Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Mi ta gra jakoś nie podeszła. Ma piękny świat, wszystko wygląda na dopracowane ale te decyzje związane z naciskiem na survival trochę mnie zniechęciły. Do tej gry trzeba mieć mnóstwo czasu i cierpliwości. To wszystko wygląda trochę tak jakby było robione pod narrację. Wiem, że chodzi o filmowość ale nie ma cierpliwości na RDR2 teraz. Może w wakacje.

Odnośnik do komentarza

Z multikiem jest ten problem że jest niestabilny. Regularnie występuje błąd sieciowego połączenia z usługami Rockstar. Poza tym co tam jeszcze. Ot debilizmy w stylu bycia ściganym za kradzież.. własnego konia! Tak mialem ostatnio jak w mieście zawołałem swojego rumaka i gdy wsiadłem na niego, jakiś "witness" się pojawił że niby zayebałem mu konia. Skonczyło się na pościgu przez stróżów prawa i strzelaninie na mokradłach.

  Z innych baboli to misja z odzyskiwaniem dyliżansu. Po dotarciu na czas do miejsca gdzie była grupa bandziorów z ukradzionym wozem, misja po prostu się zakończyła i wszyscy bandyci rozbiegli się po okolicy i zniknęli.

Poza tym nie wiem czemu ale nie zapisuje mi mojego customowego stroju szeryfa (dostalem go z dodatku Ultimate Edition). Za każdym razem gdy zaczynam grę lub zginę, resawnuję się w łachmanach. Aby zmienić strój, muszę go użyć z ekwipunku konia albo zmienić w przebieralni...

  Obóz. Ten za każdym logowaniem respawnuje się w innym miejscu czasami wzietym z dooopy, np na szczycie kanionu gdzie nie sposób się dostać albo wspiąć.

  Jeden plus to można misje robić na spokojnie. Jak dotąd, żaden z randomowych graczy ma free roomie nie przeszkadzał. Strzelanie do graczy tez się skończyło, każdy tam biega i zajmuje się swoimi sprawami.

Odnośnik do komentarza

Widziałem jak niektórzy grają na pasywce jakiejś, np jeden koleś na dachu lokomotywy stał i tak sobie na niej jeździł po mapie i był półprzezroczysty. A co do tego spokoju to wrażenie subiektywne bo sam nie zaznałem żadnej przemocy podczas wykonywania zadań.

  Ogólnie jednak multik mnie nuży i nie jestem w stanie wysiedzieć na online dłużej niż godzinka lub dwie podczas jednej sesji. Niech R* popracuje nad nim dalej.

Odnośnik do komentarza

@Seba ja nie widziałem jeszcze Multi od R* który by przez pewien czas od premiery nie był z(pipi)any. Pierwszy RDR przez kilka miesięcy dramat. GTA 5 na PS3 po premierze przez kilka miesięcy niegrywalny. No oni już tak mają. Fakt, że jak już wszystko lub prawie wszystko połatają to jest petarda. Niemniej mają u mnie taki kredyt zaufania, że cierpliwie czekam aż będzie git, wtedy pewnie będę napierdalał po nocach ile wlezie

Odnośnik do komentarza

Są jacyś chętni żeby pograć od czasu do czasu? Wiem i zgadzam się z tym, że gra jest daleka od miana dobrej, ale jest to średniak osadzony w klimacie których kocham, a samemu nudzi się jeszcze szybciej niż w grupie. MaarifaPL platforma ps4. Zapraszam, a jedyne czego wymagam to nie zachowywanie się jak fortnajtowy dzieciak.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Niby hit... Tylko czemu UX jest tak ekstremalnie toporny? Nawigacja po menu z opóźnieniami, absurdalnie długie animacje pierdół, które robi się nader często (crafting to koszmar), niezapamiętywanie wyborów przez menusy. Na domiar złego gra wymusza brak biegania we wszystkich wnętrzach, ich okolicach, eventach. Sztuczne wydłużanie rozgrywki, choćby przez to że challenge'e nie są do zrobienia na raz wszystkie tylko odblokowują się po wypełnieniu wcześniejszego; brak szybkiej podróży mając bounty, który można nabić zupełnie z przypadku, a na dodatek tylko pociągiem bez konia; brak schowka na fanty (i weź człowieku szukaj trappera z legendarną skórką, która blokuje inwentarz). Brak możliwości zapisu kilku save'ów zamiast jednego (niby można, ale nie można bo profil jest zawsze tylko jeden). Idiotyczne zależności na perfekcyjne skóry. Filtr przyciemniający, okalający cały ekran. Można wymieniać długo.

 

Odechciewa się grać, czując jakby to był projekt studentów na zaliczenie, a nie okręt flagowy Rockstar z wielodziesiątmilionowym budżetem...

Edytowane przez Berion
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

No ale z drugiej strony gruby klimat, fajna fabuła, rewelacyjny VA, piękne widoczki, emocjonalna muzyka. Chce się grać!

 

Dopóki po misji nie trzeba wracać na drugi koniec mapy 20 minut...

 

Zgadzam się z @Berion, że chęć realistycznego przedstawienia świata, ze wszystkimi jego ograniczeniami, wzięła górę nad zdrowym rozsądkiem. To jest gra, i ktoś chyba o tym zapomniał.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, estel napisał:

Zgadzam się z @Berion, że chęć realistycznego przedstawienia świata, ze wszystkimi jego ograniczeniami, wzięła górę nad zdrowym rozsądkiem. To jest gra, i ktoś chyba o tym zapomniał.


Taki najwyraźniej był zamysł, bo nigdy wcześniej nie było sandboxa tak bardzo podporządkowanego narracji i klimatowi, dzięki czemu od razu wsiąkłem w to cudo i popieram praktycznie każdą dyskusyjną decyzję Rockstar, bo dzięki temu stworzyli kolejny kamień milowy w gatunku - sporo osób się odbiło, ale ja należę do tych, którzy dają 10/10.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...