Opublikowano 11 grudnia 20222 l Zgadywanka, ale nie sądzę, żeby mieli z tego zrobić typowego Soulsa, choć jestem niemal pewien, że wykorzystają pewne schematy z tej serii. W tym może właśnie otwarty świat i elementy RPG? Nie jestem fanem soulsów, ale z tego co się orientuję możliwości, buildów i sposobów na przejście kolejnych lokacji jest wiele, i liczę, że podobnie będzie i tutaj. Nie jestem też przekonany, czy zdecydują się na sztywny podział na misje. Zwiastun też może sugerować jakieś zbieractwo. Ogólnie nie widzę nic złego w formule, gdzie wygrana nie jest kwestią "czy", a "jak szybko/efektywnie", pod warunkiem, że sama rozgrywka i customizacja są satysfakcjonujące. Tu przywołam popularnego ostatnio Vampire Survivors, który przecież cierpi na ten sam "problem", a mimo tego zyskał sobie ogromną popularność. Bo frajdą jest zdobywanie nowych zabawek i poczucie postępu oraz rośnięcia w siłę. Tak samo w tym przypadku, o ile rozgrywka nie sprowadzi się wyłącznie do wspomnianego strafe'owania z odpalonym minigunem, to nie będę miał nic przeciwko. Dla mnie dobrym przykładem gry mecha z porządną customizacją jest Gundam Breaker 3. Wiem, że Gundam tutaj nikogo i nikt w to nie grał, ale pole do zabawy jest w tym tytule ogromne, a customizacja to nie tylko statystyki, ale sam styl rozgrywki (gra z hack'n'slasha może się zmienić w strzelankę, z powolnej młócki w dynamiczną sieczkę, miks wszystkiego itp.) a także sam design robota od strony wizualnej. YT jest pełen filmów, gdzie gracze odzwierciedlają roboty, a nawet postacie z innych serii, w tym także AC. Spoiler No i oczywiście chciałbym, żeby oprawa AV była odpowiednia dla klimatów ze zwiastuna. Żeby na robotach oraz otoczeniu były widoczne dynamiczne zniszczenia, a dźwięk działek czy rakiet sprawiał, że głośniki będą dudnić, podobnie jak zirytowani sąsiedzi walący w sufit. Bo mechy to taka fantazja, gdzie gameplay to nie wszystko.
Opublikowano 11 grudnia 20222 l Na stronie bandai jest takie info "move freely through three dimensional fast-paced missions"
Opublikowano 11 grudnia 20222 l Przecież taki AC For Answer był strasznie dynamiczną grą i gameplay nie polegał tylko na strafeowaniu i trzymaniu spustów (jak w Daemon X Machina), tym bardziej że byli przeciwnicy (i misje) na których to po prostu nie działało i padało się po paru sekundach. A gameplay też mocno zależał od tego jakiego zbuduje się mecha i z kim ma się do czynienia, np. w paru misjach musiałem użyć podwójnego railguna z chyba czterema pociskami i modlić się że każdy trafi we wrogie mechy bo inaczej była walka 3 vs 1 praktycznie nie do wygrania. I nie wiem jak było w AC5 ale w For Answer jest fajny motyw gdzie Quick Boost jest powiązany z tym samym wskaźnikiem energii co tarcza więc nie można było non stop dashować (jak w ZoE) bo było się na strzała. Gameplay był dobry tylko technicznie ta gra niedomagała i była nieprzyjazna dla casuali bo niestety trzeba było posiedzieć w menusach nad konstrukcją mecha.
Opublikowano 11 grudnia 20222 l Ok, ale to też może przybrać różną postać. Bo może być kampania jak w Ace Combat ze sztywną listą powiedzmy 30 misji, a mogą zrobić jakiś HUB/Hangar, z którego będziemy mieli dostęp do mapy "świata" i serii misji głównych, jak i pobocznych. W dzisiejszych czasach nie zdziwię się, jeśli dorzucą opcję powtarzania niektórych zadań, jakiś grind itp. Ale kto ich tam wie w sumie. Równie dobrze może wyjść "średniak" 6/10 do przejścia kampanii raz i odstawienia. Ale liczę, że będzie 'przynajmniej' przyzwoita gierka.
Opublikowano 11 grudnia 20222 l Yyyy ale to już było w AC tylko ten HUB był wirtualny (zestaw menusów) a nie miejsce po którym biegałeś. Główne misje robiło się dla paru różnych korporacji/stron konfliktu i jeśli robiło się tylko dla jednej to blokowało się dostęp do misji dla drugiego korpo. Przy jednokrotnym przejściu nie było możliwości zagrania we wszystkie misje i zdobycia wszystkiego bo w pewnych momentach po prostu działało się na niekorzyść którejś strony konfliktu, no i przez to były też różne zakończenia.
Opublikowano 11 grudnia 20222 l Obstawiam, że tu będzie gameplay jak w IV i V, bez większych zmian tyle, że w 4 były to bardziej gundamy z nieskończonym lataniem, a w V bardziej przyziemnie. Pewnie będzie coś pośrodku czyli tak jak najlepsze części z PS2 czyli seria z Armored Core 3, Last Raven, Nexus, Silent Line itp Niestety była to epoka PS2 i dzisiaj te tytuły są średnio grywalne. Wątpię w soulslike w końcu w 99% te gry to strzelanie. Możecie też zacząć trenować trzymać pada jak chcielibyście coś ugrać online, do tej pory robiliście to źle: Ewentualnie można sobie pomóc nakładkami bo nie można odrywać palców od movementu i celowania: W każdym razie to będzie hardkorowa gierka nastawiona na multi od której większość się odbije. Skończyłem wszystkie części tej serii niektóre nawet porty na PSP gdzie sterowanie było jeszcze bardziej karkołomne, a poziom trudnosći brutalny i na VI czekam jak chuj, myślałem, że już nigdy nie będzie kontynuacji.
Opublikowano 13 grudnia 20222 l https://www.pcgamesn.com/armored-core-6/sekiro-not-a-soulslike Twórcy potwierdzają, że to nie Soulslike a walkę porównują bardziej do Sekiro pod względem przebicia się przez tarcze wroga, żeby zadać mu crtitical. Nie wiem ile z tego to zwyczajny chiński bełkot, ale Yamamura odpowiedzialny za nowego AC siedział jako lead designer przy Sekiro i Soulsach. Miyazaki nie nadzoruje tej gry. Swoją drogą to powinno skończyć debatę czy Sekiro jest soulslikiem, skoro oni sami widzą tą grę jako akcyjniaka. Zresztą nie pierwszy raz, bo w ankietach często był osobnym tytułem (nie Soulslike).
Opublikowano 13 grudnia 20222 l 6 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Swoją drogą to powinno skończyć debatę czy Sekiro jest soulslikiem I tak jebie soulsami jak p0lak cebulą
Opublikowano 16 kwietnia 20232 l Na xboxie można już zainstalować przez apke. Pewnie niedługo wyjdzie.
Opublikowano 27 kwietnia 20231 r Wygląda fajnie, choć nie jakoś next-genowo. Ale wychodzi to też na PS4, więc w sumie nic dziwnego. Nie wiem, czego się spodziewałem. Jakoś myślałem, że będzie bardziej "mięsiste", a tymczasem nawet efekty trafień i eksplozje nie powalają. Ale i tak chętnie zagram. Robotów nigdy za wiele.
Opublikowano 27 kwietnia 20231 r Dygnął, ale poczekam na jakiś normalny gameplay, bo pamietam, ze od ktoregos AC na x360 odbilem sie szybciutko.
Opublikowano 27 kwietnia 20231 r Też chyba zbyt dużo sobie wyobrażałem po klimatycznym trailerze. Jak będę chciał znowu latać w kółko to włączę sobie poczciwego GITS.
Opublikowano 27 kwietnia 20231 r Lubię to. Kompletna alternatywa od Soulsów w metalowej oprawie. Plus ta szybkość i zwinność w poruszaniu się mechów. Czuję już swąd milionów pocisków i rakiet w 120 klateczkach na sekundę. I te nagodziny spędzone na dostosowywaniu części. Mam nadzieję, że rozwiną najbardziej charakterystycznym komponent cyklu, czyli budowanie własnego Ravena.
Opublikowano 14 czerwca 20231 r Nie lubiłem klimatów samurajskich, po Sekiro je pokochałem, klimaty mechów mi nie podchodzą, ale coś czuję, że po tej grze je pokocham
Opublikowano 15 czerwca 20231 r Gameplay wygląda fajnie, ale otoczenie średnio mi się podoba. Tzn. wiem, że taki klimat i poprzednie AC miały podobną otoczkę, ale średnio mi się podobają te przerośnięte industrialne lokacje. Liczę, że w pełnej grze będzie większe urozmaicenie i będą też inne tereny.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.