Skocz do zawartości

Dead Space (Remake)


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Najtmer napisał:

 

odsączal gre z klimatu horroru jak ssak do liposukcji. zasadniczo to byla sumulacja Asteroids 3D w survival horrorze. Sztuczne wydluzanie gry, bo wiekszosc graczy powtarzala ten etap, a jakos nikt specjalnie nie wspomina w recenzjach ze byl to dobry etap i ciesza sie, ze zostali przygotowani do walki z bossem i urozmaicilo im to rozgrywke. tylko ty.

Nie grałem w oryginał, ale cięcie contentu względem oryginału zawsze mnie wkurwia (RE3R na przykład) :D. W tym wypadku będzie to dla mnie nowe doświadczenie, więc gra gitara :D. 

Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Wredny napisał:

Czyli ma być tylko łażenie i pif paf? Zero urozmaicenia? Czy NIER byłby lepszą grą, gdyby Yoko Taro nie bawił się konwencją?
Jak dla mnie to mogliby wywalić wszystkie bronie oprócz Plasma Cuttera, bo granie nimi (nawet tylko pod trofea/acziki) to męczarnia - zwłaszcza miotacz ognia, który jest totalnie bezużyteczny.

 

Takim urozmaiceniem są etapy zero gravity, które idealnie pasują do gry, natomiast strzelanie do meteorytów jest takie sobie, wciśnięte trochę na siłę, tęsknił nie będę. Dobre urozmaicenie masz na przykład w MP, gdzie zmieniasz się w kulkę, co jest nieodzowną częścią gry, bez tego nie byłaby tym czym jest.

 

Urozmaicać można samo strzelanie, dzięki innym oponentom, miejscówkom, broniom itd., a miotacz i inne bronie, skoro są bezużyteczne - nie pamiętam - należy wzmocnić, albo osłabić trochę plasma cuttera, postarać się o lepszy balans po prostu.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Strzelanie do meteorytów "odsącza grę z klimatu", ale zamykanie gracza w pokoju z kilkoma falami maszkaronów i strzelanie do nich, gdy na nas szarżują (co w sumie jest dokładnie tym samym zabiegiem) jest spoko? Strzelanie i zabijanie przeciwników też "odsącza", bo powoduje, że czujemy się mocniejsi i się nie boimy - to tylko gierka, która przede wszystkim ma być "entertaining", a to osiąga się, skutecznie ograniczając monotonię i nudę właśnie przez jak największe zróżnicowanie mechanik i motywów - czy to straszących, czy stricte gameplayowych.
Fabularnie miało to uzasadnienie - kolejny problem, który Isaac (inżynier) miał naprawić, żeby system znów zaczął działać samoczynnie.
Ale rozumiem - przy meteorytach chyba nie działało zmienianie na easy :reggie:

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Może gdyby to zostało inaczej zrealizowane, to kto wie?

Mimo sensowności zaimplementowania tego elementu do gry grając pierwszy raz odczułem pewien rodzaj niespójności, dyskomfortu rzekłbym odnosząc wrażenie, że pomysł ten powstał niejako na siłę, brakło idei na inny etap - bardziej pasujący do całości; mogło też być tak, że np w pokoju przy stanowisku projektanta poziomów przystanął dostawca pizzy i mu rzekł po krótkiej rozmowie o niczym, że tak było by OK, taki powiew świeżości spontanicznie wrzuconej do gry o gęstym klimacie spowoduje uznanie klienta końcowego.

Odnośnik do komentarza

Nie podobała jej się gra, uargumentowała dlaczego i eloszki. Dla mnie The Sphere Hunter to topka zagranicznej semi-profesjonalnej jutuby i choć z opinią o Callisto kompletnie się nie zgadzam to czekam na obszerniejszy materiał o DSR.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie wnikam czy gra się mu podobała czy nie, mówię tylko że zrobił filmik pod publiczkę w którym gada od rzeczy i kreuje się na experta, gdy w rzeczywistości to ignorant.

 

Tutaj ponad godzinny roast tego wspaniałego materiału i jego rzetelności:

 

 

Nie twierdzę, że Calisto było zajebiste ani że ten Remake jest chujowy, tylko punktuję content creatora, który absolutnie nie jest żadnym wyznacznikiem. Nie znaczy to, że może nie mieć akurat teraz racji.

Odnośnik do komentarza

ACG też. Easy Allies też. I SkillUp też. To, że się z kimś nie zgadzasz nie znaczy, że nie jest to wiarygodna osoba, a takie odnoszę właśnie wrażenie po tych postach. "Mi się podobało, a źle mówią, nie znają się, już im nie wierzę". Różni ludzie, różne gusta. Gdyby z kolei opinie były odwrotne to znalazłoby się gro osób mówiących to samo. "Mi się nie podoba, shillują, sprzedali się, stracili wiarygodność", i tak w koło macieju. Nie dogodzisz wszystkim.

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Wredny napisał:

Strzelanie do meteorytów "odsącza grę z klimatu", ale zamykanie gracza w pokoju z kilkoma falami maszkaronów i strzelanie do nich, gdy na nas szarżują (co w sumie jest dokładnie tym samym zabiegiem) jest spoko?
Ale rozumiem - przy meteorytach chyba nie działało zmienianie na easy :reggie:

Nie napisalem ze horde-arena killing jest spoko. na pewno nie -naste z kolei. Problem jest w tym chyba ze horror to ciezka para kaloszy, i dokrecanie srubek w popsutym statku, czy usuwanie grzyba wiezyczka niewiele zmienia, jesli sie nie potrafi straszyc czyms wiecej niz jump scare'ami. Wizualnie ta gra ma naprawde problem z powtarzalnoscia, praktycznie poza jakims poziomem 'la ogrod botaniczny to nie jestem w stanie przywolac w pamieci wiekszego obrazu unikatowosci leveli po tylu latach od premiery. pomijam juz tego bossa o ktorym mowimy w kontekscie etapu z wiezyczka- tak jak bylem w stanie sobie przypomniec hunter'a, brute'a, leviathan'a i hive mind, tak ten slug to bylo cos o czym sie zapominalo przed loadingiem nastepnego levelu.

 

a z easy nie wiem, dobrze ze wyprobowales i nam wyjasniles sprawe.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...