Opublikowano 12 marca 20232 l 36 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Grałeś w to demko młody? No przecież nie wyskakuje pasożyt tylko tak jak łom napisał po dostaniu obrażeń chłop dostaje padaczki i dostaje boosta ale wygląda dalej tak samo
Opublikowano 12 marca 20232 l To w końcu RE4. Ten rodzaj gameplayu zawsze wybornie się rozpływa w ustach. Niezależnie od graficzki. Ta jest bardzo dobra. Bardzo dobra, rzemieślnicza robota.
Opublikowano 12 marca 20232 l 2 godziny temu, Daddy napisał: Ktoś pisał że demo to build z października xD no na pewno dali demo kilka dni przed premierą w wersji która ma 5mc. Oczywiście, bo dema nie zrobisz w tydzień czy miesiąc. Tak samo jest z trailerami, które są na buildach sprzed kilku miesięcy.
Opublikowano 12 marca 20232 l Nie pierwszy raz zresztą build dema odstaje od pełnej wersji (np Prey).
Opublikowano 12 marca 20232 l A to demo to nie jest ten sam fragment który ogrywali dziennikarze? Więc może być albo z końca października albo z początku lutego (czyli właściwie ze stycznia). Na 90% nie jest to najnowszy build. Z resztą jak ktoś koniecznie chce sprawdzić to zawsze może odpalić wersję pudełkową bez patcha i porównać z demem, powinno być to samo.
Opublikowano 12 marca 20232 l 2 godziny temu, Pupcio napisał: No przecież nie wyskakuje pasożyt tylko tak jak łom napisał po dostaniu obrażeń chłop dostaje padaczki i dostaje boosta ale wygląda dalej tak samo Nie, miałem w demku po wyjściu z chatki ale jeszcze przed wioska chłopa co po headshocie z głowy wyrósł mu pasazyt i też się zastanawiałem czy w oryginale już na tym etapie było to możliwe
Opublikowano 12 marca 20232 l No tam przed wioską atakuje dwóch typów i jeden zawsze dostaje pasożytowego boosta i jest to nowość jak wspomniał łom. Ja myślałem że daddy miał w demku takiego już całkowicie wychodzącego ganadosa
Opublikowano 12 marca 20232 l 4 godziny temu, Daddy napisał: RT w RE4 również na PC jest upośledzony, jedyne różnice to odbicia w kałużach gdzie w połowie przypadków wygląda to lepiej bez RT No najwybitniejsza implementacja RT to to nie jest, ale już bez przesady, na pewno kałuże wyglądają lepiej z RT niż bez
Opublikowano 12 marca 20232 l lmao to są jakieś jaja, bo po lewej wyglada to lepiej Z resztą - RT sprawdza się najlepiej przy oświetleniu (GI), bo odbicia są mocno sytuacyjne i mocno zasobożerne
Opublikowano 12 marca 20232 l 49 minut temu, Daffy napisał: też się zastanawiałem czy w oryginale już na tym etapie było to możliwe Z tego co pamiętam to dopiero po jeziorze i scenie w chatce czyli w nocy.
Opublikowano 12 marca 20232 l 30 minut temu, tjery napisał: No najwybitniejsza implementacja RT to to nie jest, ale już bez przesady, na pewno kałuże wyglądają lepiej z RT niż bez szkoda czasu na ficzer którego nie widać poza jedną kałużą Edytowane 12 marca 20232 l przez Daddy
Opublikowano 12 marca 20232 l Czyli RT jest jak w poprzednich dwóch rimejkach, głównie do poprawy słabego SSR.
Opublikowano 12 marca 20232 l 52 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: lmao to są jakieś jaja, bo po lewej wyglada to lepiej Myślę, że tu na tych moich screenach lepiej widać o co mi chodziło. Tak jak pisałem, wybitne to nie jest, ale na pewno 100x lepsze niż SSRy w tej grze. 37 minut temu, Daddy napisał: szkoda czasu na ficzer którego nie widać poza jedną kałużą W tym demie tak, ale w takim zamku to już nie będzie "jedna kałuża", a jak pokazały poprzednie rimejki, SSRy są tu tragiczne.
Opublikowano 12 marca 20232 l Ten nożyk uratuje nam nie jeden raz życie. Przewiduje za ukończ grę with knife only Spoiler
Opublikowano 12 marca 20232 l 5:30. Gostek zwrócił uwagę na ciekawy detal, o którym chyba nikt wcześniej nie mówił. Fajnie, gdyby to się okazało prawdą i Capcom zdecydowało się na przemodelowanie fabuły.
Opublikowano 12 marca 20232 l Godzinę temu, Bzduras napisał: Czyli RT jest jak w poprzednich dwóch rimejkach, głównie do poprawy słabego SSR. W 2 i 3 remake (ale też w RE 7 i 8) poza odbiciami RT jest jeszcze bardzo fajne RT global illumination znacznie poprawiające oświetlenie, dziwne jakby tu tego nie zaimplementowali. Wracając do gry to próbowałem przejść w Mad CHM, ale póki co kilka podejść w dupkę
Opublikowano 12 marca 20232 l Na mad w piwnicy atakuje nas 3 ganadosów a nie jeden więc już jest ostro. Mam nadzieje że będzie trophy żeby przejść na tym trybie gre bo uwielbiam maksować te rimejkowe residenty
Opublikowano 12 marca 20232 l 30 minut temu, Nemesis napisał: Czylli jest jakieś wyzwanie? Nawet JAKIEŚ
Opublikowano 12 marca 20232 l 4 godziny temu, darkos napisał: 24 Marca Capcom udostępni patcha do dema 24 marca to Capcom wyda płatne dlc do dema
Opublikowano 12 marca 20232 l Godzinę temu, Pupcio napisał: Na mad w piwnicy atakuje nas 3 ganadosów a nie jeden więc już jest ostro. Mam nadzieje że będzie trophy żeby przejść na tym trybie gre bo uwielbiam maksować te rimejkowe residenty To ile juz wymasterowales ?
Opublikowano 12 marca 20232 l Jejku jak mi się w to dobrze gra. Piękna gierka. Wyłączyłem motion blur (oczy bolały po paru min grania) i w hdr wymaksowane na PC to jest coś pięknego. Gunplay jest soczysty, aż chce się grać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.