Skocz do zawartości

Quake 2


Bzduras

Rekomendowane odpowiedzi

Gra na hardzie nie jest trudna, zapominam też, że można używać zebranych przedmiotów, bo na PSX tego nei było i jest to motyw op. Pamiętam, że na szaraku gra była chyba na 6h i było to w minusach, że jest krótka. A tutaj trochę mi się niektóre levele dłuzyły, po trofkach wychodzi, że jestem nieco dalej niż w połowie.

Odnośnik do komentarza

Q2 64 mnie pozytywnie zaskoczył. Mimo wykorzystania teoretycznie tej samej gry to stworzono niemal całkiem innego szpila. No i wygląda bardziej kolorowo od podstawowej wersji. Szacunek, że takie coś zdołano upchać na N64 w tamtych czasach. 

 

BTW, ktoś się pisze na jakieś meczyki online wieczorami?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

My ciśniemy w koopie wszystkie kampanie na nightmare + 30%hp wrogów więcej. Szczerze, nie jest trudno - mimo, że trzeba uważać, bo zgon oznacza respawn dopiero przy braku wrogów wokół, a jak się zginie w jednym momencie, to level od początku. Zasady spoko.

 

Gramy na K&M ofc i prędkość jest ogromna, uczucie przy fov 125 jakby się motocyklem cisnęlo.

 

Potem popykalismy w Q1 i... ojeju, ale lepsza gierka. Dużo fajniejsze klimaty, a gameplay ten sam.

 

Na koniec wleciało instagibowanko duelowe w Quake Live - to jest dopiero zabawa. Najlepszy multik ever.

 

Polecam serie Quake, Nyu. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jakby ktoś chciał pograć np  jutro w zwykłe multi (nie coop) to śmiało zapraszać.

Niestety na PS5 praktycznie nikt już nie gra :/ Nie, żebym się dziwił zważywszy na problemy jakie ta gra niewątpliwie ma.

Dziś po wielu refreshach 1 słownie:jeden serwer, w dodatku coop :(

 

 

IMG_20230819_201407863.jpg

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Metoda napisał:

Jak tak się ogląda te filmiki porównawcze pomiędzy oryginałem i remasterem, to mam wrażenie, że ktoś tutaj nas oszukuje :D Ja zapamiętałem gierkę tak jak dzisiejszy wygląd remastera, a nie jak takie rozmazane coś.

Na CRT wyglądało rozmazanie, ale mniej, bo niska rozdzielczość wygląda lepiej na CRT.

 

Jeśli natomiast grałeś na PC, to grałeś na mniejszym monitorze. Tamtejsza rozdzielczość na dzisiejszych większych ekranach z większą ilością pikseli wygląda gorzej. 

Odnośnik do komentarza

Jak patrzę na mojego laptopa 15 cali, to trudno uwierzyć jak ogromne urządzenie było stawiane na stole w 1997 roku, żeby zapewnić nieco mniejszy ekran (myślę, że 14 cali było komunijnym standardem w tamtych czasach, były już znacznie większe, ale wtedy dla bogaczy).

 

Quake'a 2 głównie robiono pod 320x200. Na monitorze 1080, okienko takiego rozmiaru będzie zajmować jakąś 1/30 ekranu jeśli dobrze liczę.

P.S. Może pierwszego Quake'a, drugiego nie jestem pewien czy głównie pod tę rozdzielczość.

Odnośnik do komentarza

Ale ten remake jest trochę, jak z tego filmiku powyżej, chociażby z powodu dodanej nawigacji w menu inventory :leo:  (oczywiście ja nie narzekam).

 

@ogqozo 1997 zwykli śmiertelnicy już mieli 640x480 w grach 3d. Q2 stać było na wiele więcej. Pomyliłeś z Q1.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
14 minut temu, Rudiok napisał:

Za to levele w dodatkach to jest jakieś nieporozumienie. Nie dość, że ogromne to backtracking jest koszmarny i trzeba się nieraz po kilka razy pomiędzy poziomami wracać w tę i nazad. Q64 faktycznie z tego wszystkiego wypada najlepiej.

Jeszcze w te dodatkowe nie gralem (pykam po levelu co weekend). Czy w nich nie mozna uzywac tej strzalki co prawadzi? Ja przyznam ze nie pamietam 90% tego co jest w podstawce wiec bawie sie na ten moment swietniew.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Jeszcze w te dodatkowe nie gralem (pykam po levelu co weekend). Czy w nich nie mozna uzywac tej strzalki co prawadzi? Ja przyznam ze nie pamietam 90% tego co jest w podstawce wiec bawie sie na ten moment swietniew.

 

Prowadzi strzałka. Odnosiłem się do samego faktu, że konstrukcja plansz jest bardzo słaba. Idziesz przez 1 żeby wziąć coś z 2 i zanieść do 3, następnie coś wziąć z 2 żeby zanieść do 1 a tam coś znaleźć żeby iść do 3 a potem wrócić do 2 żeby zakończyć lokacje :reggie:

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
On 8/15/2023 at 10:55 AM, Czezare said:

Grając przedwczoraj zauważyłem, że gra na PS5 niemiłosiernie laguje i szarpie nawet wówczas, kiedy...ja jestem hostem. No tu to już jestem mocno zaskoczony. Coś ewidentnie siedzi w niedopracowaniu samej gry lub jej kodu sieciowego, albo diabeł tkwi w ustawieniu mojego routera światłowodowego. Gdyby ktoś coś znalazł w sieci na ten temat lub mógł coś zasugerować to byłbym wdzięczny jak to ewentualnie o ile to możliwe naprawić. Dodam, że dotąd nigdy nie miałem żadnych problemów z jakąkolwiek inną grą sieciową na PS5.

Mam to samo na PS5 

Raz,że granie tylko z konsolami graniczy z cudem bo 99% populacji gra na pc,to dwa jeśli nawet gram na cross to lagi jak szparagi.

To chyba najgorszy online jaki grałem od lat,tego gówna chyba nikt nie testował.

 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Plugawy napisał:

No Q64 to Q64 nie chodzi mi o jedynkę. Początkowo jest prościzna, ale potem może być trudno. 

 

Pierdolce krzyczący thrustasa czy jakoś tak są przegięci w tym remasterze, najbardziej wkurwiająca jednostka. 

 

"Tresspaser" :lapka:

 

Ale fakt, są przegięci bo dali im chainguny i hyperblastery na późniejszych poziomach. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...