Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resident Evil 8 Village

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 176,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Niby tylko 9h, ale treści jest tam od groma i ciut, ciut. Tak jak z RE2 Remake Capcom waliło trailerami i gameplayami pokazującymi 3/4 gry tak tutaj oglądając każdy gameplay, screen i trailer nie widz

  • Ja tam jeszcze miałem spocone łapy w sekcjach z siostrami i ścigania mnie przez dużą Lejdi, aczkolwiek to było bardziej stresujące niż straszne. Tak czy owak fantastyczna gra.   Ostatnio sob

  • W sumie, ten mem pasuje :v

Opublikowano

No i legancko, liczyłem na taką mocną 8  :3

Opublikowano

Na Xboxie można sobie ściągnąć już preload. Jak ktoś bierze pudełko to przez apkę Xbox na telefonie zapuszczacie zdalną instalację i w piątek czeka na Was zainstalowana gierka, dzięki czemu wracamy do czasów "wkładasz płytę i grasz". 30,22GB w wersji XSX jakby co :lapka:

Opublikowano

Szkoda że we wroc nigdzie nie ma. To uczucie gdy chciałbyś mieszkać na śląsku

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Nie no chyba lepiej mieć dostęp do tlenu niż grę szybciej o tydzień :nosacz3:

Opublikowano
3 minuty temu, Pupcio napisał:

Nie no chyba lepiej mieć dostęp do tlenu niż grę szybciej o tydzień :nosacz3:

Spoko żyję już ponad 40 lat i jestem dobrze :-)

Opublikowano

Podobno pod koniec gry napierdalanka jak w Call od Duty :(

Opublikowano

Jezu, nic nie wnerwia mnie tak jak kill roomy.
Wiele gier na sam koniec zepsuło mi odbiór gry w ten sposób.

Kupujcie i za tydzień widzimy sie na pchlim :lapka:
Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



Opublikowano

W VII też im po koniec spadła jakośc i była strzelanka mocna. 

Opublikowano
7 minut temu, Ludwes napisał:

Podobno pod koniec gry napierdalanka jak w Call od Duty :(

 

Kuźwa ,to samo co w siódemce i niektórych wcześniejszych Residentach :/  Może przynajmniej statku nie ma tym razem...

Opublikowano

Brzmi jak każda gra horror zawsze. Nienawidzę tego gdy pod koniec gra zamienia się w masowe zabijanie stworków i niszczenie klimatu budowanego przez całą grę xD najbardziej chyba w dead Space 2 mnie to bolało chociaż strzelania to tam jest mnóstwo w każdej sekundzie gry ale pod koniec to już ich poyebało

Opublikowano

Większość recenzji które przejrzałem właśnie o tym mówi. Dużo narzekania na końcowe etapy.

 

Poczeka się na obniżkę. :nosacz3:

Opublikowano

Przeciez to oczywiste ze koncowka bedzie w jakims laboratorium z wieksza iloscia przeciwnikow i bedzie sie zabijalo bossa wielka bronia typu rocket launcher. Urodziliscie sie wczoraj?

Opublikowano
7 minut temu, Cedric napisał:

Może przynajmniej statku nie ma tym razem...

Statek był genialny. 

 

 

Opublikowano
17 minut temu, Ludwes napisał:

Podobno pod koniec gry napierdalanka jak w Call od Duty :(

z tym czerstwym strzelaniem brzmi jak super zabawa! xD

Opublikowano
1 minutę temu, Il Brutto napisał:

Przeciez to oczywiste ze koncowka bedzie w jakims laboratorium z wieksza iloscia przeciwnikow i bedzie sie zabijalo bossa wielka bronia typu rocket launcher. Urodziliscie sie wczoraj?

 

No i szkoda, że po raz kolejny coś takiego odjebali.

Opublikowano

Bo horror jako gatunek sam w sobie zwykle do tego prowadzi, tzn. do momentu kulminacji - gdzie budowane napięcie, musi gdzieś uciec - gry mają dodatkowo pod górkę, bo zbudowanie gry, tylko w oparciu o owo napięcie, jest: a) ciężkie jeśli gra ma być dłuższa b) męczące dla odbiorcy (tzn. rzeczy, które budują horror działają na jego niekorzyść, to co straszy zaczyna nudzić).

Resident Evil, w całej swojej historii - kulminację grał na mocnych akordach akcji, podkreślając te elementy fabularnym absurdem, celowo. Podejrzewam, że VIII będzie taka sama, a co recenzje potwierdzają. Resident jest najsłabszy, gdy nie ma żadnego crescendo - jak w przypadku VI, gdzie jest jednostajna - chociaż różnorodna - gonitwa wielkich, dosłownie i w przenośni wydarzeń.

Znajomy jest zachwycony VIII, mam podobny gust, więc jestem dobrej myśli.

Opublikowano
  • Autor
28 minut temu, LiŚciu napisał:

Statek był genialny. 

 

 

Aż zacytuję i kurwa kisne

Opublikowano
1 minutę temu, XM. napisał:

Aż zacytuję i kurwa kisne

No a co tam byłem takiego że kiśniesz? Mi ta lokacja ze statkiem bardzo siadła.

Opublikowano

Z domu bakerów do statku z dwoma korytarzami i milionem glutów? No chyba tylko kopalnia była gorsza

Opublikowano
22 minuty temu, LiŚciu napisał:

No a co tam byłem takiego że kiśniesz? Mi ta lokacja ze statkiem bardzo siadła.

 

Statek był genialny. Dopiero ostatnia lokacja to była katastrofa - zwykly korytarzyk i pif paf.

Opublikowano
29 minut temu, Pupcio napisał:

Z domu bakerów do statku z dwoma korytarzami i milionem glutów? No chyba tylko kopalnia była gorsza

 

no tak naprawdę siódemka z każdą kolejną lokacja była tylko gorsza

 

domek był rewelacyjny, ale te kopalnie to była jakaś parodia

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.