Skocz do zawartości

Prince of Persia The Lost Crown


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, GSPdibbler napisał:

Ale to będzie kupsztal 50 na meta.

Nie wiesz co piszesz.

 

Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina.

 

Będzie 78-85.

 

Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD

 

Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. 

Edytowane przez Nyu
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, Nyu napisał:

Nie wiesz co piszesz.

 

Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina.

 

Będzie 78-85.

 

Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD

 

Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. 

Może to robić nawet from software - na razie wygląda to słabo, a trailer giga chad chujowosci. Wyjdzie pełniak, okaże się spoko, to się zmieni zdanie, na ten moment beka.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Oblukałem pierwszy raz ten projekt i brzmi tak naprawdę bardzo sensownie, mimo negatywnych reakcji graczy. Logika wydaje się oczywista.

 

Jest sobie Rayman Legends, prawdopodobnie najlepsza growo produkcja Ubisoftu w historii. Jakość, rozgrywka, zawartość, różnorodność. Niby super, ale z racji estetyki i gatunku, taki projekt ma ograniczone możliwości sprzedażowe, obojętnie jak by nie był dobry i dopićkany. Dalej się nie da żyć na platformówkach 2D w prawo. Co zrobić z talentem tych ludzi, co przyciągnie dzisiaj więcej klientów? Ano dodać walkę i eksplorację i pewnie jakiś scenariusz i zrobić metroidówkę. 

 

Jak widać po temacie, i tak będzie im ciężko promować ten produkt na miarę wysiłku, który wymaga zrobienie takiej gry. Nie widzę wielkiego rynku, bo posiadacze dużych konsol nie gryzą innych gier niż Ubisoftówki 3D, a Switchowcy i pececiarze mają duży wybór, w tym indyków robionych przez dwie osoby. Ale jeśli po prostu będzie dobra i przypomni nam, że Ubisoft potrafi też robić gry na poziomie Rayman Legends, a nie tylko... Ubisoftówki, to będzie wiele znaczyć. 

 

Odnośnik do komentarza

No problem zasadniczo sprowadza się do tego, że mając ubi-zasoby robią coś co wygląda, tak jak napisałeś, gorzej/ mniej ciekawie, niż Hollow Knight, Ori, czy Blasphemous. Nawet wydane przez Polaków Tails of Iron miało na siebie pomysł. To wygląda jak mobilny badziew, który licencję znalazł w paczce chipsów. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Ubisoft to wielki koncern, masa bytów. Montpellier akurat nie było specjalnie aktywne przez ostatnie 10 lat. Tak jak wyżej pisałem - wydaje mi się pewne, że długo szukano opcji, by wykorzystać ich talent do robienia faktycznych gier, ale nie wychodziły z tego pasujące do rynku produkcje, w które warto byłoby tyle inwestować. Stąd też prawie że brak większych projektów studia od czasów Rayman Legends.

 

Platformówki 2D to martwy kierunek dziś, za dużo pracy przy robieniu w stosunku do czasu gry. Valiant Hearts dostało więcej nagród na różnych festiwalach "gier które coś znaczą", sztuki i filmów animowanych, niż samych gier. Zresztą niewielka część pracowników Montpellier faktycznie w tym brała jakikolwiek udział. Beyond Good & Evil 2 na pewno był w produkcji przez wiele lat, a w pozostałych latach też ileś tam uwagi zawsze mu Montpellier poświęca, oczywiście bez żadnej realnej nadziei na powstanie z tego gry.

 

Padło na metroidówkę i nadal uważam, że to w tym momencie zdecydowanie najsensowniejszy pomysł na wykorzystanie tych talentów. Nadal może być ciężko, bo konkurentów wielu (hiciorem początku 2024 może być taki Ultros), a budżet większości z nich jest pewnie ze 100 raz mniejszy hehe.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
22 minuty temu, suteq napisał:

Nie jestem do końca przekonany że projektowanie takiej gry na 25h to jest dobry pomysł. Wydaje mi się że 10-12h to byłoby optymalnie bo obawiam się czy nie wejdzie w połowie zmęczenie materiału. 

Pytanie czy zawartości na 25h by wbić 100% na mapkach czy to czas zwykłego przejścia gry. Jak to drugie to gorzej bo trudno zrobić długą metroidvanie przez tyle czasu trzymającą za jaja jak np hollow knight

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...