Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Deathloop i Ghostwire wyjdą pewnie kiedy wygaśnie roczna umowa na czasową ekskluzywność, do tego momentu zgodnie z umową nie mogą się nawet zająknąć o istnieniu wersji na xboxa. Jeśli serio wierzycie że deathloop czy ghostwire wyjdą w 2023 lub 2024 to myślę że czeka was miła niespodzianka.

 

 

Odnośnik do komentarza

Trochę mnie wkurwia ta honorowa polityka MS. Wykupili Bethesdę i muszą siedzieć na piździe, że nic nie można powiedzieć na temat tych gier. Gorszym śmieciem są Sony, którzy mają bardziej agresywną politykę odnośnie gier. Wolałbym na miejscu MS zapłacić jakąś tam karę za osranie tych umówi exclusive gier.

Odnośnik do komentarza

No taki jest biznes. W tym samym czasie kiedy M$ i Bethesda negocjowały przejęcie. To $ony negocjowało umowę na czasową ekskluzywność Deathloopa, Ghostwire i Starfielda. Deathloopa i Ghostwire jeszcze zgarnęli, ale Starfielda już im się nie udało.

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, Czoperrr napisał:

Nie wiem co jest gorsze PRowo, nie dotrzymanie umów czy niewydawanie gier. 

Myślę że nie dotrzymanie umów. Lepiej mieć premierę jakiejś gierki później niż zepsutą opinię u innych partnerów biznesowych, i to nie tylko u Sony ale też u innych wydawców/devów którzy będą mieli z tyłu głowy że MS nie dotrzymuję umów.

Odnośnik do komentarza
Cytat

Trochę mnie wkurwia ta honorowa polityka MS. Wykupili Bethesdę i muszą siedzieć na piździe, że nic nie można powiedzieć na temat tych gier. Gorszym śmieciem są Sony, którzy mają bardziej agresywną politykę odnośnie gier. Wolałbym na miejscu MS zapłacić jakąś tam karę za osranie tych umówi exclusive gier.

- to nie jakaś tam kara tylko suma która może znacznie przekroczyć koszt produkcji/zysków z gry

- zyskaliby spory problem przy kupnie kolejnych studiów skoro mają wyjebane we wcześniej zawarte umowy

- PRowo zyskaliby w oczach tylko kilku odklejeńców w necie

 

Zresztą Ghostwire to była ostatnia gra z kupionych studiów, teraz jak wpadnie AB to też przemielą kilka gier które obowiązują umowy :banderas:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Faka napisał:

Trochę mnie wkurwia ta honorowa polityka MS. Wykupili Bethesdę i muszą siedzieć na piździe, że nic nie można powiedzieć na temat tych gier. Gorszym śmieciem są Sony, którzy mają bardziej agresywną politykę odnośnie gier. Wolałbym na miejscu MS zapłacić jakąś tam karę za osranie tych umówi exclusive gier.

 

Tu nie chodzi o pieniądze tylko o wizerunek i współpracę biznesową. Ty serio myślisz, że MS z Sony gryzą się po kostkach jak nerdy z CW? Te firmy ze sobą współpracują, na wielu płaszczyznach, a MS nie może jako poważna firma zrywać wiążących umów tylko dlatego, że ich stać na opłacenie kary.

45 minut temu, pawelgr5 napisał:

Czy ktoś sledzi to co sie dzieje z przejęciem AB? Coś długo cisza w temacie. Pełne przejęcia ma nastepić jakoś w okolicach połowy 2023?

 

Wszystko idzie gładko. Ostatnio zyskali poparcie największej organizacji związkowej w USA.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Pupcio napisał:

no ta grafika już normalna, nie ma w niej potencjału na beke

 

Jak to "nie ma"?

Zobaczyłem 2022 i parsknąłem śmiechem :pawel:

Visual novel z komórek, gra wyglądająca jak przeglądarkowe klikadło i tytuł, w który można grać już od dwóch lat, tyle że wreszcie dostanie ver.1.00.

Odnośnik do komentarza

no 2022 wygląda bardzo słabo, bo Spencer zafunduje nam 3 gry AA tworzone przez kilkunastoosobowe ekipy, zamiast wielkich produkcji pokroju Starfielda. 

i wiadomo że takie Pentiment może ostatecznie okazać się świetną produkcją i nie chcę jej niczego odejmować, ale nie da się takimi grami zatuszować braku gier AAA na ten rok.  Tu wszyscy są zgodni, że jest zawód. 

Na szczęście początek 2023 zapowiada się już spoko i być może jak te wszystkie gry jak Starfield, Forza, Redfall  czy Ara wyjdą to M$ po raz pierwszy od dłuższego czasu będzie miał bardzo mocny początek roku zamiast tradycyjnej posuchy jak 2021 i 2022, coś w stylu Sony z tego roku kiedy wydali Horizona i Gran Turismo.

 

Odnośnik do komentarza

IMO najważniejszy jest balans. Bardzo lubię mniejsze średniobudżetowe gierki czy indyki, za oryginalność, za to że nie boją się eksperymentować z pomyslami i za to że czuć w nich często te prawdziwą pasję którą twórcy wkładają w projekt i to jest spoko że XGS pozwala developerom na taką kreatywność, bo w realiach produkcji AAA gry takie jak np. Psychonauts 2 nie miałaby prawa powstać.

Ale jak chyba każdy lubię czasami pograć w jakieś dojebane  AAA w stylu np. God of Wara, które pokaże moc sprzętu i zrobi wrażenie tzw. production value.

 

Oba te rodzaje gier są potrzebne i wielka szkoda że w tym roku zabraknie w portfolio XGS większych gier. Gdyby nie opóźnienia Starfielda i Redfalla zupełnie inaczej wyglądałby lineup na ten rok.

 

Odnośnik do komentarza

https://www.purexbox.com/news/2022/07/digital-foundry-host-says-xbox-series-x-wins-most-console-comparisons

Wklejam w formie ciekawostki dla @Paolo de Vesir który nie wiem skąd brał opinie że jest odwrotnie, tak było jedynie w pierwszych miesiącach gdzie faktycznie później nowe narzędzia zrobiły robotę i full RDNA2 tylko w Xboxach  :) 

 

 

 

 

 

Nawet Aaron odniósł się do tej grafiki  :obama:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...