Skocz do zawartości

Dead Space (Remake)


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Wredny napisał:


Te śmieszne 237MB, co mi się w sekundę ściągnęło? :philosoraptor:
Trzeba będzie przetestować, bo jeszcze dziś nie grału :leo:

Wygląda ładniej, na pewno rozdziałka jest wyższa, a przynajmniej tak to wygląda na PS5. 

Performance dalej top, przynajmniej te 30 minut, które ograłem, żeby obadać paczyka.

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

To dobrze, że ostatnio brak czasu i ciągle w ch4 xD. Wiadomo, paczyki zawsze coś poprawia, w tym wypadku grafikę. 

Ale na premierę tez było zacnie i tak, jeżeli chodzi o ilość bugów. 

Nie nazywałbym ich patałachami :). ;)

 

Myślę, że gra się sprzeda nieźle, to tylko wyniki z pudełek, UK, poza tym grudzień to okres świąteczny itd itp. 

 

Gra też była dużo tańsza niż Callisto w produkcji (brak aktorów, własny silnik, reużyty design itp.) 

 

Pytanie, jaki target wystawiła EA, z Fallen Order byli zadowoleni, ale tam było 20 baniek... :D Dead Space nigdy takiego wyniki nie osiągnie. 

Na pewno jak sprzeda się w 2 bankach to nie będzie sequela (choć podobno już się robi).

 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Patricko napisał:

Liczę, że DS dopiero nabierze rozpędu ze sprzedażą, bo marketing był słaby, ale dobre recki i opinie powinny zadziałać. Callisto zaś miało marketing, ale gierka okazała się balasem (no, może średniakiem co najwyżej).

Dead Space to świetne uniwersum. Trzeba o nie dbać emoji16.png

No marketing był słaby, tzn. głównie developerskie deep dive dla geeków:D, ale recki dadzą boost w 2gim/3cim tygodniu od release'u. Ciężko też powiedzieć coś o budżecie. Średnio przyjęty Callisto też wyszedł blisko DS, co raczej ma wątpliwy wpływ na sprzedaż, ale trzeba trzymać kciuki za to, że EA nie ma wygórowanych oczekiwań. Skasowanie następnego projektu raczej po takim przyjęciu nie wchodzi w grę.  

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Rtooj napisał:

Pieniądze się będą zgadzać, będzie pewnie remake 2. A inna ekipa niech zrobi na nowo 3-kę. I jak im wyjdzie to wtedy niech myślą o kontynuacji.

A ten Extraction na psvr2 to byłby świetny pomysł.

Tak, raczej większość co grała jest zgodna, remake 2, reboot 3 i dopiero nowa gra z serii. Ewentualnie przeplatanie gier, jak RE, im się udało, czemu EA Motive ma się nie udać :D. Silent Hille też idą tą drogą, zobaczymy, jak tej marce się uda. 

Odnośnik do komentarza

Na razie nie myślę o remakach sequeli, bo czuję że się zrzygam. Ten remake skutecznie mnie nasycił i nawet trochę zmęczył pokładem wątków, które nawet się nie zaczęły albo nie występowały od tej odsłony.

Nie wiem czy bym dotrwał do czwórki jakbym miał jeszcze raz raz w 2 i 3 grać tylko po to, by być na bieżąco ze zmianami fabularnymi. Resident to też taśmociąg ale w nim formuła na przestrzeni lat i odsłon była zmieniana. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Juz ch7, genialna atmosfera nocką na słuchawkach jest w tej grze. Jedynie sekcja z meteorytami mi się srednio podobała, taka lekko drewniana, ale zawsze to jakieś urozmaicenie gameplayu :). Jak gra utrzyma poziom do końca, wyląduje w moim top 10 najlepszych survival horror. Jest moc.

A po patchyku na PS5 eleganckie 1440p, obraz ostry jak żyleta, nie gralem duzo przed patchem, ale po co włączali to VRS na premiere? Chuj jeden wie:). 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
26 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Jedynie sekcja z meteorytami mi się srednio podobała, taka lekko drewniana, ale zawsze to jakieś urozmaicenie gameplayu :)


Ja właśnie po tym, no i jak będę bronić sekcji "wieżyczkowej" w oryginale, tak tutaj uważam, że zrobili zajebistą zmianę (choć gameplayowo zrobiło się ułomnie i bez wyzwania w tym momencie), w każdym razie kolejny fajny twist w znanym fragmencie.

1898531936_turretsection.thumb.png.63f351de907c777bc9bdde9f8e775db5.png

Odnośnie ułomności jeszcze... znerfili brute'a strasznie. Wiedząc z oryginału, że zaraz stoczę z nim pierwszą walkę, cofnąłem się do sklepiku, uzupełniłem zapasy ammo, stazę, apteczki, a tu jedno mrożonko i po rączkach :dunno: Na HARD :reggie:
Ogólnie mam bekę, jak oglądałem wczoraj streama jakiegoś typka, co achievementy wbija, niby zna i calakował oryginał, a tu kostnica i typ panicznie szuka czegoś do rzucania, bo się z ammo wypstrykał... na Normalu :kekw:



Więc pewnie dlatego takie ułatwienia poszły w niektórych elementach, skoro gracze to ameby.
Ale żeby nie było, podoba mi się bardzo randomowość niektórych ataków, wyskakiwanie umarlaków z losowych kratek, albo takie zagadki rodem z PREY - dziurawa szyba, za nią pomieszczenie, do którego drzwi zamknięte, ale jak kinezą odsuniemy skrzynki to możemy strzelić w bezpiecznik i się obłowić.

Odnośnik do komentarza

Prosta ta gra na hardzie. Oryginał też nie był ciężki i naprawdę trzeba się starać (albo nie czytać tutoriale gdzie celować:oh_you:) żeby stracić surowce. Macki mega znerfione. Nogi Isaaca + staza i żaden kosmita nie zbliży się na ułamek metra :shotgun:

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Rtooj napisał:

Mam opuszczać Ishimurę, ale zostałem by dokończyć poboczne. I niezła rzeźnia ogólnie. Nieprzyjemnie. Mogliby odpuścić tylu wrogów nowych na korytarzach. Zabijanie ich prowadzi do biedy.

A to dziwne - wczoraj latałem po całym statku, moze z 10 przeciwników musiałem zabić a dobra godzinę się błąkałem.

 

Anyway - dobre te recki które pisały, że gra to 1:1 bez znaczących zmian. Całe chaptery :

Spoiler

Z vallorem czy blokiem mieszkalnym totalnie zmienione, cała gra ma masę większych lub mniejszych zmian gdzie znam oryginał na pamięć i się zastanawiałem gdzie isc. Do tego fajne dopowiedzenia do lore z tymi purchawami z szóstego, albo zmieniona walka z leviatanem w kosmosie (nawet nie wiedziałem w oryginale że to druga walka z nim - myślałem że to osobny przeciwnik)

Jebać jeszcze bardziej tych pseudo dziennikarzy. 

5 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Prosta ta gra na hardzie. Oryginał też nie był ciężki i naprawdę trzeba się starać (albo nie czytać tutoriale gdzie celować:oh_you:) żeby stracić surowce. Macki mega znerfione. Nogi Isaaca + staza i żaden kosmita nie zbliży się na ułamek metra :shotgun:

Dla mnie trudna :( odnosze wrażenie że sporo rzeczy znerfili jak ogólna mobilność piły w porównaniu do og.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...