Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.).

Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, SlimShady napisał:

Szczerze, to w pamięć zapadła mnie tylko walka MMA w wśród rozwalanych drzew, więc nawet niech nie próbują żadnych sztuczek z kolorowaniem trolli.

 

Mnie najbardziej zawiodła "walka" z smokiem. Kurde ta gra ma taki potencjał na zaje,biste starcia z dużymi przeciwnikami (wystarczy spojrzeć na każdą część Soulsów) ale nie Cory płacze bo za trudno się robi takie walki. 

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Hendrix napisał:

szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.).

A czy przypadkiem aktualnie trwająca pandemia mocno nie pokrzyżowała tych wszystkich idealnie rozpisanych planów?

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, MBeniek napisał:

A czy przypadkiem aktualnie trwająca pandemia mocno nie pokrzyżowała tych wszystkich idealnie rozpisanych planów?


Jak we wszystkim, są teamy(i firmy), które dobrze weszły w WFH, są teamy, które nie. Większość outsourcingu powróciła do normy, najgorzej na pandemii wyjdą teamy, które nie miały ogarniętego pipeline'u - bo ciężko będzie bookować terminy i będą opóźnienia. Najgorzej mają projekty planowane na rok fiskalny 2022, one najbardziej ucierpiały (jeśli nie miały ogarniętych rzeczy, a no, nie zawsze ma się na takim etapie produkcji).

Btw.
EA (i nie tylko) na kłopoty z motion-capture w przypadku dużych serii potrafiło montować sprzęt do tego w domach devów :v

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Hendrix napisał:

Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.).

Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. 

No, może stąd, że covid jest i wiele gier opóźnionych, niby z tego powodu? 

Sorry nie zauważyłem wpisu wyżej. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
W dniu 17.09.2020 o 13:11, Hendrix napisał:

Jak odejmiecie prototypowanie rozgrywki do 2015 roku, to proces developingu poprzedniego GoW trwał ~3 lata, tyle mniej więcej zresztą robi się duże gry obecnie (jeśli chodzi o full-scale development), szczególnie jeśli ma się naoliwiony pipeline (czyli ogarniętą sieć outsourcingu, rozpisane kontrakty co do miesiąca, rozpisane sesje motion-capture etc.).

Zarówno w przypadku H:FW jak i nowego GoW, te rzeczy są już w pełni ogarnięte, więc nie wiem skąd to zdziwienie, że oba tytuły planowane są na 2021. 

 

To pewno dla tego nie dali nic prócz loga, skoro są wstanie wydać to za rok, to jakiś gameplay pewno już mają, no albo chociaż jakieś CGI a nie wielkie nic...

Jeszcze znając ich coś się opóźni tyle lat na tym świecie, że ni (pipi)a nie wierze w ten 2021.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 17.09.2020 o 14:27, Hendrix napisał:

EA (i nie tylko) na kłopoty z motion-capture w przypadku dużych serii potrafiło montować sprzęt do tego w domach devów :v

 

To widziałem na blogu u Astronautów jak ziomek o mocapu animacji przeładowania broni nagrywał to w swoim garażu 

 

 

Bardzo fajnie, że opisują takie smaczki, kupa roboty z tym w ogóle. 

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Też mi ciężko uwierzyć w premierę na następny rok. Przecież poprzedni GoW zaprezentowali dosyć obszernym gameplayem na e3 w 2016 roku (dwa lata przed wypuszczeniem gry) więc tutaj już dużo powinni mieć materiału na jakiś teaser/trailer.Co do antagonistów Thor glównym bossem w ragnarok, Odin na zakończenie trylogii- tak to widzę.

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Wiem, że to PPE i Grucha, ale kij z tym :dafuq:
Wychodzi na to, że kolejny z mocnych exów może jeszcze wyjść na PS4, co tylko utwierdzi mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłem, czekając z zakupem PS5 przez rok/dwa.

https://www.ppe.pl/news/151805/god-of-war-ragnarok-tylko-na-ps5-sony-nie-mam-dzisiaj-nic-do-powiedzenia-na-ten-temat.html

Odnośnik do komentarza

no czyli potwierdził crossgena, z Horizonem 2 też siedzieli cicho do samego końca..generalnie nauczyli się po PS4 że nie mając bazy userów nie sprzedadzą milionów kopii w pierwszych latach, Killzone Shadowfall miał jakiś śmieszny wynik - i tutaj mamy tego skutek ; szczerze to spodziewam się że z GT7 będzie to samo

 

a ten Jim to straszny lump

Odnośnik do komentarza

no trochę lipa :/

 

no niby fajnie, bo mogę ograć na ps4, a ci co mają ps5, ograja tam w lepszej jakości, ale no szkoda, bo zawsze nowe konsole oznaczały nowe gry przeznaczone tylko na nie (no, oprócz multiplaftorm czy forzy horizon 2), a teraz prawdziwie nowa generacja to się zacznie, ale dopiero za 2 lata (trochę takie ps4 pro do kwadratu na początek generacji) 

Odnośnik do komentarza

Szkoda. Argument ogromnego install base konsol poprzedniej generacji jest inwalidą. Większość z tych konsol albo nie działa, albo jest schowana w szafie, albo służy osobom, które kupują 2 gry na rok. Raczej nie są to klienci chętni do kupowania gier za 250-300zł. GT6 wyszło tylko na PS3 kilka dni po premierze  PS4 i jest najgorzej sprzedającą się odsłoną marki.

 

Na premierę ma to jakiś tam sens, bo jest cyrk z dostępnością konsol i zanim niektórzy swoją dostaną to albo będą latać używki po 1/2 ceny, albo po prostu ludzie o danej grze zapomną, ale zanim wyjdzie Ragnarok to będą już bundle z Pismem Świętym na komunie.

Edytowane przez tata_arek
Odnośnik do komentarza
Teraz, nero2082 napisał:

olać 113mln? jakby to się kalkulowało to taki np Cyberpunk ominąłby pastgeny

 

idą w cross i to od day1, to czy coś jest exem dla platformy to jest tylko dobra amunicja na forach dla graczy, w Excelu to nie ma przełożenia, a konsola i tak się sprzeda na pniu i tak..


No więc właśnie to nie jest 113 milionów. Tyle konsol zostało wyprodukowanych, a ile poszło na wymianę w ramach gwarancji? Ile się popsuło na amen? Ile leży nieużywanych w szafach? Ile służy jako 2, 3, 4 konsola w sypialni, u dzieci czy gdzie tam jeszcze?

 

Tak jak mówię, crossgen na start konsoli ma pewien sens, bo są problemy z dostępnością konsol, więc zanim niektórzy mieliby szansę ograć dany tytuł, ten byłby starociem. Nie ma to sensu rok+ po premierze konsoli. Ile sprzedało się kopii Forzy Horizon 2, czy Rise of the Tomb Raider na X360? Albo LittleBigPlanet 3 na PS3?
 

Cyberpunk to multiplatforma, więc nie ma za zadanie zachęcać do kupna nowej konsoli, zresztą miał wyjść w kwietniu, opóźnienia wynikają prawdopodobnie ze skali gry i liczby wynikających z tego błędów, więc nie ma tu sensu porzucać wersji na stare konsole.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...