Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Agent_Man napisał:

Technicznie rzecz biorąc mieliśmy już łażenie po (prawie) każdym domu w GTA:SA - poboczne misje włamywacza. Wystarczyło by zrobić większą ilość wnętrz i odpowiednio je połączyć, co by w luksusowym wieżowcu nie wczytało nam meliny z getta ;f

 

A właśnie, bo wiem, że ty grałeś i mi tam pomagałeś wyjaśniać w tym RDO. Wiesz jak wygląda na dzisiejszy ta gierka? 

Odnośnik do komentarza

Nie no wierzyć we te 70% zabudowań udostępnionych do zwiedzania dla graczy to trochę naiwne tak delikatnie mówiąc xD Chyba, że to będzie jakieś ścierwo wygenerowane przez AI z nudnym, oklepanym i zauważalnym schematem to niech spadają z czymś takim. Wolę dopieszczone 10% niż klepaną na kolanie masówkę. Już przecież w RDR 2 mieliśmy jakieś kowbojskie wypizdowo między dzikimi polami z kilkoma chatkami z drewna i też się nie dało w większość miejsc wbić, a co dopiero tutaj, gdzie mówimy o jakichś wielkich aglomeracjach miejskich. Lepiej niech tam w Rockstar zadbają o jakieś ciekawe aktywności poboczne, bo w GTA V była lekka bieda pod tym względem.

 

 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

W ogóle wbijanie do chat mnie nie jarcuje. Owszem, niech będzie więcej budynków, do których można wejść. GTA V było krokiem wstecz nie tylko względem San Andreas, ale chyba też Vice City, gdzie można było wejść do komisariatu. 
 

Fajnie właśnie jakby były aktywności poboczne polegające do włamywaniu się do chat jak w San Andreas. Wrzuciliby trochę mieszkań i by wystarczyło.

 

Lokacje generowane przez AI z klocków mi nie pasują do stylu projektowania świata Rockstar, gdzie widać, że mapy nikt nie stworzył w generatorze, a ktoś nad nią siedział i projektował każdy krawężnik z przywiązaniem do detali.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jestem ciekawy czy producent/wydawca zdecyduje się nie tylko na napisy PL, ale pełny polski dubbing. To drugie rzecz ciemna w pełni opcjonalnie. Nie ukrywam, że w GTA5 wpienia mnie to, że w sekcjach jeżdżonych zwłaszcza na początku misji muszę jechać max na drugim biegu, żeby przeczytać to ziomalsko-czarnuchowate slangowe faflonienie. Sądzę, że wydawca zarobił tak niewyobrażalną, gigantyczną ilość dularów na dotychczasowych częściach, że nie tylko stać ich na jakikolwiek dubbing PL, ale udział w nim polskich ekstraklasowych aktorów typu Żebrowski, Olbrychski, Dorociński, Linda, Janda, Olszówka, Gorczyca, Gosztyła, Banaszyk, Rozenek or smth...

  • Haha 4
  • beka z typa 2
  • This 1
  • WTF 2
Odnośnik do komentarza

No już od dawnych czasów Rockstar w wywiadach mówi, że ich gry są oparte na oddanu Amerykańskiego Ducha tak bardzo, że by była zburzona IMMERSJA. Swoją drogą ci ludzie siedzący w Szkocji w jednym z najlepszych do życia miast na świecie są naprawdę zakochani w tym co rozumieją jako wierność Ameryce.

 

Nawet twórcy samej Yakuzy dopuścili angielski dub.

 

Sam nie wiem... myślę, że co kto lubi, opcję by mogli mieć. Jeśli ktoś nie zna dobrze angielskiego, to nie wiem czy ma większą IMMERSJĘ kiedy nie rozumie, co postaci mówią. Może by miał większą immersję, jakby to było wszystko naturalne językowo dla niego. Ja np. z japońskimi grami często tak mam. Jeśli jest statycznie, dialog to jedyna rzecz skupiająca uwagę, to raczej ok, ale jak jest filmowo, dużo głosów podczas gdy nie ma czasu patrzeć na napisy bo grasz, to raczej nie lubię mieć japońskich głosów, i ciul że jest "bardziej autentycznie", a na pewno w przypadku japońskiego różnica w całym tonie sceny jest zazwyczaj ogromna.

 

 

Na pewno nie byłoby to takie tanie mdr. To nie jest tylko kwestia głosów w przypadku produkcji Rockstar. Nie na tym samym poziomie prezencji, co oryginał. Jest też zestaw technologii do całego aktorstwa, odpowiadających za połączenie głosów z animacją. Z ich powodu np. Square-Enix mówił, że robiąc swój wielki szlagier FF XVI musiał z powodów finansowych wybrać, jaki jeden język zrobić porządnie, a jaki słabiej (wizualnie), i postawili na porządny angielski i kiepski japoński.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, jimmyyy8 napisał:

Btw. te pierwsze trailery od R* były raczej zawsze z głową zrobione i nie zdradzały za dużo, nie?

 

Pierwsze trailery od R* to oczywiście są ogólne ujęcia ulic miasta/Dzikiego Zachodu, cool muzyczka i ktoś mówiący głównie z offu epickie teksty typu "im bardziej chcesz się zmienić... tym mniej się zmieniasz..." czy "to miasto jest jak noc... zapada...". 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, ogqozo napisał:

 

Pierwsze trailery od R* to oczywiście są ogólne ujęcia ulic miasta/Dzikiego Zachodu, cool muzyczka i ktoś mówiący głównie z offu epickie teksty typu "im bardziej chcesz się zmienić... tym mniej się zmieniasz..." czy "to miasto jest jak noc... zapada...". 

Czubowna jako głos z offu :banderas:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...