Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Zainstalowałem demo na Steam. Chciałem sprawdzić optymalizację. Na moim 5letnim komputerze gra wygląda super i dobrze działa w full HD. Pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy w porównaniu do "siódemki" to obraz, który w Village jest ostry jak żyleta. W poprzedniej części wszystko było lekko rozmazane. Jedyna rzecz, która mi nie pasowała to przeciwnicy będący prawdziwymi gąbkami na pociski. Szczególnie te ghule z zamku. Strzela do nich człowiek z pistoletu i strzela a te nic.

Odnośnik do komentarza

Przeszedłem oba dema na XSX no i nie wyrwało mnie z kapci, dużo większe wrażenie robił RE7 czy RE2.

Gra wygląda ślicznie z HDRem i RT, design lokacji to wysoka półka i Capcom jak zwykle tutaj daje radę, fajny klimat gry, mix RE4 i RE7, ciekawe postacie i to tyle  a co zawodzi?

Gameplay, okrutne drewno, postać porusza się jakby pływała, spotkanie wilkołaków wywołuje uśmiech na tworzy ale najgorzej wypada strzelanie, pistolety na wodę, odczucia jakbym odpalił Metro 2033.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, tukan napisał:

to jest jednorazowe demo czy mogę je odpalać wielokrotnie?

Możesz odpalać na różnych profilach jak chcesz sobie pograć kilka razy. 

 

Wygląda bardzo ładnie, rusza się świetnie, gra się bardzo dobrze. Oj, w piątek szykuje się orka do późnych godzin nocnych :fsg:

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Sprawdziłem na PC (Ryzen 3600/RTX 2060S) i XSS. 

 

Jeśli chodzi o kwestie techniczne, na tym pierwszym miałem 120-144 fps z prawie wszystkim ustawieniami na maxa (bez ray tracingu) w 1080p. Z RT około 80 klatek.

Na Xboxie zdaje się stabilne 60 fps w 1440p, albo nie zauważyłem spadków ze względu na VRR. W trybie z ray tracingiem jest 30 fps, chociaż w posiadłości mam wrażenie, że spadało poniżej.

Minus za brak możliwości ustawienia FOV.

 

Ogólnie podobało mi się. Świetny klimat, strzelanie - przynajmniej na PC przy użyciu myszki - przyjemne. Tylko horroru nie za dużo.

 

 

edit:

 

 

 

Cytat

- In PS5 and Series X the Ray-Tracing mode is activated by default. In S Series it must be activated.
- Resolution is identical on PS5 and SeriesX. Both run at 2160p and, although it uses a checkerboard-like technique unique to RE Engine, the game seems to never drop below 2160p. S series runs at 1440p.
- In the Xbox versions the lighting seems somewhat warmer in the town area. Personally I find it more successful since the PS5 version sometimes gives a too blue tone. In any case, it is a setting that we can easily change on our TVs.
- Series X performs better than PS5 with Ray-Tracing activated, suffering fewer drops. Higher stress areas will have to be tested in the final version to better see the differences.
- In Series S, we have an average of 40FPS with the RT activated. I recommend playing without RT in this version, since we will get a practically stable 60FPS.
- The quality of the Ray-Tracing in global illumination as in reflections is identical. - Loading times are slightly faster on PS5, about 3 seconds. Excellent loading times in all 3 versions.
- Same quality of shadows, textures and anisotropic filtering in the 3 versions.

 

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

Nie dalem rady ukonczyc nawet dema - strzelanie to jest top 3 najgorszych modeli strzelania w grach fpp. To jest kurwa jakaś tragedia.

I do tego to strzelanie w łeb 5 razy żeby kogoś zabić. 

CO TU SIE ODJEBALO.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Schranz1985 napisał:

To nie jest gra dla cb.
Ograłem dziś 2 raz ten zamek.
Strzelanie nie istnieje w tych demach.

 

 

Sooooooł? W demku RE7 też nie miałeś żadnego strzelania, a w pełnej wersji już tak i to wcale niemało. 

Odnośnik do komentarza

Ech, sam nie wiem po tym demie. Pograłem pół godziny, fabularnie doszedłem do miejsca gdzie muszę znaleźć dom Luizy. 
 

Wrażenia mam mieszane. Strzelanie 10 razy w głowę żeby zabić przeciwnika jest jeszcze bardziej uciążliwe niż w RE7 ale nożem kładzie się go po 2-och ciachnięciach. :/

 

Podczas chodzenia postać pływa bardziej niż w 7 i wkurza mnie to zbliżenie kiedy się idzie. Graficznie nie oceniam, bo nie grałem na swoim domyślnym TV tylko 20-calowym mikrusie ale nawet na nim wszystko wyglądało bardzo ładnie. 
 

Trzeba zarządzać ta kasa na premiery ale chyba najpierw ogram Returnal i Ratcheta, a dopiero jakoś w wakacje RE8. 

Odnośnik do komentarza
Gość lpcl

Nie no strzelanie to takie drewno jak w 7 ale graficzka w tym zamku robi pozytywne wrażenie. Na premierę nie wezmę bo nie jestem fanem ale kiedyś tam się ogra. 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Faka napisał:

Jakie tu pomieszane wrażenia i opinie na temat gry, jeden mówi, fajny movement i strzelanie, gdzie zaraz drugi kontrargumentuje, że jednak movement i strzelanko to lipa i drewno, wtf. 

To normalne przecież w każdym Residencie coś komuś nie pasuje. A to, że kamera i sterowanie czołgiem w pierwowzorach, że strzelamy w miejscu w 4/5, że przy szóstce twórcy wąchali klej, że w RE2MAKE zombie to gąbki na pociski i możesz tak wyliczać każdą. Village to taka dokokszona siódemka, Ethan jest trochę responsywniejszy ale to wciąż survival horror a nie Battlefield epatujący nie wiadomo jakim gunplayem. Jeżeli siódemka komuś pasowała to gameplayowo 8 nie będzie zawiedziony. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.