Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077

Featured Replies

Opublikowano

No fajnie, ale nie pisz już po pijaku, a poza tym to jeszcze nie weekend.

  • Odpowiedzi 12,2 tys.
  • Wyświetleń 1,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Co to jest za gowno pierdolone to ja nawet nie. Powoli zaczyna brakowac mi cierpliwosci. Dzisiaj trzy razy mi sie gra wypierdolila na ps5. 3 RAZY. Doliczajac wczorajszy to wywalilo mnie 4 razy przez m

  • Co do mechanik, to można inwalidów leczyć dotykiem.

  • No cześć co tam?    @MaZZeo kasuj konto

Opublikowano

Gdyby gierka nie zaliczyła tyle poślizgów to by się pojawiało odpowiednio mniej rozważań o braku sensu grania na bazowych sprzętach (albo wręcz na wersjach pro), to oczywiste. Ludziom się udziela, że nowa generacja już puka do drzwi, blacharzom premiery nowych kart, a jakby taki CP wyszedł, przykładowo, pod koniec 2019 to co najwyżej mówiono by, że lepiej kupić wersję na prosiaka niż amatora i porównywano do RDR2 .

 

Zobaczę materiał DF po premierze, to będę wiedział, na czym stoimy. Wierzę, że tragedii nie będzie, chociażby z tego prostego powodu (poza pocieszaniem się, że pogram w tym roku xd), że gra, wbrew bajkom, jakie niektórzy powielali, jest tworzona od początku do końca pod current geny.

 

 

Opublikowano

poza tym przeciez oni rozchulali na dobre produkcje tej gry 2-3 lata temu. kotleta da sie odgrzac z fajna grafika w takim czasie, a nie stworzyc nowe IP z otwartym swiatem na poziomie wymagan specow od produkowania gier z forum psx extreme.

Opublikowano
Godzinę temu, Najtmer napisał:

poza tym przeciez oni rozchulali na dobre produkcje tej gry 2-3 lata temu.

 

Gdzie wyczytałeś takie informacje? 

Opublikowano

no dobra, moze przesadzilem, fakt. przeczucie jednak ze proces przelozenia pomyslow z kartki na pixele byl dlugi i wiele rzeczy nie przeszlo testu jakosci jest spore. optymalizacja pewnie trwa bardzo dlugo, ale ten trailer godzinny nie potwierdza ze byli od krok od ostatniego etapu produkcji.

Opublikowano
33 minuty temu, Figuś napisał:

Pił razem z Kronem, dwa lata temu to pokazywali ten prawie godzinny gameplay

 

Dwa lata temu może i tak ale trzy lata temu to faktycznie developing poszedł dopiero pełną parą bo pamiętam, że w 2017 roku Kiciński bodaj zapowiedział, że skończyli przerabiać RedEngine pod Cyberpunka i mogą faktycznie zacząć tę grę robić, w 2016 roku jeszcze na początku pracowali na KiW i osoby zatrudnione do pracy na Cyberpunkiem pomagały przy dodatku. 

 

https://gamedot.pl/news,narzedzia-z-wiedzmina-3-sa-wlasnie-przebudowywane-na-potrzeby-cyberpunk-2077

 

Nie mam teraz linka do wywiadu bo nie pamietam z jakiej strony był, ale w 2017 własnie było potwierdzenie, że developing teraz ruszy pełną parą więc pomijając prace koncepcyjne to stricte developingu tej gry pewnie będzie z 3,5 roku więc nic dziwnego, że teraz crun(pipi)ą żeby wypuścić 40gb patch day one :cool:

Opublikowano
2 minuty temu, bluber napisał:

40gb patch day one

Oby nie tak duży bo z konsola będę musiał iść do brata, na moim zadupiu to jest pół dnia ściągania :frog:

Opublikowano

Na premierze Wiedźmina 3 w przy Q&A zapytałem o premierę Cyberpunka. Powiedziałem, że Wiedźmin wyszedł w 2007, Wiedźmin 2 w 2011, a Wiedźmin 3 w 2015. Czy możemy spodziewać się Cyberpunka w 2019. Oczywiście nie mógł mi odpowiedzieć, ale Konrad Tomaszkiewicz, który był reżyserem W3 stwierdził, że wiele lat pracuje w firmie nad jednym IP i teraz część zespołu będzie rozwijać grę (patche i jak się okazało dodatki) a on jedzie teraz na wakacje a po powrocie z dużą częścią teamu przechodzi do robienia Cyberpunka. Myślę, że można uznać że w 2015 po premierze W3 ruszyli pełną parą z produkcją.

Opublikowano
16 minut temu, Voytec napisał:

Myślę, że można uznać że w 2015 po premierze W3 ruszyli pełną parą z produkcją.

 

Nie kochany 

Opublikowano

Mamy przeciez insajdera na forum, niech potwierdzi.:pawel:

Opublikowano

No przeciez po W3 wydali jeszcze dwa gwinty takze oczywiste, ze nie ruszyli z kopyta z cp.

Opublikowano

Gwinta chyba robiły oddzielne teamy.

Opublikowano

Jesli tak to sory, wydawalo mi sie, ze cdpr trzyma nad tym calkowita piecze.

Opublikowano

W sumie nikt z nas tego nie wie i tak sobie możemy gdybać kiedy ruszyły prace pełna para :D

Opublikowano

no wiesz, o ile nie jest sie debilem i nie oczekuje gry lepszej od produkcji najwiekszego gulagu branzy gierkowej, czyt. Rockstar, i przymknie sie oko na to ze gra nie jest idealna na premiere, to bedzie mozna grac bez bolu dupy.

 

najwiekszy kudos nalezy sie Polakom za to, ze wzieli sie za gatunek cyberpunk i przelozylo go na open world. Zadne ubisofty, czy rockstar.

 

Nasi. :drinks: 

 

 

az sobie kupilem cos takiego na spacerku po galerii:

 

No description available.

 

 

Opublikowano
13 godzin temu, kotlet_schabowy napisał:

Gdyby gierka nie zaliczyła tyle poślizgów to by się pojawiało odpowiednio mniej rozważań o braku sensu grania na bazowych sprzętach (albo wręcz na wersjach pro), to oczywiste. Ludziom się udziela, że nowa generacja już puka do drzwi, blacharzom premiery nowych kart, a jakby taki CP wyszedł, przykładowo, pod koniec 2019 to co najwyżej mówiono by, że lepiej kupić wersję na prosiaka niż amatora i porównywano do RDR2 .

 

Zobaczę materiał DF po premierze, to będę wiedział, na czym stoimy. Wierzę, że tragedii nie będzie, chociażby z tego prostego powodu (poza pocieszaniem się, że pogram w tym roku xd), że gra, wbrew bajkom, jakie niektórzy powielali, jest tworzona od początku do końca pod current geny.

 

 

Tragedii nie będzie, będę ogrywał na series x :)

Opublikowano

chyba lykne preorder w steelboku. pierwszy od czasu GTA V.

 

wiadomo ze jestem przeciwnikiem preorderowania ubisofciakow, ale rodakow trzeba wspierac bo dostarczaja cos wiecej.

Opublikowano

Ja tylko się martwię o jedno. O gunplay. Ostatnio odpaliłem Deus Ex druga część, chciałem przejść ja strzelając i o jejuniu. Wyłączyłem po 30 minutach. I właśnie martwię sie, ze będzie (pipi)owo z tym, bo o fabule itp jestem pewny, a że na PS4 będzie działać słabo jakoś przeżyjemy

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.