Skocz do zawartości

God of War: Ragnarok


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie największą zagadką jest, że chciałeś grać w poprzednika, a nie chcesz grać w - pod każdym względem - lepszego Ragnaroka. To jest przejście jak z OG GoWa na dwójkę, ale może jeszcze kiedyś wrócisz i będziesz miał okazje wyrazić czynny żal. Balon chyba tak miał z Day's Gone, może to jeszcze nie ten moment.

Edytowane przez SlimShady
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Na jedno i drugie już odpisałem na tej i poprzedniej stronie :CoolStoryBro:

 

Pierwszy GOW 2018 był nowy, inny w stosunku do trylogii. Przeszedłem na premierę, chociaż irytowały mnie te same rzeczy co tu już ppodawałem

 

Fabułę odpuściłem niedługo po powrocie z Freją z obozu. Nawet niespecjalnie mnie juz ciekawi co tam dalej się stanie, bo po prostu nudzi mnie ten gameplay.

Odnośnik do komentarza

Po prostu chłopakowi nie przypadł setting i szuka dziury w całym. Proste jak budowa cepa.

 

Mamy na forum w piżdziec ludzi którzy nie trawią Halo, bo krasnale. Dla mnie ta sama przypadłość.

 

Natomiast jeżeli chodzi o system walki i narzekanie to IMO pudło. Sam w sobie jest dobry tylko jest tak wolny i anemiczny by niedzielniaki ogarnęły. No ale Kratos swoje lata ma.

Odnośnik do komentarza

Trudno dyskutować z faktem, że nie podoba Ci się ten świat, rośliny i zwierzęta. Albo łykasz albo odrzucasz. 
Też wolałem grecką plejadę gwiazd zamiast ekipy Odyna ale to nie znaczy, że gierka nie może wciągnąć i od czasu do czasu zauroczyć. 
Walka natomiast jest bardzo dobra, zarówno w jedynce jak i dwójce. Ja nie oczekuję, że jak jest charge to zabija wszystko i wszystkich. Po prostu nagradza Cię odpowiednim demagem jeśli wyprowadzisz dobrze. 
Nie widzę także problemu w tym, że mobki mogą zaskoczyć, otoczyć, wykończyć. Nawet jaszczurki. Nawet killera Kratosa. Przecież to żadna nowość w grach wideo. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

W lutym miałem podobnie z ER jak Red teraz z Raganrokiem, gra mnie zaczynała męczyć a tym samym walka też stawała się frustrująca. Narzekanie na brak hyperarmora przy charge ataku to już takie na siłę przypierdalanie się :) bo gra męczy. 

 

Nie siadło, sprzedał i git. Zagra w coś co mu się spodoba zamiast tutaj spędzić kolejne kilkanaście godzin w bólach do końca. 

Odnośnik do komentarza

Nadal będę podtrzymywał swoją opinię, że skoro normalnie kilkusekundowy charge attack (który przy takim pierdolniku z każdej strony jest już wystarczająco ryzykowny) wywołuje chwyt przeciwnika w powietrze i animacje rzutu nim o glebe, to powinien także działac gdy zwykły mobek właśnie rozpoczął swoją animacje ataku, a nie, że nagle to go chroni.

 

Już miałem nie dyskutować, ale kilka osób usilnie próbuje mi wmówić, że to świetna mechanika i powinna tak działać albo przekręca się moje słowa, że oczekuję invincibility w trakcie charga.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, _Red_ napisał:

Nadal będę podtrzymywał swoją opinię, że skoro normalnie kilkusekundowy charge attack wywołuje chwyt przeciwnika w powietrze i animacje rzutu nim o glebe, to powinien także działac gdy zwykły mobek właśnie rozpoczął swoją animacje ataku, a nie, że nagle to go chroni.

 

 


Normalnie przez 40h tego nie zauważyłem, a dużo jechałem naładowanym atakiem żywiołu + strzały runiczne aby spotęgować ten atak. Może wtedy przerywa animację mobka?

No ale ja napewno jako fan przygodowek pnc i platformówek nie jestem dobrym wyznacznikiem do oceny systemów walki. 

Odnośnik do komentarza

Charge attack jest przerywany bo taka jest cena w tej grze jego ładowania. Śmieszniejsze są systemy gdzie robisz sobie nieśmiertelność bo uwaga,ważny Pan bohater zaczyna ładować atak jednoprzyciskowy albo straszne combo :D

 

Całą grę grałem z tą świadomością i tym bardziej bawiło gdy wyczułem że mogę ładować i zdzieliłem co mniejszego siekierą wywalając poza arenę.

Na większych to nie działa więc pytanie czy warto w ogóle używać. Ciosów jest tyle innych że można po prostu nie dotykać r2 jak jest wybrana siekiera.

No ale już po ptokach Odyna.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, messer88 napisał:

Wydaje mi się że mobka który robi czerwony atak to jedyne co może wytrącić wtedy z równowagi to aktywacja szału. 100% działa przy innych atakach bo czasami się tak ratowałem aktywując sobie na sekundę aby nie dostać. 

Aaaa no ja do czerwonego to rzadko kiedy dopuszczałem, a jak już widziałem to rola robiłem. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...