Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake

Featured Replies

Opublikowano
36 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Grałeś w to demko młody?

No przecież nie wyskakuje pasożyt tylko tak jak łom napisał po dostaniu obrażeń chłop dostaje padaczki i dostaje boosta ale wygląda dalej tak samo

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 213,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Omg 

  • Koniec, zrobione absolutnie wszystko co się dało w tej grze. Jak już się wie co i jak, to przez Pro leci się dosyć szybko nawet będąc "golasem". Może za jakiś czas rzucę się na run bez save'ów. 

  • Niestety ale nie jest to efekt wow jaki miałem przy RE2R. Przeszedłem wioskę i dalej mi się w sumie nie chce. Oryginał nigdy nie zginie. Jednak wolę klepać tego expa w Tibii, w świecie gier video już

Opublikowano

To w końcu RE4. Ten rodzaj gameplayu zawsze wybornie się rozpływa w ustach. Niezależnie od graficzki. Ta jest bardzo dobra. Bardzo dobra, rzemieślnicza robota. 

Opublikowano
2 godziny temu, Daddy napisał:

Ktoś pisał że demo to build z października xD no na pewno dali demo kilka dni przed premierą w wersji która ma 5mc.

Oczywiście, bo dema nie zrobisz w tydzień czy miesiąc. Tak samo jest z trailerami, które są na buildach sprzed kilku miesięcy.

Opublikowano

A to demo to nie jest ten sam fragment który ogrywali dziennikarze? Więc może być albo z końca października albo z początku lutego (czyli właściwie ze stycznia). Na 90% nie jest to najnowszy build. Z resztą jak ktoś koniecznie chce sprawdzić to zawsze może odpalić wersję pudełkową bez patcha i porównać z demem, powinno być to samo.

Opublikowano
2 godziny temu, Pupcio napisał:

No przecież nie wyskakuje pasożyt tylko tak jak łom napisał po dostaniu obrażeń chłop dostaje padaczki i dostaje boosta ale wygląda dalej tak samo

Nie, miałem w demku po wyjściu z chatki ale jeszcze przed wioska chłopa co po headshocie z głowy wyrósł mu pasazyt i też się zastanawiałem czy w oryginale już na tym etapie było to możliwe 

Opublikowano

No tam przed wioską atakuje dwóch typów i jeden zawsze dostaje pasożytowego boosta i jest to nowość jak wspomniał łom. Ja myślałem że daddy miał w demku takiego już całkowicie  wychodzącego ganadosa

Opublikowano
4 godziny temu, Daddy napisał:

RT w RE4 również na PC jest upośledzony, jedyne różnice to odbicia w kałużach gdzie w połowie przypadków wygląda to lepiej bez RT  :kaz:

 

No najwybitniejsza implementacja RT to to nie jest, ale już bez przesady,  na pewno kałuże wyglądają lepiej z RT niż bez ;)

 

BElxjjt.jpg

Opublikowano
49 minut temu, Daffy napisał:

też się zastanawiałem czy w oryginale już na tym etapie było to możliwe 

Z tego co pamiętam to dopiero po jeziorze i scenie w chatce czyli w nocy.

Opublikowano
30 minut temu, tjery napisał:

 

No najwybitniejsza implementacja RT to to nie jest, ale już bez przesady,  na pewno kałuże wyglądają lepiej z RT niż bez ;)

 

 

szkoda czasu na ficzer którego nie widać poza jedną kałużą 

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Czyli RT jest jak w poprzednich dwóch rimejkach, głównie do poprawy słabego SSR.

Opublikowano

Jak zwykle geniusz rt niezrozumiany przez zwykłych konsolomaniaków :nosacz2:

 

 

 

:kekw:

Opublikowano
52 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

lmao to są jakieś jaja, bo po lewej wyglada to lepiej

 

Myślę, że tu na tych moich screenach lepiej widać o co mi chodziło.

 

7ytsVgW.jpg

 

Tak jak pisałem, wybitne to nie jest, ale na pewno 100x lepsze niż SSRy w tej grze.

 

 

37 minut temu, Daddy napisał:

szkoda czasu na ficzer którego nie widać poza jedną kałużą 

 

W tym demie tak, ale w takim zamku to już nie będzie "jedna kałuża", a jak pokazały poprzednie rimejki, SSRy są tu tragiczne.

Opublikowano

Ten nożyk uratuje nam nie jeden raz życie. Przewiduje :trophy_gold: za ukończ grę with knife only :macek:

 

 

Spoiler

leon_parries_plagas.gif

 

Opublikowano

 

 

5:30. Gostek zwrócił uwagę na ciekawy detal, o którym chyba nikt wcześniej nie mówił. Fajnie, gdyby to się okazało prawdą i Capcom zdecydowało się na przemodelowanie fabuły. 

Opublikowano
Godzinę temu, Bzduras napisał:

Czyli RT jest jak w poprzednich dwóch rimejkach, głównie do poprawy słabego SSR.

 

W 2 i 3 remake (ale też w RE 7 i 8) poza odbiciami RT jest jeszcze bardzo fajne RT global illumination znacznie poprawiające oświetlenie, dziwne jakby tu tego nie zaimplementowali.

 

Wracając do gry to próbowałem przejść w Mad CHM, ale póki co kilka podejść w dupkę :(

Opublikowano

Na mad w piwnicy atakuje nas 3 ganadosów a nie jeden więc już jest ostro. Mam nadzieje że będzie trophy żeby przejść na tym trybie gre bo uwielbiam maksować te rimejkowe residenty

Opublikowano
30 minut temu, Nemesis napisał:

Czylli jest jakieś wyzwanie?

 

Nawet JAKIEŚ ;)

Opublikowano
4 godziny temu, darkos napisał:

24 Marca Capcom udostępni patcha do dema :hype:

24 marca to Capcom wyda płatne dlc do dema :kaz:

Opublikowano
Godzinę temu, Pupcio napisał:

Na mad w piwnicy atakuje nas 3 ganadosów a nie jeden więc już jest ostro. Mam nadzieje że będzie trophy żeby przejść na tym trybie gre bo uwielbiam maksować te rimejkowe residenty

To ile juz wymasterowales :problem:?

Opublikowano

Jejku jak mi się w to dobrze gra. Piękna gierka. Wyłączyłem motion blur (oczy bolały po paru min grania) i w hdr wymaksowane na PC to jest coś pięknego. Gunplay jest soczysty, aż chce się grać. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 2