Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Co to był za wyścig w Nations Cup :banderas: 

IMG_2471.JPG

 

Mam ponad 200 przejechanych wyścigów w Sport do tej pory ale ten wyścig Super Formuła na Interlagos uważam za najlepszy w moim wykonaniu.

 

Było w nim wszystko, dobra strategia, najlepsze okrążenie w wyścigu, wyprzedzenia, praktycznie brak błędów, straciłem może sumarycznie jakieś 3-5 sekund podczas przebijania się przez środek stawki, gdyby nie to P2 byłoby w zasięgu bo straciłem do Niemca jakieś 2-3 sekundy. Szczególnie fajna walka była o P4 i P3 z Austriakiem, wszystko było zgodnie ze sztuką racecraftu.

 

Aż mi się przypomniały prehistoryczne czasy kiedy paręnaście lat temu na dopiero co kupionej Logitech Momo Racing jeździłem w lidze rFactor F1 na forum gry-online, i jeden z jedynych dwóch wyścigów które wygrałem to Interlagos właśnie, mam sentyment do tego toru xD

 

image.thumb.png.3f1436d3649978b70ae25e3887f861ed.png

 

Wyścig nagrałem na twitchu jak ktoś chętny obejrzeć

 

 

 

  • Odpowiedzi 2 tys.
  • Wyświetleń 239,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Serio niektórzy chyba nie wiedzą czym jest GT i oczekiwali, że GT... nie będzie GT tylko np. Asseto Corsą czy Destruction Derby. GT to charakterystyczna seria, która nie każdemu się podoba i jest

  • Co to był za wyścig w Nations Cup     Mam ponad 200 przejechanych wyścigów w Sport do tej pory ale ten wyścig Super Formuła na Interlagos uważam za najlepszy w moim wykonaniu.  

  • Jeśli ktoś chce niech pisze na priv. Sprzedaje na OLX za 270 zł wersje GT7 tfuuuu Gowna 7 na PS5 

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Dzięki wszystkim za głosy rozsądku, faktycznie dual sense robi ogromna robotę w tej grze :sadkek: Chwilę zeszło zanim ustawiłem wszystko jak trzeba i jest cudnie, jedynie w Forzy minimalnie lepiej czuć przez wibracje na triggerach moment utraty przyczepności, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.

 

Powrót do GT po wow, wychodzi 10 latach od 6 dla kogoś wychowanego na gt1 i 2 to aż łza się kręci z radości, jest ta magia w tej grze, której niestety nie ma w nowej Forzie. 

 

Warto bawić się w tryby 120hz? Przeleciałem artykuł Digital Foundry i niby spoko wychodzi opcja 120hz + priorytet grafiki, ale chętnie się podepre Waszym doświadczeniem.

 

Na Oledzie faktycznie wygląda obłędnie i przez zupełnie inne nasycenie i temperature barw niż Forza wygląda po prostu przyjemniej dla oka. No i coś co mnie bardzo razi w Forzie, czyli tam brak większości działających rzeczy poza podstawowymi typu prędkość i obroty przy moim ulubionym widoku z wnetrza. A tu nawet zwykły hud na szybie w pierwszej Mazdzie robi robotę. 

 

Jak mawiał klasyk to są właśnie te detale tak ważne dla petrolheadow, a pewnie pomijalne dla wielu. 

 

Teraz najbardziej się obawiam, że nie wytrzymie i niedlugo wleci psvr2 :reggie:

Opublikowano
2 godziny temu, Bartg napisał:

Chwilę zeszło zanim ustawiłem wszystko jak trzeba i jest cudnie, jedynie w Forzy minimalnie lepiej czuć przez wibracje na triggerach moment utraty przyczepności, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.

 

 

2 godziny temu, Bartg napisał:

Teraz najbardziej się obawiam, że nie wytrzymie i niedlugo wleci psvr2 

 

Zaleciłbym Ci jednak najpierw inwestycję w jakąś kompetentną kierownicę, bo dopiero wtedy będziesz mógł czerpać prawdziwą radość z przyjemnego modelu jazdy w GT. Gran Turismo na padzie to nie jest jednak to. Na kierze naprawdę ciężko się oderwać od tej gry. Notujesz dodatkowe lepsze rezultaty oraz znacznie większą regularność przejazdów, niż miałoby to miejsce na Dual Sensie.

 

Ponadto, chociaż GT7 na PSVR2 robi wielkie wrażenie już samo przez się, to ma się jednak ten mocny dysonans, kiedy widzisz siebie za kółkiem samochodu w grze, a wiesz, że w realu siedzisz z padzikiem w dłoni. U mnie rzutowało to na poziom immersji.

 

Polecam też jazdę z całkowicie wyłączonym, lub mocno ograniczonym HUDem. Plastyka i piękno tej gry wspaniale zostaje wtedy uwydatnione. Posiadasz OLED więc z HDR będzie bajka. HUD jest co prawda bogaty i wypełniony ogromem informacji, ale mam wrażenie, że w swojej najpełniejszej wersji zbyt mocno zagraca przestrzeń obrazu. Preferujesz jazdę z widoku z kabiny, więc wyłączając HUD możesz opierać się tylko na własnej spostrzegawczości (nadchodzące zmiany pogody, dystanse do rywali itd.) oraz na samych wskaźnikach na desce rozdzielczej pojazdu. Kolejne punkty do poziomu immersji.

Edytowane przez Hal Emmerich

Opublikowano

Kierownica wiadomo sztos, niestety mając prawą nogę głównie z karbonu i tytanu zdecydowanie lepiej mi grać na padzie ;) Niedawno zresztą sprzedałem zestaw od xboxa z tego powodu. 

Opublikowano

Żeby skończyła tak jak Forzowa? :reggie:

Ja bym chętniej pojeździł z ekipą jak to było lata temu w GT5/6 (prawda @Hal Emmerich:bella:), ale pewnie znowu będzie cisza w temacie, a pytałem na forumku nieraz czy to z 5/6 właśnie czy Sport i cisza :dunno:

Opublikowano

Pamiętam czasy GT5....

Ja jestem chętny na granie w większej ekipie, tylko jest taka kwestia, że mi bardziej pasują popołudnia/wieczory w tygodniu niż w weekendy, a u większości tutaj jest raczej na odwrót.

 

@Bartg Ja jestem troszkę graphics whore (na ile pozwalają konsole ;) ) więc zazwyczaj wolę jednak 60 niż 120fps bo to wiążę się z pewnymi kompromisami.

Są 3 opcje 120fps.

Betonowe 120fps ale w niskiej rozdzielczości (1200p), prawie betonowe 120fps w 1440p, Niestety aliasing jest tu dosyć zauważalny.

Jest też tryb resolution 120hz z VRR, który chodzi w 4k (ale z minimalnie gorszym wygładzaniem krawędzi) w 70-100fps.

Teoretycznie ostatnia opcja jest ok, ale ma 1 (dla mnie dużą) wadę.... powtórki w tym trybie są bez RT, a photo mode ma RT dopiero po włączeniu aparatu i ma totalnie zjebany frame pacing, przez co w trybie photo wygląda jakby co kilka klatek gubiła po 2-3 klatki.

Jeśli jednak nie zamierzasz bawić się w zdjęcia i delektować się powtorkami z RT to ostatnia opcja może być dla Ciebie idealna ;)

Edytowane przez Emet

Opublikowano
15 minut temu, MaZZeo napisał:

Jeśli chodzi o ligę to wystarczyłoby żeby oprzeć ją o time triale które regularnie są wrzucane do trybu Sport

W kwesti rywalizacji czasowej tak, ale chętnie pojezdziłbym jakieś wyścigi w ekipie. Np. kilka-kilkanaście okrążeń (zależnie od trasy) ze zużyciem opon i paliwa.

Opublikowano

Ja mogę też się pościgać o ile ktoś też jest takim  leszczem jak ja. Liga D online, czasami C.

Opublikowano

@Bartg PSN jak Gamertag? Bo niby mam Ciebie w znajomych na PSN ale na Twoim profilu pustka, info że ten gracz w nic jeszcze nie grał.

Opublikowano
2 hours ago, Emet said:

@Bartg PSN jak Gamertag? Bo niby mam Ciebie w znajomych na PSN ale na Twoim profilu pustka, info że ten gracz w nic jeszcze nie grał.

 

Właśnie muszę odzyskać konto stare, klasycznie człowiek te 15 lat temu podał jakaś datę urodzenia z dupy i teraz hasła nie może zmienić :reggie:  w piątek próbowałem ale po pol godzinie czekania na infolinii mi się znudziło, bo Polska jako 3 świat nadal nie ma chatbota dla swojego regionu. 

Opublikowano

Ja ostatnio online, to grałem w Sporta w 2k19, więc tenteges :reggie:

Później już nie kupowałem plusa, bo jak miałem raz na dwa tygodnie pojechać sobie dla zabawy jeden czy dwa wyścigi, to nie widziałem sensu. Cieszę się, że miałem okazję jeździć na PS3, kiedy jeszcze online było darmowe(tak jakby to była jakaś łaska). Wg mnie powinno być kilka/naście godzin miesięcznie online za free, dla takich, którzy właśnie chcą sobie pyknąć godzinkę w weekend. No, ale to marzenie ściętej głowy.

 

Ktoś się orientuje w ogóle, czy takie czasówki można robić bez plusa i widzieć jakoś ranking znajomych? Wiem, że pewnie banalne pytanie, ale nigdy te rzeczy onlineowe mnie za bardzo nie zaprzątały :dunno: 

Edytowane przez Luqat

Opublikowano

Tablica czasów na 99% działa bez PS+. Trzeba go chyba tylko do gry z innymi na żywo.

Opublikowano
4 godziny temu, Emet napisał:

Tablica czasów na 99% działa bez PS+. Trzeba go chyba tylko do gry z innymi na żywo.


Zgadza się - wszystkie leaderboardy działają bez plusa, tak samo cotygodniowe czasówki w sekcji Sport, za które można zgarnąć fajną kasę jeśli zrobi się czas na złoto.
 

@Luqat

 

Edytowane przez Chmielinski

Opublikowano

Można tak się ustawić forumowo na luźnie granie w jakims otwartym lobby (najlepiej na nurbie), potrenować opcje i warianty, poczatować, zobaczyć kto jak z czym się czuje i wspólnie dojść do jakiejś konkluzji rankowej. Na innym forumie widziałem kilka pomysłów, które możnaby podjebac.

 

Osobiście najwiekszy fun mam z jazdy road carami na stockowych ustawieniach i przede wszystkim z abs na off. Fury racingowe też spoko, ale przy nich czynnik improwizacji playfullowania z fizyką ograniczony jest do minimum.

Opublikowano
Cytat

improwizacji playfullowania z fizyką ograniczony jest do minimum

 

Że łat? :)

Opublikowano

Że różnorodność zachowań i sytuacji w kontrze do zunifikowanego przewidywalnego specu. Obie bawią, mnie bardziej ta pierwsza.

Opublikowano

 

ostatni wyścig Nations Cup, na luzie i bez treningu wbiłem i z ostatniego miejsca skończyłem na 3 :D wpierw byłem rozczarowany że tak kończą ten sezon ale ostatecznie ten wyścig był fajny

Opublikowano

Ok, Panowie Forumowi Rajdowcy. Załóżmy, że mam już GT7, mam też PSVR2 i chciałbym do tego kierownicę. Jakie są obecne ustalenia i która najlepsza w takim przypadku, bom laik w temacie? Oczywiście marketowe gówna odpadają, interesuje mnie coś solidnego i kompetentnego, ale niekoniecznie super profesjonalnego (czytaj: przesadnie drogiego), bo planuję się bawić czysto rekreacyjnie i od czasu do czasu tylko. Możliwość dokupienia sensownego stelaża mile widziana. Coś w granicach 1,5k PLN kupię (w sensie kierownicę, stelaż liczę osobno)? Generalnie jestem skory dołożyć kilka stów, jeśli zajdzie taka konieczność.

Wystarczą same modele, na które powinienem zwrócić uwagę, ewentualne opinie sobie poszukam.

Dzięki.

Opublikowano

i do tego playseat challange

Opublikowano
Godzinę temu, Patricko napisał:

T300 z pedałami T3PA

 

szczerze? o ile nie masz zamiaru grać w GT bez ABS (a nikt tak nie gra) to dopłacanie do T3PA nie jest niezbędne. są one lepsze, ale też są chujowe, a ten stożek w praktyce wypada sztucznie. sam mam T300, mam T2PA i T3PA i na ten moment gram na dwóch pedałach bo T3PA mi skrzypi a tego nie znoszę, plus wolę szerszy rozstaw dwóch pedałów a nie wykręcać nogę do środka żeby wcisnąć hamulec. no i dziecku (8 lat) wygodniej jest. 

 

dlatego jeśli ja mam coś doradzać to jak masz dobry deal z T3PA to bierz, ale jak masz dużo lepszą ofertę na zestaw z dwoma pedałami to ja bym go brał i potem ewentualnie rozważył przejście na pedały T-LCM bo load cell to jest dopiero game changer. a jeśli miałbym wybór pomiędzy standardowym T300 z T3PA a T300 alcantara z T2PA to bym brał alcantarę bo większe koło kierownicy akurat sporo zmienia nawet w takich grach jak GT7.

 

no ale to moje zdanie i nie trzeba się z nim zgadzać :)

 

Edytowane przez gtfan

Opublikowano
1 hour ago, gtfan said:

 

szczerze? o ile nie masz zamiaru grać w GT bez ABS (a nikt tak nie gra)

 

Ja gram i serdecznie polecam. Robi kolosalne wrażenie i bardzo wzbogaca fizykę jazdy - czuć mocniej różnice w furach i to jak reagują w różnych scenariuszach na trasie. Oczywiscie mam na myśli joy-ride, przy kompetetywnym sciganiu nawet tcs ustawiam.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.