Skocz do zawartości

Nintendo Switch Online - problemy itd.


blakuś

Rekomendowane odpowiedzi

Ustawiłem sterowanie tak jak trzeba, dzięki pomocy devilbota. Przeszedłem na razie 3 levele na hardzie, ale jako, że mam sentyment do gry to nie wypowiem się jaka jest dziś.

 

Mogę za to wypowiedzieć się jaki GoldenEye 007 był kiedyś, bo KJL nie wie co mówi. GoldenEye w dniu premiery był sztosem, najlepszym FPSem na konsole, z cudownym kanapowym multi na 4P, z długim angażującym singlem, w którym easy, medium i hard nie różniły się tylko wytrzymałością oponentów, ale i zadaniami, których wraz ze wzrostem poziomu trudności trzeba było wykonać więcej. Nie pamiętam, czy to wtedy była nowość, ale większość FPSów opierała się na zasadzie: dostań się z punktu a do punktu b i po drodze strzelaj do wszystkiego co się rusza.

 

Wiadomo, czasy się zmieniły, stare archaizmy itp. dziś już nie przejdą, ale GoldenEye, czy tym bardziej Perfect Dark to hity pokroju: Halo, Half-Life, Metroid Prime, Bioshock itd..

 

Bardzo lubię takie inne FPSy,

które próbują zrobić to trochę inaczej.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, zdrowywariat napisał:

Mogę za to wypowiedzieć się jaki GoldenEye 007 był kiedyś, bo KJL nie wie co mówi. GoldenEye w dniu premiery był sztosem, najlepszym FPSem na konsole, z cudownym kanapowym multi na 4P, z długim angażującym singlem, w którym easy, medium i hard nie różniły się tylko wytrzymałością oponentów, ale i zadaniami, których wraz ze wzrostem poziomu trudności trzeba było wykonać więcej. 

 

Wiadomo, czasy się zmieniły, stare archaizmy itp. dziś już nie przejdą, ale GoldenEye, czy tym bardziej Perfect Dark to hity pokroju: Halo, Half-Life, Metroid Prime, Bioshock itd..

 

Ja tak tylko przypomnę, że Half-Life jest 2 lata starszy niż Perfect Dark. Już kiedyś ten temat poruszałem po tym jak przeszedłem PD.  I tak mnie granie na konsolach od Nintendo ominęło, więc nie mam pojęcia i to mówię, ale GoldenEye i PD to dla mnie są nieporozumienia. Zresztą w roku w którym wyszedł GoldenEye pojawił się Quake 2 więc się dało zrobić dobre gry, a na N64 nawet Doom 64 tak zrobili, że mi się np. też nie podobał. W tamtym czasie jednak FPS-y z PC nie miały żadnej konkurencji z tymi z konsol.

Edytowane przez KJL
Odnośnik do komentarza

W tego goldeneye nadal gra się świetnie(w wersje z normalnym sterowaniem). Ponadczasowa gierka ale tam są mission objectivy i gra jest wolna więc nie porównywałbym z quakiem czy doomem.

Zabijanie w goldeneye jest bardzo przyjemne przeciwnicy reagują na strzały w różne części ciała.  Muzyka to dzieło sztuki. Rozumiem, że fps z n64 może komuś nie podejść, zwłaszcza wersja na switcha ze skopanym sterowaniem. Jest to nieistotne. Te fpsy są kultowe goldeneye, perfect dark czy turoki:banderas:  wspaniała historia.

 

@Ukukuki doom 64 dobrze się trzyma ale jest wersja odnowiona a goldeneye na switcha to zwykły Rom ze sterowaniem z najdziwniejszego pada przezuconym bezsensownie na joycony

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Ukukuki napisał:

Doom 64 dzisiaj bardzo dobrze się trzyma jeśli chodzi o konsolowe FPSy z lat 90. 

 

To nie tylko chodzi o grafikę, ale o sam pomysł na grę. Zmienili trochę zasady, które funkcjonowały w tym świecie, była mała różnorodność potworów itd. Dodano także o wiele więcej zagadek, labiryntów, łamigłówek przez co gra znacznie zwolniła. O ile w klasycznych Doomach było trochę momentów logicznych, ale nie było ich w takich ilościach jak w Doomie 64. W D64 większy położono nacisk zamiast na strzelanie to na układanie jakichś klocków i szukanie przycisków. Czułem się zmęczony tą grą, ale tak mam z wieloma grami z tej konsoli (przynajmniej z tego co jest na NSO + można kupić na Switcha). D64 nie jest jakiś tragiczny, ale jednak trzeba się postarać, żeby zrobić męczącą grę, mając taki materiał źródłowy jak Doom II. :D

Odnośnik do komentarza

Wszystkie te Doomy i Doomopodobne (Strife, Heretic, czy szczególnie Hexen nawet pod tym względem były jeszcze gorsze) to labirynty i szukanie kluczy do drzwi. Kompletnie nie rozumiem argumentu. Albo się komuś to podoba albo nie.

A co do Goldeneya w 2002 wyszedł jeszcze Time Splitters 2 (w 2005 Trójka), które też zdobyły status kultowych (chociaż trochę już zapomnianych). Zamysł rozrywki został taki sam jak w 97.

Co więcej powstaje Agent 64 czyli swoisty duchowy spadkobierca Goldeneya i jak na ironię, póki co tylko na Steam :kekw:

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Wszystkie te Doomy i Doomopodobne (Strife, Heretic, czy szczególnie Hexen nawet pod tym względem były jeszcze gorsze) to labirynty i szukanie kluczy do drzwi. Kompletnie nie rozumiem argumentu. Albo się komuś to podoba albo nie.

 

To nie jest temat o Doomach, zresztą D64 nie jest w usłudze NSO - aczkolwiek odpowiem tyle, że nie grałem w Heretica, Strife i Hexen. Chodziło mi o natężenie zagadek logicznych, jak grałem w Dooma II i Dooma 64 miałem wrażenie, że ten drugi był o wiele bardziej skomplikowany, po prostu. W D2 oczywiście były zagadki, ale znacznie łatwiejsze i przyjemniejsze, chociaż oczywiście to jest kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Gdzieś przeczytałem, że GoldenEye 007 na Switchu miał mieć online, czy to był fake, bo nie mogę znaleźć, ktoś coś wie na ten temat? Chciałem pograć ze starą ekipą z PL, żeby przypomnieć sobie, że kiedyś to było i znowu skopać im doopy po ponad 20 latach, a tu nici z tego :(

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...