzeżono istotnych błędów, spadków wydajności czy opóźnień we wczytywaniu tekstur.

https://www.eurogamer.pl/articles/2019-09-27-the-last-of-us-2-priorytetem-bazowe-ps4

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

No i elegancko, tak powinno być zawsze. To co Remedy odje.bało z Controlem nadaje się do prokuratury :) W ogóle ten rok jest pechowy pod względem klatkowania dobrych gierek na wszystkich platformach. O dzieło ND jestem spokojny, betonowe 1080@30 na zwykłej PS4 zupełnie mi wystarczy.

 

Widać że szybko zmierzamy do premiery, są dyskusje o dubbingu, potencjalne nieoznaczone spojlery i masa filmików, jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza

z jednej strony osom, że gra wychodzi na 2 płytach i pojawią się większe lokacje (od razu przypomina mi się konno-piesza eksploracja kampusu w jedynce,  oraz swobodne zwiedzanie wysp motorówką i części Madagaskaru jeepem w U4), tym razem jednak idą na to 2 płyty, oraz zapowiedź największej kampanii ever, no i z tej drugiej, mam tylko nadzieję, że nie przesadzą w drugą stronę. mimo wszystko sporo gier straciło przez przesadne rozwlekanie kampanii w tej generacji

 

 

Odnośnik do komentarza

Mając 20h w jedynce przy pierwszym podejsciu ani razy nie byłem znudzony. Ba, grę ukończyłem 4 razy i nigdy nie byłem znudzony. Pierwsze The Last of Us nie miało takiej Szkocji z Uncharted 4 i dlatego było tak dobre. Jeśli Part 2 też nie będzie mieć, to jestem pewien, że story nawet na 30h mnie nie znudzi. 

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, nobody napisał:

mam tylko nadzieję, że nie przesadzą w drugą stronę. mimo wszystko sporo gier straciło przez przesadne rozwlekanie kampanii w tej generacji


No takie U4 to i owszem, ale już np The Evil Within 2 czy God of War dużo zyskały w moich oczach.
Pierwsze TLoU miało taką historię i tyle napotkanych fajnych postaci, że gdybym dostał tego więcej to bym sie nie obraził - te klimaty mi się nigdy nie znudzą, więc nie mam obaw.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Mając 20h w jedynce przy pierwszym podejsciu ani razy nie byłem znudzony. Ba, grę ukończyłem 4 razy i nigdy nie byłem znudzony. Pierwsze The Last of Us nie miało takiej Szkocji z Uncharted 4 i dlatego było tak dobre. Jeśli Part 2 też nie będzie mieć, to jestem pewien, że story nawet na 30h mnie nie znudzi. 

 

Ja przy każdym przejściu lizałem ściany, bawiłem się grą, i co ciekawe każde przejście z sześciu zajęło mi 19-21h xD.

Odnośnik do komentarza

Z ciekawostek: w wywiadzie dla Le Figaro, Druckmann wspomniał, że nad grą pracuje 350 osób ze studia - samo ND, wliczając ICE team, ma ~520, więc albo liczba osób pracujących nad multi jest zadziwiająco duża jak na ND, albo - co bardziej prawdopodobne, część ekipy jest w trakcie pre-produkcji kolejnej gry.

Odnośnik do komentarza

 

 

Pobije GoW i Spidera? Nie ma inne opcji :)

2 godziny temu, Hendrix napisał:

Z ciekawostek: w wywiadzie dla Le Figaro, Druckmann wspomniał, że nad grą pracuje 350 osób ze studia - samo ND, wliczając ICE team, ma ~520, więc albo liczba osób pracujących nad multi jest zadziwiająco duża jak na ND, albo - co bardziej prawdopodobne, część ekipy jest w trakcie pre-produkcji kolejnej gry.

ICE Team liczy aż tyle ludzi? Sądzielem, że jest to max 50 osobowa grupa. 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Także, sądziłem że team jest mniejszy niż 100 osób. Skąd te info?

Multi prawie na pewno wyjdzie na PS5.
Kolejna gra pewnie powoli zostaje już przenoszona z papieru na dyski SSD, z tym nie muszą się śpieszyć bo na premiere PS5 inne teamy coś będą miały.

GG chyba zaczeli najwcześniej. Nowe IP od ND pewnie jakieś 2-3 lata po premierze PS5.

Odnośnik do komentarza

Gram sobie właśnie w multi w 1 i serio dla mnie to najlepsze online na konsolach w ostatnich latach. Pomijam już, że nie ma tu miejsca na radosne latanie po mapie z wy(pipi)ką na kumpli z teamu, to onlinowa rozgrywka czerpie garściami pod kątem gęstości klimatu z singla. Mam nadzieję, że nie każą długo czekać na ten dodatek do dwójeczki:)

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, YETI napisał:

ICE Team liczy aż tyle ludzi? Sądzielem, że jest to max 50 osobowa grupa. 


Ależ nie to wynika z tego co napisałem, napisałem, że całe ND wraz z ICE team to 520 (ICE Team to mała ekipa, ok 20 osób - zajmująca się między innymi toolsetem wszystkich first party devów), 350 devów pracuje nad part II, więc zostaje duża grupa osób zajmująca się czymś innym :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...