Opublikowano 25 maja 20231 r Movement z pp rozwiązałby problem drewna ale to znowu wymaga przebudowania całych mapek i AI bo jak zostawia stare to się będzie je w tym movemencie gwałcić Jak gadam RE4r to był pikuś przy tym co tutaj trzeba przebudować by było goty
Opublikowano 25 maja 20231 r Portable Ops to już dzisiaj kiszka, ale czwórkę bym pograł a nie chce mi się PS3 podłączać.
Opublikowano 25 maja 20231 r Czwórka to pewnie niezły potworek musi być jeśli chodzi o kod źródłowy z PS3.
Opublikowano 25 maja 20231 r 11 minutes ago, oFi said: Czwórka to pewnie niezły potworek musi być jeśli chodzi o kod źródłowy z PS3. Na emulatorze działa wybornie więc profesjonaliści powinni sobie poradzić z przeniesieniem na inne sprzęty
Opublikowano 26 maja 20231 r 9 godzin temu, Daffy napisał: Movement z pp rozwiązałby problem drewna ale to znowu wymaga przebudowania całych mapek i AI bo jak zostawia stare to się będzie je w tym movemencie gwałcić Jak gadam RE4r to był pikuś przy tym co tutaj trzeba przebudować by było goty Nie wiem czy przeniesienie movementu i lekki lifitng lokacji to będzie problem. Bardziej martwi pozostanie obsady aktorskiej, obstawiam, że żadne audio względem oryginału się nie zmieni.
Opublikowano 26 maja 20231 r 24 minuty temu, MYSZa7 napisał: obstawiam, że żadne audio względem oryginału się nie zmieni. Biorąc pod uwagę, jak brzmieli niektórzy lektorzy w The Twin Snakes - nawet ci sami, oryginalni - to akurat nie będę płakał z tego powodu. Kilka przykładów od 35min Otacon beka I właśnie takie przykłady sprawiają, że tworzą się pewne obawy co do Remaku. W RE4 też ucierpiała np. postać Ady przez VA. Niech zostawią oryginalne audio, ewentualnie coś podrasują jakimś AI, czy jak to się teraz robi.
Opublikowano 26 maja 20231 r Twin snakes xdd Przestańcie to cytować,bo ta gra to była niezła profanacja oryginału. Jedynka dostanie (w najlepszym wypadku) podbicie rozdziałek na ekrany 4k i tyle. Dwójka i trójka to samo. Najlepsze jest to że oni wydaja remaster trzech pierwszych + jeszcze remake trójki. Dziwne niby podejście, ale fani kupią i później beda grali w pełnoprawne rimejki, które będą się pojawiać z czasem. Chyba, że konami poprzestanie na trójce i znowu się wypnie na branżę. Edytowane 26 maja 20231 r przez oFi
Opublikowano 26 maja 20231 r A może chcą pojechać chronologia czasową dlatego na pierwszy ogień idzie 3, która działa się najwcześniej a jeżeli się dobrze sprzeda (co jest oczywiste) będą robić kolejne części.
Opublikowano 26 maja 20231 r 12 godzin temu, oFi napisał: Ale vol 2 mogli by też już zaprezentować ze wstępna datą Portable Ops to coś godnego uwagi?
Opublikowano 26 maja 20231 r 3 minutes ago, KrYcHu_89 said: Portable Ops to coś godnego uwagi? Gierka zestarzała się już mocno, więc raczej nie. Już w czasach PSP tak sobie się w to grało, Peace Walker dużo lepsze.
Opublikowano 26 maja 20231 r Dla mnie i Peace Walker i Portable Ops nie są godne uwagi. Kiedyś lepiej mi się grało w PO bo przynajmniej nie było takich cienkich bossów i wylatujących liczb od damage'u. PO nawet chyba nie jest w oficjalnym kanonie MGS.
Opublikowano 26 maja 20231 r Te dwa mgsy z PSP to by musiały mieć totalny rebuild by były godne 2023, a bankowo to będą po prostu najtańsze porty
Opublikowano 26 maja 20231 r 18 minut temu, Daffy napisał: Te dwa mgsy z PSP to by musiały mieć totalny rebuild by były godne 2023, a bankowo to będą po prostu najtańsze porty Coś co SE zrobiło z Crisis Core by wystarczyło.
Opublikowano 26 maja 20231 r Peace Walker pomimo rodowodu z przenośnej konsolki, a co za tym idzie wynikającej z tego struktury i prezentacji gry oraz tego, że mam ptsd na samo brzmienie słowa "deterrent" bardzo spoko. Gameplay położył podwaliny pod Phantom Pain, a finalna przemowa Big Bossa z true endingu na zawsze CIARECZKI
Opublikowano 26 maja 20231 r Peace Walker grałem na premierę maniakalnie do późnych godzin nocnych wczesnych godzin porannych... Bardzo dobra gra i tak jak Bzduras pisze, stworzyła fundament mechaniki dla Phantom Pain (czy na lepsze, czy gorsze, to już kwestia dyskusyjna) Ale przyznam, że rok temu grając w Legacy Collection na PS3, będąc świeżo po MGS2 i MGS3 jakoś ciężko mi było przestawić się na ten "uproszczony" gameplay. Na PSP po premierze było się pod wrażeniem tego, co wycisnęli z konsolki. Obecnie na dużych platformach faktycznie mogą razić pewn archaizmy. Ogólnie nie ma jednak co liczyć na cokolwiek więcej, jak kolejną reedycję z podbitą rozdzielczością. PW myślę zarówno gameplay'owo, jak i fabularnie jak najbardziej jest zasadny do potencjalnego Vol.2. Portable Ops natomiast... meh... nie jestem przekonany. Już Rising by był ciekawszym wyborem i na pewno bardziej opłacalnym. 3 godziny temu, oFi napisał: Twin snakes xdd Przestańcie to cytować,bo ta gra to była niezła profanacja oryginału. Ja to przywołuję własnie w kontekście remake'u MGS3, nie tych remasterów. Bo jeśli porywają się na nową wersję gry - nie oszukujmy się - legendarnej, to oczekiwania naturalnie będą wysokie. W takich sprawach jak voice acting wspomniany TTS jest dobrym przykładem na to, że nawet oryginalni lektorzy mogą nie podołać powtórzyć odpowiednio swoich kwestii tak, jak lata wcześniej. A tu kurcze już faktycznie prawie 20 lat minęło... Czuję się staro...
Opublikowano 26 maja 20231 r Poprawcie mnie proszę, bo PW też mnie ominęło. Czy to nie jest taki trochę Monster Hunter? W sensie mamy baze, rozwijamy ją, siebie i w międzyczasie robimy misję po materiały? Nigdy nie zwracałem uwagi na tę część jakoś.
Opublikowano 26 maja 20231 r Ja od PW się niestety odbiłem ale chyba dlatego, że próbowałem w to grać jak w normalne części serii. Czyli załatwić wszystkich po cichu i przemknąć niezauważonym a było to utrudnione bo ogłuszeni kolesie szybko wstawali
Opublikowano 26 maja 20231 r @Patricko, aż tak, to nie. Bardziej bym to porównał do MGSa rozbitego na mnóstwo krótkich misji, z dodatkiem misji pobocznych/opcjonalnych, plus endgame. Jest element rozwijania bazy i zdobywania technologii. Żeby przejść grę dla fabuły, to aż tak nie trzeba się w to angażować, ale oczywiście będzie łatwiej. Fajna gra, jak się nieco obniży oczekiwania, bądź trochę przymknie oko na pewne rozwiązania.
Opublikowano 26 maja 20231 r 8 minut temu, Patricko napisał: Czy to nie jest taki trochę Monster Hunter? W sensie mamy baze, rozwijamy ją, siebie i w międzyczasie robimy misję po materiały? Masz rozwój bazy i łapanie do niej żołnierzy, co przekłada się na lepsze zabawki do wykorzystania w normalnej grze jak w Phantom Pain, ale to głównie gra fabularna ze swoją (dość niezłą) historią i kampanią.
Opublikowano 26 maja 20231 r Peace Walker w MGS to Crisis Core w FF. Idealna do krótkich sesyjek, ten sam PSP rodowód i tak samo dobrze smakowałby fajny remasterek z nowymi assetami, może się pokuszą na coś takiego, zobaczymy. Edytowane 26 maja 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 26 maja 20231 r Zawsze wolałem jednak zamknięte PW aniżeli sandbox z MGS5. A ta kolekcja 2 to pewnie MGS4-R-5 Chociaz z drugiej strony mgr chyba niekanoniczne.
Opublikowano 26 maja 20231 r Ja ogólnie jestem zdania że bez czapeczki z napisem nostalgia współczesny gracz bez zgrzytania zębami może grać jedynie w mgs5. Starsze części próbę czasu przeszły dość mizernie. Straszna szkoda bo akurat ta jedyna grywalna część jest zdecydowanie najgorsza jeśli chodzi o pacing, niezapomniane momenty, bossów czy fabułę.
Opublikowano 26 maja 20231 r 15 minut temu, Daffy napisał: Ja ogólnie jestem zdania że bez czapeczki z napisem nostalgia współczesny gracz bez zgrzytania zębami może grać jedynie w mgs5. Starsze części próbę czasu przeszły dość mizernie. Straszna szkoda bo akurat ta jedyna grywalna część jest zdecydowanie najgorsza jeśli chodzi o pacing, niezapomniane momenty, bossów czy fabułę. MGS4 chyba też jeszcze mechanicznie jest zdolna bestia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.