June 16, 20232 yr 2 godziny temu, GSPdibbler napisał: Ale to będzie kupsztal 50 na meta. Nie wiesz co piszesz. Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina. Będzie 78-85. Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. Edited June 16, 20232 yr by Nyu
June 16, 20232 yr Po prostu trailer chujowy zrobili. Za rzucanie hiphopu do wszystkiego, nieważne czy pasuje powinni karać związaniem i przymusowym słuchaniem 24/h Lech Roch Pawlaka
June 17, 20232 yr 16 godzin temu, Nyu napisał: Nie wiesz co piszesz. Twórcy świetnych Rayman Origins i Legends tworzą metroidvanię z responsywnym i akrobatycznym movememtem, slasherowa walka i fajnym platformingiem w sznycie remake'u pierwszego PoPa. Fajna baśniowa kraina. Będzie 78-85. Jacykolwiek hejterzy widzą chyba tylko fryzurę, na którą sobie, kierwa, i tak nalozycie jakiegoś skina, bo będzie wybór xD Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. Może to robić nawet from software - na razie wygląda to słabo, a trailer giga chad chujowosci. Wyjdzie pełniak, okaże się spoko, to się zmieni zdanie, na ten moment beka.
June 17, 20232 yr 17 godzin temu, Nyu napisał: Na stoweczke będzie skin klasycznego Księcia. Chyba nie, bo nie gramy Księciem Persji.
June 17, 20232 yr I co? W DmC nie było skina oryginalnego Dantego? Przecież tu wystarczy dać inna fryzurę i voila.
October 7, 20231 yr Spróbowałem, oprócz słabiutkich tekstur postaci wszystko mi pykło. Cena (230) niestety grubo przegięta. Ktoś wie czy będzie wydanie fizyczne? Btw. cofanie czasu to fake, nie cofa to ani wrogów ani naszego paska hp. Działa po prostu jak teleport do otagowanego miejsca.
October 8, 20231 yr Oblukałem pierwszy raz ten projekt i brzmi tak naprawdę bardzo sensownie, mimo negatywnych reakcji graczy. Logika wydaje się oczywista. Jest sobie Rayman Legends, prawdopodobnie najlepsza growo produkcja Ubisoftu w historii. Jakość, rozgrywka, zawartość, różnorodność. Niby super, ale z racji estetyki i gatunku, taki projekt ma ograniczone możliwości sprzedażowe, obojętnie jak by nie był dobry i dopićkany. Dalej się nie da żyć na platformówkach 2D w prawo. Co zrobić z talentem tych ludzi, co przyciągnie dzisiaj więcej klientów? Ano dodać walkę i eksplorację i pewnie jakiś scenariusz i zrobić metroidówkę. Jak widać po temacie, i tak będzie im ciężko promować ten produkt na miarę wysiłku, który wymaga zrobienie takiej gry. Nie widzę wielkiego rynku, bo posiadacze dużych konsol nie gryzą innych gier niż Ubisoftówki 3D, a Switchowcy i pececiarze mają duży wybór, w tym indyków robionych przez dwie osoby. Ale jeśli po prostu będzie dobra i przypomni nam, że Ubisoft potrafi też robić gry na poziomie Rayman Legends, a nie tylko... Ubisoftówki, to będzie wiele znaczyć.
October 8, 20231 yr No problem zasadniczo sprowadza się do tego, że mając ubi-zasoby robią coś co wygląda, tak jak napisałeś, gorzej/ mniej ciekawie, niż Hollow Knight, Ori, czy Blasphemous. Nawet wydane przez Polaków Tails of Iron miało na siebie pomysł. To wygląda jak mobilny badziew, który licencję znalazł w paczce chipsów.
December 13, 20231 yr I fajno, bo previewsy zachęcają. Ubi chyba dalej umie w gierki, tylko im się nie chce wychodzić poza rakowisko.
December 13, 20231 yr Ubisoft to wielki koncern, masa bytów. Montpellier akurat nie było specjalnie aktywne przez ostatnie 10 lat. Tak jak wyżej pisałem - wydaje mi się pewne, że długo szukano opcji, by wykorzystać ich talent do robienia faktycznych gier, ale nie wychodziły z tego pasujące do rynku produkcje, w które warto byłoby tyle inwestować. Stąd też prawie że brak większych projektów studia od czasów Rayman Legends. Platformówki 2D to martwy kierunek dziś, za dużo pracy przy robieniu w stosunku do czasu gry. Valiant Hearts dostało więcej nagród na różnych festiwalach "gier które coś znaczą", sztuki i filmów animowanych, niż samych gier. Zresztą niewielka część pracowników Montpellier faktycznie w tym brała jakikolwiek udział. Beyond Good & Evil 2 na pewno był w produkcji przez wiele lat, a w pozostałych latach też ileś tam uwagi zawsze mu Montpellier poświęca, oczywiście bez żadnej realnej nadziei na powstanie z tego gry. Padło na metroidówkę i nadal uważam, że to w tym momencie zdecydowanie najsensowniejszy pomysł na wykorzystanie tych talentów. Nadal może być ciężko, bo konkurentów wielu (hiciorem początku 2024 może być taki Ultros), a budżet większości z nich jest pewnie ze 100 raz mniejszy hehe.
December 14, 20231 yr Uuu wjeżdża day one. Zajebisty motyw z tym markowaniem screenem miejsc niedostępnych na mapie. I w ogóle eksploracja i walka wygląda mega płynnie i soczyście
December 14, 20231 yr Author Kapitalnie się prezentuje, w oczekiwaniu na chuy wie kiedy kolejnego metroida2d wjeżdża day one pan piasek
January 4, 20241 yr Nie jestem do końca przekonany że projektowanie takiej gry na 25h to jest dobry pomysł. Wydaje mi się że 10-12h to byłoby optymalnie bo obawiam się czy nie wejdzie w połowie zmęczenie materiału.
January 4, 20241 yr Jeśli dobrze ogarnęli znajdźki i nowe zabawki jak w dobrych metroidvaniach to nie powinno zmęczyć.
January 4, 20241 yr Author 22 minuty temu, suteq napisał: Nie jestem do końca przekonany że projektowanie takiej gry na 25h to jest dobry pomysł. Wydaje mi się że 10-12h to byłoby optymalnie bo obawiam się czy nie wejdzie w połowie zmęczenie materiału. Pytanie czy zawartości na 25h by wbić 100% na mapkach czy to czas zwykłego przejścia gry. Jak to drugie to gorzej bo trudno zrobić długą metroidvanie przez tyle czasu trzymającą za jaja jak np hollow knight
January 4, 20241 yr Nie ma nigdzie konkretów na ten temat, w preview GI jest napisane tylko że jak zapytał Ubisoft to powiedzieli że gra na 25h i tyle.
January 4, 20241 yr Chciałbym żeby było jak w Blasphemous - dość trudno ale uczciwie. I wtedy spokojnie 25h nie zmęczy bo człowiek sobie zrobi przerwę od czasu do czasu, na trudniejszych etapach, aby potem rozpykać problem na świeżo.
January 5, 20241 yr Author Dla mnie dla tego gatunku przejście gry powinno zamknąc się w 10-15h, wtedy jest idealnie. Np. HK jest do mnie za długi, oba Ori czy Dread są super skrojone.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.