Skocz do zawartości

Wo Long: Fallen Dynasty


messer88

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 3 tygodnie później...

- "po Niohu i dwójce, powiedzieliśmy: okej, to nasze pierwsze podejście do RPG, action RPG, teraz chcemy pójść w tym dalej - i tak powstał Wo Long. Następnym krokiem będzie wykorzystanie tego doświadczenia i zrobienie action RPG w otwartym świecie, i tym będzie Rise of the Ronin. Niemniej Dead or Alive i Ninja Gaiden to nadal ważne marki dla zespołu"

 

- pięć żywiołów - odwołanie do taoistycznej idei wuxing, motyw pentagramu będzie przewijał się w grze. 

- nasz wybrany żywioł wpływa na początkowy build postaci, synergie broni, a także przyzwanie

- przyzwania można wykorzystać albo jako obecność zwierzęcia, albo do podbicia sobie statystyki związanej z danym żywiołem. Jednak, pyta dziennikarz, kto będzie w trakcie walki z bossem powiększał sobie atak, gdy może zamiast tego przyzwać na pole zarąbistego feniksa? (Sorry, to jest Cynoberowy Ptak Zhu Que)

 

- prostota. Yasuda: "Nioh był bardzo zaangażowany. Wiele systemów i elementów. Staraliśmy się to uprościć, zrobić grę bardziej prosto do celu, więcej akcji". Być może grzebanie w statsach nie będzie takie ważne, dopóki w ogniskach będziemy klikać kolejne levele

 

- stamina? Pasek ten ma dwie strony. Obniża go, wiadomo, mocne atakowanie, blokowanie itp. Ale parowanie i walenie dają nam niebieski pasek, a więc pewien "zapas" który można też przekuć w magię, specjale itd. Tak więc opłaca się grać ofensywnie, walniesz kilka razy i masz taki zapas staminy albo szybsze wykończenie, brzmi dobrze

 

- morale? Jest głównie zainspirowane epoką Trzech Królestw. Yamagiwa: "bierzesz udział w większej wojnie, chcesz obrócić jej losy na korzyść swojej strony. Zastanawialiśmy się, jak to połączyć z Soulslike'owym masocore".

- morale jest nieco jak XP dla danego poziomu. Powraca do domyślnego stanu przy rozpoczęciu planszy, nie przechodzi na kolejną

- najlepiej sobie robić morale, zabijając przeciwników mających go dużo, ale to też ryzyko, bo jeśli oni zabiją ciebie, to zabiorą twoje morale. I będzie jeszcze ciężej

- odpowiednie taktyki pomagają, np. atak z ukrycia i inne zabiegi stealth pomogą obniżyć morale przeciwnika

- twórcy celowo mówią o ostrożnym podejściu gracza w tej kwestii. Gracz może powoli "zdobywać teren", odblokowane wieżyczki oznaczają podwyższenie podłogi naszego morale, wraz z postępem można w końcu zdobywać się na silniejszych przeciwników i tak budować morale w górę. To ma być największa różnica tej gry wobec Nioha

- IMO brzmi to nieco ubisoftowo (i każdemu się chyba kojarzy z Mordorem). Zawsze po morale nad głową wiemy, jaki przeciwnik jest w naszym zasięgu. A istotny wpływ odkrywanych flag na morale zachęca do eksplorowania map w ich poszukiwaniu

 

- "chińskie l o r e jest bardzo bogate, w zależności od przyjęcia Wo Long rozważymy sequel".

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
W dniu 19.01.2023 o 10:26, messer88 napisał:

A co tam napisali bo mam adblocka :) 

 

- gra łączy bogactwo z przystępnością

- praktycznie cały czas grania miałem jakiegoś towarzysza (w sensie postać AI walczącą z tobą)

- dodano skok i plansze są znacznie bardziej trójwymiarowe, warto rozglądać się i korzystać z możliwości, zwłaszcza stealth

- stealth ma sporą rolę, co prawda nie można się schylać, ale można iść niedaleko przeciwnika i on jakimś cudem nas i tak nie widzi, po części zależy to od naszych statystyk, jest na ekranie widoczny pasek wykrycia

- to wszystko sprawia że gra może być łatwiejsza do ogarnięcia niż wszelkie inne Souls-like'i, choć nadal jest wymagająca

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.