Skocz do zawartości

Resident Evil 8 Village


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Tu już nie chodzi o te przysłowiowe szufladki do otwierania, ale fakt że mamy tutaj totalnie odgrzanego kotleta z zeszłe generacji, którego Capcom próbuje naiwniakom sprzedać jako "next gen" - w pierwszych zapowiedziach makaroniarz twierdził, że gra była pisana pod next gen i nie wyjdzie na poprzednią generację, a 2 miechy później zmiana śpiewki i okazuje się że gra wygląda identycznie na oby platformach i nawet 60fps ciągnie.

 

Wywalenie z gry fizyki, czerstwe strzelanie i animacje przeciwników wyjęte żywcem ze starych gier (i to dosłownie starych, bo niektóre to chyba żywcem z RE4 przenieśli) to niesmaczne praktyki. Szykuje się powtórka z RE3, gdzie patałachy wywalili w pośpiechu ragdolle be "KoNsOlE bY nIe UcIaGnElY" (a w praktyce robil to team C i brak budzetu na optymalizacje).

 

Demo w zamku ciut lepsze niż w wiosce, ale de facto gameplayowo to mamy tam łażenie po korytarzyku jak po sznurku  przeplatane fatalnym pifpafem. I sprzedawce z 2 opcjami na krzyz dla paru broni.

 

Swoja droga, gra wyciekla i w necie lataja juz spoilery z calej fabuly, czekam tylko na info ile zajmuje pierwsze przejscie.

 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z negatywnymi opiniami co do tego dema/gry. Niemniej zamek wyszedł całkiem klimatycznie, a przynajmniej to co widziałem, bo nie widziałem za dużo. Zaciąłem się na samym początku i nie mogłem otworzyć żadnych drzwi/przejść... Nauczony doświadczeniem oglądam z każdej strony przedmioty, które zbieram. Tym razem zrobiłem to nie do końca dobrze z tym pierścieniem i bezsensownie odbijałem się od drzwi do drzwi. Dopiero w ostatniej minucie jeszcze raz spojrzałem na pierścień i dało się popchnąć wątek dalej. Pojawił się ruj much czy jakiś innych owadów i wszystko się skończyło :D Teraz czekam na demo 60 minutowe. Sprawdzi się jeszcze raz na dwóch konsolach i przy okazji na dwóch generacjach, a kolejne podejście w gamepasie ;)

Odnośnik do komentarza

No jak poszli bardziej w strzelanie, a tak się zapowiada to aż dziw bierze, że tak to słabo wypada. Nie dość, że broń strzela kapiszonami, to brzmi to jak pierdnięcie, a wrogowie nic sobie z tego nie robią. Chyba, że chodzi o poczucie progressu przy upgradach broni i co lvl jakoś to się zmienia na lepsze.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, u55r napisał:

Obecnie ogrywam 7 i jestem nawet pod wrażeniem tego że Capcomowi po raz kolejny udało się zmienić styl residenta. 

Zgadza się, tym bardziej szkoda, że w ósemce Capcom o piździ włos nie wychylił się poza siódemkowe schematy. RE 7,5. Tak to powinno się nazywać...

Odnośnik do komentarza
31 minut temu, Ukukuki napisał:

Jak to jest klon RE7 to tracę zainteresowanie, chociaż jak 8 dostanie wsparcie VR to będzie sztos. 

Dokładnie jak mówisz. Pod VR to będzie zupełnie inna gra, podobnie jak to było w przypadku dema VR siódemki. OMG jak to robiło!!:obama:

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Voytec napisał:

No, robiło robiło. Ja musiałem olać ogrywanie VR na rzecz klasycznego przejścia bo nie dałem rady. W RE 8 już mi na wsparciu VR nie zależy :D 

Nie dziwie się. Na końcu dema (wiadomo o jaki moment chodzi) to mało nie popuściłem w gacie!:D Nawet łysemu mogą wszystkie włosy dęba stanąć momentami ;) 

Odnośnik do komentarza

Obecnie ogrywam 7 i podoba mi się to co mi zaserwowano. Klimacik, nowa historia, nowy bohater. No i najważniejsze to co mnie wczoraj zszokowało, wydostałem się z domu po pokonaniu tatuśka i chodziłem po ogrodzie gdzie stoi przyczepa kempingowa. Na schodach stał chyba wazon albo butelka, a w niej ukryty był lockpick do otwierania skrzyń, to raz. A dwa to była przy tym domu taka blacha, i naglę pojawił się obok niej znacznik, kliknąłem a Nathan Ethan odgiął blachę i mógł wejść w taką szczelinę pod domem. :mog: Ależ ten Capcom wymyślił nowe miejsca do chowania przed graczem wszelkiego dobra użytecznego w grze. Nigdy w życiu sam z siebie bym nie zajrzał do takiego wazonu czy próbował nawet do niego podejść.

 

Coś podejrzewam że w Village też będę się rewelacyjnie bawić. Liczę na coś w stylu RE4 gdzie była właśnie taka wioseczka, handlarzyna z arsenałem i nawymyślanych dziwacznych zamków odblokowujących kolejne drzwi, albo tajemnych przejść w zamczysku. :banderas:

Odnośnik do komentarza

:yao: nie no, ja zdecydowanie poczekam na solidny sale.

Ten gunplay woła o pomstę do nieba.
2 modele przeciwników na krzyż.
Przeciwnicy nie mają żadnej fizyki.
Przeciwnicy nie rzucają cienia (??) przez co wyglądają jakby się ślizali po mapie.
Pifpaf *generyczna animacja przyklęku*.
Pifpaf *generyczna animacja przewracania się do przodu*.
 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minutes ago, smoo said:

:yao: nie no, ja zdecydowanie poczekam na solidny sale.

Ten gunplay woła o pomstę do nieba.
2 modele przeciwników na krzyż.
Przeciwnicy nie mają żadnej fizyki.
Przeciwnicy nie rzucają cienia (??) przez co wyglądają jakby się ślizali po mapie.
Pifpaf *generyczna animacja przyklęku*.
Pifpaf *generyczna animacja przewracania się do przodu*.
 

 

Kupić, ograć singla w weekend, sprzedać wystawiając grę opinię że straciła na wartości przy sprzedaży. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, smoo napisał:

Przeciwnicy nie rzucają cienia (??) przez co wyglądają jakby się ślizali po mapie.

1:43 Tutaj rzucają cień : ) Niestety to jest właśnie zasługa bardziej realistycznego oświetlenia, a dokładniej rozproszonego światła podczas pochmurnego dnia. Cienie wtedy nie są zaznaczone bo nie ma jednego mocnego źródła światła. W wielu grach jest ten problem, jeden z niewielu tytułów który sobie dobrze z tym poradził to Last of Us 2 bo dali tam dodatkowe 'sztuczne' capsule shadows. Pewnie podczas jakiegoś zachodu słońca lepiej by się to prezentowało.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, łom napisał:

1:43 Tutaj rzucają cień : ) Niestety to jest właśnie zasługa bardziej realistycznego oświetlenia, a dokładniej rozproszonego światła podczas pochmurnego dnia. Cienie wtedy nie są zaznaczone bo nie ma jednego mocnego źródła światła. W wielu grach jest ten problem, jeden z niewielu tytułów który sobie dobrze z tym poradził to Last of Us 2 bo dali tam dodatkowe 'sztuczne' capsule shadows. Pewnie podczas jakiegoś zachodu słońca lepiej by się to prezentowało.

Rzeczywiście. Nie pomaga też fakt, że gdy np coś za nimi exploduje, to tego cienia dynamicznego też wtedy nie ma. Przez to modele wyglądają jak by były doklejone do sceny. Inna sprawa, że kończyny im co chwilę przenikają przez podłoże czy obiekty, więc tych cieni też często po prostu nie widać.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...