Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, _Red_ napisał:
Świat idzie do przodu dlatego w roku 2023 atakujesz randomowe tępe mobki złożone z wilków, skorpionów i pszczół poprzez nawalanie w kółko :PS_square::PS_square::PS_square::PS_square: lub R2:PS_square:, oh wow  :leo: Mesjasz, nowum, innowacja xD
 

Ależ ty musisz byc slaby skoro uwazasz ze mashujesz tylko kwadrat lub L2+kwadrat :D Samo to jakie chainy mozna tworzyc w tej grze i combosy miksujac skille eikonow, samym

Spoiler

Ramuhem

juz mozna zrobić poteznego chaina kasujac wszystkich, to samo przy

Spoiler

Odynie + shiva

.

Ale wiadomka jak ktos nie umie inaczej to gierke przejdziesz i w ten sposób :)
Dobrze ze gra jest tez dostosowana do inwalid growych.

Sorry zapomnialem ze innowacja to wybor skilla jpadem i potwierdzenie kwadratem xD
I ta pseudo taktyczna rozgrywka z wyborem na co jest kto susceptible xD ja (pipi)ie haha

Wysłane z mojego Pixel 7 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez iNETSTAR
  • Plusik 3
  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Też myślałem na pixelem.

Wysłane z mojego mi 9se przy użyciu taptalk

Co do FF to trzeba przyznać że po X i Xll 13 była mega zjazdem.
Masz przeskok z ps2 na ps3 i spodziewasz się nowej jakości a tu rynna.
I to samo uczucie mam teraz.
Ps3 za słabe, ps4 za słabe i teraz ps5 nadal dla nich za słabe żeby zrobić coś wielkiego z rozmachem.
Rynna spadki fps blur betonowe drzewa stoły itd.
Wpadasz do sali zaczyna się jatka, szmery bajery rozbłyski ale ten STÓŁ po środku jest nie do ruszenia co wygląda komicznie bo wszyscy się o niego blokują i potykają.
W grze która stawia na rozwałkę i efekciarstwo xD.
Póki co bawię się średnio dobrze mam może z 8 h, zobaczymy co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza

Kolejny random, co od razu włącza passive agressive bo ktoś mu gierkę krytykuje xD Ty, no wpadnij na to typie, że miksuje skille i jak chce mieć błyskotki na ekranie to tak robię. Nie zmienia to faktu, że przez wszystko idzie przejść nawalajac kwadrat, tak samo jak w starych FFach większość losowych walk można przejść "press x to attack".  Wcześniej chociaż można bylo wykorzystywać weaknessy postaci na żywioły, było ze 3x tyle negatywnych statusów do nakładania, a przed walka można bylo odpowiednio powiązać materie dla skuteczniejszych ataków.

 

BTW jak tam weaknessy na zywioły w FF16? Nadal bombę można pokonać ogniem, a bad breath Marlboro nawet poisona nie nakłada? :kekyayaya:  Tu przyznaje rację z celowaniem w inwalidów growych.

  • Plusik 3
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
Kolejny random, co od razu włącza passive agressive bo ktoś mu gierkę krytykuje xD Ty, no wpadnij na to typie, że miksuje skille i jak chce mieć błyskotki na ekranie to tak robię. Nie zmienia to faktu, że przez wszystko idzie przejść nawalajac kwadrat, tak samo jak w starych FFach większość losowych walk można przejść "press x to attack".  Wcześniej chociaż można bylo wykorzystywać weaknessy postaci na żywioły, było ze 3x tyle negatywnych statusów do nakładania, a przed walka można bylo odpowiednio powiązać materie dla skuteczniejszych ataków.
 
BTW jak tam weaknessy na zywioły w FF16? Nadal bombę można pokonać ogniem, a bad breath Marlboro nawet poisona nie nakłada? kekyayaya.png 
Przepraszam panie ZNANY xD
Juz napisałeś jak grasz, teraz nagle grasz inaczej? Ohh wow to jednak mozna robic chainy i combosy a nie tłuc kwadrat? Szybka zmiana zdania ja takich nazywam, "pajac internetowy", płacz ze w grze akcji musisz atakować i walczyc na arenach z mobami, (pipi) ze poza main questami mozesz je skipowac.
Mowisz o maszowaniu jednego przycisku a jak chcesz skillowych combosow sie uczyc to wypad na tekkena lub mk i sobie juggluj przeciwnikami do usranej smierci.
Turowy system walki lecz troszkę inny pamietam od Strategic Quest i wystarczy tam wciskac tylko prawy przycisk myszy przez X godzin czaisz? Alez to by bylo piekne w 2023, sik!
Każdy gra która ma zdecydowanie większy budżet sra juz na walki turowe i bardzo dobrze, od tego sa budzetowki jak Octopath Traveler, jak widac taka społeczności od turnbased aka full action tactics amazing experiance musiala byc niższa skoro nawet FF sie przebranżowił. Kek.

Wysłane z mojego Pixel 7 Pro przy użyciu Tapatalka



  • beka z typa 4
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Josh napisał:

Ogólnie jako gra sama w sobie FFXV jest spoko, po tragicznej trylogii FFXIII ten Fajnal to był wręcz miód na moje serduszko (otwarty świat, więcej rzeczy do roboty, REWELACYJNY soundtrack), no ale nie róbmy sobie jaj, że był lepszy czy bardziej "kompletny" od Szesnastki. 

Nie no racja, ale nie znaczy, że wszystko jest w 15 gorsze.

 

Btw wymienianie skilli i eikonów z nich to dla mnie spory spoiler, więc trochę ogaru by się przydało.

  • This 2
Odnośnik do komentarza
19 hours ago, iNETSTAR said:

Ale nie wiadomo co sie z nimi stanie, tak samo nie do konca bylo wiadomo ktorzy, nie każdy ogląda trailery zeby sobie wlasnie nie spilowac...

Wysłane z mojego Pixel 7 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Haha, to skoro piszesz, że coś się z nimi stanie, to chyba w tym momencie bardziej spoilerujesz niż ja piszący o tym, że umiejętności jego są spoko. :facepalm::D

Odnośnik do komentarza
Nie no racja, ale nie znaczy, że wszystko jest w 15 gorsze.
 
Btw wymienianie skilli i eikonów z nich to dla mnie spory spoiler, więc trochę ogaru by się przydało.
Niestety jak widać po niektórych postach to nie są spoilery :D a ukrycie tego jest za dużym wyzwaniem

Wysłane z mojego Pixel 7 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, iNETSTAR napisał:

Każdy gra która ma zdecydowanie większy budżet sra juz na walki turowe i bardzo dobrze, od tego sa budzetowki jak Octopath Traveler, jak widac taka społeczności od turnbased aka full action tactics amazing experiance musiala byc niższa skoro nawet FF sie przebranżowił. Kek.
 

Wiadomo, że do budżetu FF mało co podchodzi, ale nie wiem czy Persony, Yakuzę: Like a Dragon lub Dragon Quest XI można nazwać budżetówkami. I nie podoba mi się Twój ton, sugerujący że te gry są jakieś gorsze od action RPG i nie zasługują na to by deweloper sypnął na nie więcej pesos. Wysoka sprzedaż akcyjniaków i stopniowe odchodzenie od turowych walk na rzecz dynamicznego rozpjerdolu to jest kwestia tylko i wyłącznie tego, że większość graczy woli teraz radosne ŁUBUDUBU, milion rozbłysków na minutę i najlepiej, żeby za dużo nie trzeba było myśleć podczas grania. I to raczej o graczach nie świadczy zbyt dobrze, a nie o turowych erpegach. Podobnie jest z filmami - większość widzów oczekuje po prostu efektownego widowiska do przegryzania popcornu, najlepiej takiego przy którym komórki mózgowe nie będą musiały się za mocno nagrzewać. 

 

Mimo całej mojej miłości do FFXVI i kierunku jaki seria obrała przy okazji tej części, to wcale bym nie pogardził, gdyby kolejna pełnoprawna odsłona dla odmiany, chociaż na chwilę, wróciła do turn based combat. Takie gry są równie dobre co efektowne hack'n'slashe, w istocie jak pisze _Red_ oferują większe wyzwanie intelektualne (chociaż of course bez przesady, to nie szachy 4D), znacznie większe możliwości prowadzenia walk i nie zasługują na to, aby sprowadzać je wyłącznie do produkcji indykowych. 

 

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Josh napisał:

Wiadomo, że do budżetu FF mało co podchodzi, ale nie wiem czy Persony, Yakuzę: Like a Dragon lub Dragon Quest XI można nazwać budżetówkami. I nie podoba mi się Twój ton, sugerujący że te gry są jakieś gorsze od action RPG i nie zasługują na to by deweloper sypnął na nie więcej pesos. To jest kwestia tylko i wyłącznie tego, że większość graczy woli teraz radosne ŁUBUDUBU, milion rozbłysków na minutę i najlepiej, żeby zwoje mózgowe za mocno się nie przegrzewały podczas grania. I to raczej o graczach nie świadczy zbyt dobrze, a nie o turowych erpegach. Podobnie jest z filmami - większość widzów oczekuje po prostu efektownego widowiska do przegryzania popcornu, najlepiej takiego przy którym komórki mózgowe nie będą musiały się za mocno nagrzewać. 

 

Mimo całej mojej miłości do FFXVI i kierunku jaki seria obrała przy okazji tej części, to wcale bym nie pogardził, gdyby kolejna pełnoprawna odsłona dla odmiany, chociaż na chwilę, wróciła do turn based combat. Takie gry są równie dobrze co efektowne hack'n'slashe, w istocie jak pisze _Red_ oferują większe wyzwanie intelektualne (chociaż of course bez przesady, to nie szachy 4D) i nie zasługują na to, aby sprowadzać je wyłącznie do produkcji indykowych. 

Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one.

Smiesza mnie tutejsi boomerowcy ktory ze łzami w oczach patrza na nową gre akcji finala i spłycają gre do maszowania jednego przycisku :)

A co do tonu to chyba przeczytałeś co chciałeś przeczytać bo nigdzie nie napisałem że to słabe/słabsze gry. A sam od lat jestem fanem soulslików, a jak wiadomo to też była nisza do premiery Elden Ring.

 

12 godzin temu, Shen napisał:

Świat idzie do przodu, boomerzy chyba dalej oczekują setek losowych starć z mobami i turowych walk, gdzie zatwierdasz komendy iksem

Dokładnie, zaraz Cię zjedzą bo musza naciskać kwadrat a nie "X" przy potwierdzaniu rzucenia skilla :beka::kekw:

  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio na ekranie widuję miły akcent nawiązujący do tradycji serii - Jill swoimi atakami potrafi zamrozić przeciwnika, dając chwilę na darmowe dmg główną postacią <3 W arsenale Clive'a istnieje też substytut czaru Shell/Protect. Jak na razie brakuje mi statusów jakie dawały Poison, Haste, Regen, gra mogłaby nieco bardziej nawiązywać do swoich korzeni poza stosowaniem settingu, znajomych bestii, summonów itd. Niemniej cieszy mnie to, że im dalej w las, tym sieczka staje się bardziej finezyjna. Liczę też, że twórcy z czasem spaczują możliwość zmiany skilli w trakcie walki - jak ktoś już wcześniej trafnie zauważył. A no i photo mode mogliby wyciągnąć bardziej na wierzch, pewnie wielu z was nawet nie wie o jego istnieniu... 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Daffy napisał:

Shen (pipi)i o boomerach, świecie pedzacym do przodu, turowych walkach I żelkach, a łyka bez popity każde zyebopokemony day one na premierę xdddd

No i co, ja też gram w turówki, co nie znaczy, że FF XVI nie uważam za grę kompletną (no prawie, ale i tak arcydzieło mistrzów gatunku :P). 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Dahaka napisał:

Mnie to najbardziej śmieszy, ze za każdym razem jak ktoś skrytykuje grę, to jak z auatomatu zaczynają cos (pipi)ic o turowych walkach, jakby ich brak był powodem dla którego gra jest krytykowana xD Ewidentnie jakaś masowa trauma albo mechanizm obronny sie tu odpala

Najlepsze, ze ja w długim poście nawet nie wspomniałem o tej turowej walce..

Odnośnik do komentarza

Najlepsza opcja w grze przy questach. Oddajesz przedmioty NPCowi o które prosił, ale za nim to zrobisz musisz je jeszcze zatwierdzić, wszystkie po kolei. No PTASZKA przy nich zaznaczyć. I potem kilknąć daj. W sumie nie masz innego wyjścia - to tylko potęguje boskość tej opcji. Świetne rozwiązanie GOTY jak nic.

 

To samo z tym otwieraniem drzwi, czuje się moc. Tu raz słabiej, tu raz w ogóle bez R2, czasami trzeba się napocić. Nigdy nie wiesz co cie czeka za drzwiami - GOTY lepsze niż RE2, jeszcze większa adrenalina bo nie tylko nie wiesz co za drzwiami ale ile siły z palca będziesz musiał spuścić żeby pokonać te uber przeszkodę.

 

Ciekawe są też miecze głównego bohatera. Kilka razy pada w dialogach że są wielkie i ciężkie. A jak odkłada je na plecy to robi to w 0,001 sekundy jakby machał jakimś mieczem z bibuły.

 

Te 3 rzeczy mnie rozbrajają. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...