Opublikowano 1 lutego 20241 r Godzinę temu, Wojtq napisał: Co poszło źle z tym strzelaniem? Czemu te dźwięki wystrzałów brzmią jakby bronie miały nałożone tłumiki? Blooberzy mają strzelnicę tuż obok swojego biura, więc zorganizowanie dźwięków wystrzałów nie powinno być takie trudne. Walenie z dechy bylo pewne że im nie wyjdzie, ale jakieś idiotyczne łapanie bohatera jak w jakiś residentach i maszowanie przycisków? Pif pafowanie w tej grze zawsze bylo opcją, a nie motywem przewodnim
Opublikowano 1 lutego 20241 r 10 minutes ago, oFi said: Walenie z dechy bylo pewne że im nie wyjdzie, ale jakieś idiotyczne łapanie bohatera jak w jakiś residentach i maszowanie przycisków? Pif pafowanie w tej grze zawsze bylo opcją, a nie motywem przewodnim To jest po prostu Silent Hill Homecoming 2
Opublikowano 1 lutego 20241 r Te mashowanie X w Silent kurwa Hill Przykro mi mistrzowie horroru z Krakowa - mnie nie przekonaliście. Strzelanie gumowymi kulkami, kamera tylko TPP (gdzie kultowa praca kamery i przeskoki między TPP a wyreżyserowanymi ujęciami z innych kątów? W trailerze nie ma ani śladu)... Szkoda, bo samo odświeżenie wygląda spoko i graficznie stare miejscówki w nowej oprawie przyjemnie smyrają po nostalgii.
Opublikowano 1 lutego 20241 r No szkoda, że Bloober wybrali sobie SH2 na swoją pierwszą grę z walką xd
Opublikowano 1 lutego 20241 r To wygląda jak PS3, a nie UE5 na PS5. Ja rozumiem że gra ma takie klimaty ale to tak wygląda.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Średnio to wygląda. Oprócz walki to co negatywnie mi się rzuciło w oczy to non stop świecący James, nawet jak jest ciemno dookoła to jego fryz błyszczy. Może przynajmniej SH f zaprezentuje się dobrze
Opublikowano 1 lutego 20241 r Ja to myślałem, że właśnie ich Medium z fixed kamerą namówiło też Konami, że się może ten rimejk udać. Ale jak ktoś wspomniał, to jest Silent Hill Homecoming 2 xD
Opublikowano 1 lutego 20241 r No nie wyglada jak gra robiona pod PS5. Walka deska jeszcze spoko, pistolet to mega kapiszon bez pierdolniecia. Calosciowo nadal czekam ale niech mnie chuy jak ktos za to krzyknie wiecej niz 200zl.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Może ten negatywny odbiór będzie dla Bloobera jak kubeł zimnej wody i wreszcie się ogarną, bo stali się strasznie butni, pomimo że nie zrobili żadnej naprawdę dobrej gry, tylko kilka średnich walking simów na 6-7/10. Mistrzowie horroru lol Bo potrafią wrzucić do gry 5 oskryptowanych straszaków z dupy? xD
Opublikowano 1 lutego 20241 r Ta walka to jest etap ps2 ale musze powiedzieć że otoczenie całkiem spoczko się wydaje no ale to nie walking sim
Opublikowano 1 lutego 20241 r To strzelanie jak z kapiszonów. W oryginale przeciwnicy wydawali jakieś niepokojące dźwięki, a nawet ich sposób poruszania się był creepy. A tutaj skaczące przez murek pielęgniarki, o ja jebe. Miejscóweczki nawet odświeżono fajnie. No ogólnie to tak średnio. Do sprawdzenia po jakiejś dużej przecenie.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Powtórzcie sobie moment trailera jak James daje kopa pielęgniarce xD Ten dźwięk jak z kreskówki mnie zniszczył
Opublikowano 1 lutego 20241 r Godzinę temu, Szermac napisał: Ja to myślałem, że właśnie ich Medium z fixed kamerą namówiło też Konami, że się może ten rimejk udać. Ale jak ktoś wspomniał, to jest Silent Hill Homecoming 2 xD W Medium fixed camera wyszła ok i to było ich PIERWSZE podejście, wcześniej robili tylko FPP view, było zostawić, co najwyżej nowi gracze by nie kupili, no ale poszli za tłumem, zresztą jestem niemal pewien, że to nawet nie była decyzja Bloobera, tylko Konami. Warto też przypomnieć, że oni w zeszłym roku zbierali dofinansowanie, żeby robić gameplay, bo nigdy nie robili w grach żadnego w zasadzie, więc nic tutaj się nie zgadza... Zakładam, że podobnie będzie z remakie'm MGS, tam developer chyba jeszcze bardziej nieogarnięty, a w MGS gameplay musi stać twardo, inaczej to będzie 0/10.
Opublikowano 1 lutego 20241 r To jest ten moment, w którym całkowicie tracę zainteresowanie eksperymentem pt. Silent Hill 2 Remake.
Opublikowano 1 lutego 20241 r 12 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Jeszcze nie jest za późno na mały restart developmentu Jaki czas? Budżet już rozdysponowany, w biurze już liczą zyski Wynajęli słabe studio(tanie) licząc, że projekt obroni silna marka
Opublikowano 1 lutego 20241 r Teraz, Plackus napisał: Jaki czas? Budżet już rozdysponowany, w biurze już liczą zyski Wynajęli słabe studio(tanie) licząc, że projekt obroni silna marka W Blooberach czytają pewnie opinie, Konami też, z restartem to śmieszkowanie, ale na pewno będą opóźnienia.
Opublikowano 1 lutego 20241 r A mnie się o dziwo... podobało. Nie ma opcji, aby trzymało to poziom oryginału, nie zapowiada się na mocne straszenie i nie czuć tu też chorego klimatu typowego dla SH, także dla liczących na pierdolnięcie, jak za czasów oryginału wielki zawód. Ale jako gra sama w sobie? Całkiem spoko. Tylko niech te QTE wywalą i odgłosy wystrzałów zmienio No i mam nadzieję, że tak wiele akcji, jak pokazali, to tylko pod trailer, a będzie mocno survivalowo, mała ilość amunicji, żyćka i w ogóle to lepiej uciekać niż walczyć.
Opublikowano 1 lutego 20241 r Jestem graczem, który łyka bez popity różne dziwne horrorki, niekiedy mocno budżetowe (DAYMAREEEEEK) i na ogół w dobrej zabawie nie przeszkadza mi nawet drętwa walka, kiepska grafika czy dziwaczne udźwiękowienie. Gdyby to był pokaz jakiejś kompletnie innej gry, to pewnie bym się nawet jarał i pochwalił Blooberka za to, że tym razem faktycznie robią grę zamiast czegoś co grę tylko udaje, ale... no sorry, to jest k*rwa Silent Hill 2. Jeden z najlepszych survival horrorów w dziejach, jedna z najlepszych gier w ogóle i ten remake nie ma prawa tak się prezentować, to jest niemalże jak splunięcie fanom SH w twarz. Jeszcze, żeby chociaż było to coś na poziomie straszaków z PS3 (Dead Space, The Evil Within), ale nie, to wygląda nawet gorzej, bardziej jak gry z PS2 (Leon w OG RE4 ruszał się lepiej...). Wstyd jak cholera. Spokojnie można założyć, że po reakcji ludzi deweloping jeszcze bardziej rozciągnie się w czasie, a Bloober spróbuje uratować co się da, więc grę zobaczymy najwcześniej w 2026 roku. Może to i lepiej. Edytowane 1 lutego 20241 r przez Josh
Opublikowano 1 lutego 20241 r No strzelanie to stówe jest gorsze niż w og re4 xD w sumie ciachanie nożem ganadosów chyba też było mniej drewniane
Opublikowano 1 lutego 20241 r Trochę xd, że po teaserze pierwsze co, to zapodać action oriented combat trailer, tak bardzo specyficznego tytułu. Niezbyt dobrze to swiadczy o developerskiej pewności siebie za material źródłowy. Trochę jakby bloper bardziej chciał pokazać i odeprzeć zarzuty, że 'widzicie! patrzcie! Umiemy robić walke! I co łyso?', zamiast 'rozumiemy czym jest silent hill, rozumiemy ten fanbejs' A to jak ten combat wygląda, jak trailer został zmontowany to juz inny rodzaj xd. Edytowane 1 lutego 20241 r przez bloo
Opublikowano 1 lutego 20241 r Zobaczcie jak wygląda walka melee w Alone in the Dark tak więc mistrzowie z KRK wcale nie zrobili takiego drewna.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.