Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Wojtq napisał:

Co poszło źle z tym strzelaniem? Czemu te dźwięki wystrzałów brzmią jakby bronie miały nałożone tłumiki? Blooberzy mają strzelnicę tuż obok swojego biura, więc zorganizowanie dźwięków wystrzałów nie powinno być takie trudne. :reggie:

 

Walenie z dechy bylo pewne że im nie wyjdzie, ale jakieś idiotyczne łapanie bohatera jak w jakiś residentach i maszowanie przycisków? 

Pif pafowanie w tej grze zawsze bylo opcją, a nie motywem przewodnim:drakenope:

Odnośnik do komentarza

Te mashowanie X w Silent kurwa Hill :drakenope: Przykro mi mistrzowie horroru z Krakowa - mnie nie przekonaliście. Strzelanie gumowymi kulkami, kamera tylko TPP (gdzie kultowa praca kamery i przeskoki między TPP a wyreżyserowanymi ujęciami z innych kątów? W trailerze nie ma ani śladu)... Szkoda, bo samo odświeżenie wygląda spoko i graficznie stare miejscówki w nowej oprawie przyjemnie smyrają po nostalgii.

Odnośnik do komentarza

Może ten negatywny odbiór będzie dla Bloobera jak kubeł zimnej wody i wreszcie się ogarną, bo stali się strasznie butni, pomimo że nie zrobili żadnej naprawdę dobrej gry, tylko kilka średnich walking simów na 6-7/10. Mistrzowie horroru lol Bo potrafią wrzucić do gry 5 oskryptowanych straszaków z dupy? xD

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To strzelanie jak z kapiszonów:balon:. W oryginale przeciwnicy wydawali jakieś niepokojące dźwięki, a nawet ich sposób poruszania się był creepy. A tutaj skaczące przez murek pielęgniarki, o ja jebe. Miejscóweczki nawet odświeżono fajnie. No ogólnie to tak średnio. Do sprawdzenia po jakiejś dużej przecenie.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Szermac napisał:

Ja to myślałem, że właśnie ich Medium z fixed kamerą namówiło też Konami, że się może ten rimejk udać. Ale jak ktoś wspomniał, to jest Silent Hill Homecoming 2 xD

W Medium fixed camera wyszła ok i to było ich PIERWSZE podejście, wcześniej robili tylko FPP view, było zostawić, co najwyżej nowi gracze by nie kupili, no ale poszli za tłumem, zresztą jestem niemal pewien, że to nawet nie była decyzja Bloobera, tylko Konami. 

 

Warto też przypomnieć, że oni w zeszłym roku zbierali dofinansowanie, żeby robić gameplay, bo nigdy nie robili w grach żadnego w zasadzie, więc nic tutaj się nie zgadza...

 

Zakładam, że podobnie będzie z remakie'm MGS, tam developer chyba jeszcze bardziej nieogarnięty, a w MGS gameplay musi stać twardo, inaczej to będzie 0/10. 

Odnośnik do komentarza

A mnie się o dziwo... podobało. Nie ma opcji, aby trzymało to poziom oryginału, nie zapowiada się na mocne straszenie i nie czuć tu też chorego klimatu typowego dla SH, także  dla liczących na pierdolnięcie, jak za czasów oryginału wielki zawód. Ale jako gra sama w sobie? Całkiem spoko. Tylko niech te QTE wywalą i odgłosy wystrzałów zmienio :balon: No i mam nadzieję, że tak wiele akcji, jak pokazali, to tylko pod trailer, a będzie mocno survivalowo, mała ilość amunicji, żyćka i w ogóle to lepiej uciekać niż walczyć.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jestem graczem, który łyka bez popity różne dziwne horrorki, niekiedy mocno budżetowe (DAYMAREEEEEK) i na ogół w dobrej zabawie nie przeszkadza mi nawet drętwa walka, kiepska grafika czy dziwaczne udźwiękowienie. Gdyby to był pokaz jakiejś kompletnie innej gry, to pewnie bym się nawet jarał i pochwalił Blooberka za to, że tym razem faktycznie robią grę zamiast czegoś co grę tylko udaje, ale... no sorry, to jest k*rwa Silent Hill 2. Jeden z najlepszych survival horrorów w dziejach, jedna z najlepszych gier w ogóle i ten remake nie ma prawa tak się prezentować, to jest niemalże jak splunięcie fanom SH w twarz. Jeszcze, żeby chociaż było to coś na poziomie straszaków z PS3 (Dead Space, The Evil Within), ale nie, to wygląda nawet gorzej, bardziej jak gry z PS2 (Leon w OG RE4 ruszał się lepiej...). Wstyd jak cholera. Spokojnie można założyć, że po reakcji ludzi deweloping jeszcze bardziej rozciągnie się w czasie, a Bloober spróbuje uratować co się da, więc grę zobaczymy najwcześniej w 2026 roku. Może to i lepiej. 

 

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Trochę xd, że po teaserze pierwsze co, to zapodać action oriented combat trailer, tak bardzo specyficznego tytułu. Niezbyt dobrze to swiadczy o developerskiej pewności siebie za material źródłowy. Trochę jakby bloper bardziej chciał pokazać i odeprzeć zarzuty, że 'widzicie! patrzcie! Umiemy robić walke! I co łyso?', zamiast 'rozumiemy czym jest silent hill, rozumiemy ten fanbejs'

A to jak ten combat wygląda, jak trailer został zmontowany to juz inny rodzaj xd.

Edytowane przez bloo
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...