Opublikowano 1 listopada 20195 l Polski Gamereactor Choć Death Stranding można by oceniać jak każdą inną grę, można by pisać o nieodkrywczych mechanikach czy powtarzalności, która oczywiście i tu jest obecna, tak zwyczajnie nie ma to najmniejszego sensu, bo przy całej konstrukcji wszystkie te wady nie mają absolutnie żadnego znaczenia. To nie jest zwykła gra, lecz zjawisko kulturowe, którego nie tylko gracz, ale każdy człowiek chociaż raz w życiu powinien doświadczyć. Powiem więcej, żaden felieton, żadna recenzja - w tym i moja - nie odpowie Wam na pytanie, czym jest Death Stranding. Dopóki sami nie zagracie i nie ukończycie tytułu - co jest tu warunkiem koniecznym - nie uzyskacie odpowiedzi. Dla mnie była to kręta i wyboista podróż w głąb samego siebie. Droga, w czasie której na niektóre sprawy zacząłem patrzeć zupełnie inaczej. Mówiąc natomiast bardziej przyziemnie, ale nadal jedynie za siebie, już teraz jest to dla mnie nie tylko gra roku, ale również obecnej generacji. Dziękuję, że mogłem jej doświadczyć. Świetna, treściwa recenzja. https://www.gamereactor.pl/death-stranding-recenzja/
Opublikowano 1 listopada 20195 l Cytat Dla mnie była to kręta i wyboista podróż w głąb samego siebie. Droga, w czasie której na niektóre sprawy zacząłem patrzeć zupełnie inaczej. Co za przeintelektualizowany wysryw. Nie raz już czytałem podobne zdania, a potem zderzenie z rzeczywistością było bolesne.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Cytat Considering it's a divisive game, an 84 is mighty impressive. Would really be 95+ if it wasn't divisive. Cytat If you ignore all the 7s and below, it gives you a 95+ xD 16 minut temu, 20inchDT napisał: Co za przeintelektualizowany wysryw. Nie raz już czytałem podobne zdania, a potem zderzenie z rzeczywistością było bolesne. Typki z Giantbomb dobrze wyjasnili mowiac ze gra probuje poruszac glebokie tematy ale koniec koncow bardziej przypomina to dumanie jakie sie wysrywa podczas palenia blanta niz faktycznie cos tresciwego.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Obejrzałem właśnie reckę IGN i bardzo ładnie wypunktowane wszystko. Cytat The vast majority of its 70 main story missions are structured in the same way as the optional side missions we’ve all run in countless other open-world games. Potem te same osoby będą narzekały na zadania poboczne w RPGach, ale kiedy u Kojimy taka struktura jest głównym daniem to spoko.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Sam pogram to się dowiem jak na mnie to działa - pamiętajmy ze gry Kojimy ocenia się po czasie. MGS2? Początkowo crap który teraz jest doceniany za odwagę i pionierskie wizje społeczeństwa. MGS4? Arcydzieło 9+/10 a po czasie jednak troche taka kupa z włosem. A fetch questy są besztane w innych grach bo to najbardziej leniwy sposób na zajęcie gracza. Idź tam i wróć. No to idziesz i tyle. Może Kojimie się udało z procesu podóży zrobić dostateczne wyzwanie żeby być zadowolonym z wykonanego zadania? Wygląda na to że W DS jednak warto zerknąć którędy pójść, jak się przygotować, po drodze uważać na wszystko. To może działać. zobaczymy
Opublikowano 1 listopada 20195 l Właśnie dlatego nie rozpatrywałbym tego w kontekście innych gier, bo całkiem możliwe, że z najgorszej aktywności w grach zrobił coś grywalnego(to nie jest zwykłe trzymanie gałki do przodu). Jakby nie było, jest w tym jakiś heroizm.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Autor Kurfa ta recenzja ppe to pisana wspólnie z Wojtkiem czy co, czytasz ściane tekstu i nic nie rozumiesz, jakiś bełkot. Tu dobre dwie konkretnie napisane, bez zbędnego pierd przeczytałem po szybkiemu i mi wystarczy, więcej nie trzeba nic czytać https://www.eurogamer.pl/articles/2019-11-01-death-stranding-recenzja-dzielo-dla-koneserow https://www.gamereactor.pl/death-stranding-recenzja/
Opublikowano 1 listopada 20195 l 14 minut temu, qraq_pk napisał: Sam pogram to się dowiem jak na mnie to działa - pamiętajmy ze gry Kojimy ocenia się po czasie. MGS2? Początkowo crap który teraz jest doceniany za odwagę i pionierskie wizje społeczeństwa. MGS4? Arcydzieło 9+/10 a po czasie jednak troche taka kupa z włosem. A fetch questy są besztane w innych grach bo to najbardziej leniwy sposób na zajęcie gracza. Idź tam i wróć. No to idziesz i tyle. Może Kojimie się udało z procesu podóży zrobić dostateczne wyzwanie żeby być zadowolonym z wykonanego zadania? Wygląda na to że W DS jednak warto zerknąć którędy pójść, jak się przygotować, po drodze uważać na wszystko. To może działać. zobaczymy MGS2 to dalej crap, nie rozumiem.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Kurde dopiero 12 listopada zagram, ehhhhhh... Recenzja Eurogamera fajnie przedstawia wszystkie potrzebne informacje. Od początku było wiadomo, że to sama podróż jest celem i o nią oparty jest cały gameplay. Zobaczymy, czy nie zacznie nużyć po jakimś czasie, ale nie sondze. No dobra, kończę już te pozytywne wrażenia po recenzjach, bo zaraz banda rozda minusiki, a trzaski słychać już od rana.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Wychodzi na to, że jak lubisz kiepskie gierki to jesteś masochista ale do gier Kojimy to już jesteś koneser. Jak pięknie. Poza tym ludziom uroiło się w głowach, a jak widać recenzentom najbardziej, że jak napiszą, że gra jest nudna, powtarzalna i nie za ciekawa to znaczy, że są głupi i zbyt zaściankowi by zrozumieć te dzieło „artysty millennium”. Potem piszą o podróżach w głąb siebie w gierkę w której rzuca się sikami w wieloryba z zaświatów.
Opublikowano 1 listopada 20195 l 15 minut temu, Rozi napisał: Kurde dopiero 12 listopada zagram, ehhhhhh... Recenzja Eurogamera fajnie przedstawia wszystkie potrzebne informacje. Od początku było wiadomo, że to sama podróż jest celem i o nią oparty jest cały gameplay. Zobaczymy, czy nie zacznie nużyć po jakimś czasie, ale nie sondze. No dobra, kończę już te pozytywne wrażenia po recenzjach, bo zaraz banda rozda minusiki, a trzaski słychać już od rana. Recenzje eurogamera to zawsze takie grafomaństwo? No przysięgam jakby ogqozo na sterydach pisał. Okropne.
Opublikowano 1 listopada 20195 l Eee, całkiem normalna ta recenzja jest, do ogórkoza brakuje dużo. Dasio widzę twarde narkotyki wjechały, gra na 8+ nazwana kiepską, borze. A potem zachwyty Anthemem, no cóż, pewnego poziomu intelektualnego nie przeskoczysz. Edytowane 1 listopada 20195 l przez Rozi
Opublikowano 1 listopada 20195 l 42 minuty temu, qraq_pk napisał: gry Kojimy ocenia się po czasie. Akurat 1.11 - jak umrze teraz to do premiery pobije średnią myszy z vr xd
Opublikowano 1 listopada 20195 l Tak jak wszedzie, w tym na ukochanej Reseterze. Na premiere girsow 5 bylo bardzo podobnie.
Opublikowano 1 listopada 20195 l 1 minutę temu, ragus napisał: Bansai będziesz nagrywał jakieś skillowe montaże ze spedycji? Juz nagrane
Opublikowano 1 listopada 20195 l 8 listopada biorę wolne. Muszę w to zagrać i koniec. Nie obchodzi mnie Wasze zdanie kto lubi mgs i kojimowskie podejście to nie ma się nad czym zastanawiać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.