Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, schabek napisał:

(pipi)a te sniezne miejscowki tak robia, sa przezayebiste. Ktos wie czy snieg bedzie w niektorych miejscach na mapie caly czas np. w wyszych partiach gor czy to jakas zmian por roku/misje sadzac po ubraniach i snieg tylko czasami?

Region mapy ze śniegiem

Jeżeli ograniczą mikropłatności do ubranek to może i coś by z tego było ale w takiej formie jak jest to teraz w gta online? No nie idzie w to grać bez ładowania prawdziwej gotówki

 

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Rozi napisał:

Nie graliście w multi w poprzedniej części i opieracie swoje zdanie na multiplayerze w GTA V, oki :rotfl:

 

Tryb wieloosobowy w RDR był za(pipi)isty - tryb TDM, albo Gold Rush ze stand-offem na początku? Pojedynki w pokera i w kości? Misje w coopie? Odpieranie fal zombie w Undead Nightmare? Miodzik na kilkaset godzin. Sam dobiłem do najwyższego poziomu legendy (zebra <3), bo kurde to było chyba najlepsze multi w gierce z trzeciej osoby w jakie grałem (Uncharted i TLOU są meh). No ale tak, będą mechaniczne konie i strzelanie rakietami, bo tak było w GTA, to tutaj przecież też!!!! 

 

Gra usługa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

5 godzin temu, Rozi napisał:

A cytuj sobie, najwyżej się pomylę, olaboga.

 

W pierwszym RDR też był otwarty tryb free roam i też zabijało się innych graczy, ale można też było ustawić nieśmiertelność i samemu oczyszczać kryjówki bandytów, albo robić inne aktywności. Ja tak robiłem, a zabijanie zostawiałem na deathmatche i inne tryby PvP.

 

Gra na kilkadziesiąt godzin, z doskonałym singlem i toną zawartości - gra usługa. Jak się dostaje gry usługi na Xboksie i gra w niedokończone Sea of Thieves, to się styki zaczynają topić i na wszystko się mówi gra usługa. Każda gra z dodatkowym DLC to gra usługa?

No właśnie. Multi RDR-a było wciągające ale tylko mecze. Free Roam to już wtedy atakował chaosem głównie przez system broni wg poziomu. High power pistol i robiłeś masakrę na bliski kontakt. Bufalo rifle kosiło z dowolnego miejsca. System respawnów też z dupy. Wywalało cię zawsze gdzieś w pobliżu śmierci i zanim ogarnąłeś co i jak witał cię headshot. 

Tak jak piszesz można grać offline albo na friendly ale to nie o to chodzi. Aktywności wcale nie było dużo. Obozy po jakimś czasie nużyły powtarzalnością nawet przy mnożniku expa to była mordęga na dłuższą metę, a reszta (np. challenge) była identyczna jak w singlu więc po co?

Jeżeli trzeba będzie wchodzić do free roam żeby odpalić deathmatche albo inne tryby to ja pierdzielę takie granie. Tak naprawdę free roam nikogo liczą się klasyczne tryby, szybkie wyszukiwanie i przede wszystkim grywalność.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, schabek napisał:

(pipi)a te sniezne miejscowki tak robia, sa przezayebiste. Ktos wie czy snieg bedzie w niektorych miejscach na mapie caly czas np. w wyszych partiach gor czy to jakas zmian por roku/misje sadzac po ubraniach i snieg tylko czasami?


Mnie zastanawia (widząc Artura w tej fajnej kurtałce), czy może ubiór ma znaczenie w sensie ochrony przed zimnem np - chętnie przywitałbym taki survivalowy bajer - jakaś szybsza utrata energii, śmierć z wyziębienia, jeśli wyruszylibyśmy w górskie szczyty, odziani w samą koszulę.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Bartg napisał:

 

Oczywiście, że grałem i zgadzam się z Tobą w 100%, ale serio liczysz, że po tych wagonach dolarów zarabianych na gta:o zrobią znowu taki multi w dwójce? :yao: Bardzo wątpie. Wszystko co piszesz będzie w grze jako aktywności, ale podstawą będzie freeroam na kilkadziesiąt osób i pryszczaci nastolatkowie polujący na innych graczy.

 

no wlasnie, a rozwiazanie jest ultra banalne: wylaczyc widocznosc graczy na mapie i dac im mozliwosc jej wlaczenia na zyczenie (dla ziomkow na przyklad). gdyby sie nad tym zastanowic dluzej, to zmienia to calkowicie pH na serwerach. gdyby kazdy player widzial wszystkie aktywne jedonstki policyjne na mapie dzieki jakiemus tam perkowi to mozna to przeciez przelozyc na doskonaly bounty hunting, ale nie wpie.rdalanie sie tym, ktorzy po cichu skrobia swoja rzepke. ale to ofkors rozwiazanie do GTA:O. w rdr2 bardzo mnie wali co zrobia, o ile nie bedzie to kolejny stopien niszczenia community jakimis glupimi pay2win, co pewnie bedzie dalej rzutowalo na GTA6 i tamtejsze online.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Główna kampania na 65 godzin.

 

Podsumowanie z Reddita:

  • 2,200 days of motion capture was performed
  • The script for the main story is nearly 2000 pages
  • The script, including all additional dialog, would be "about 8 feet high" of printed and stacked together.
  • 500,000 lines of dialog.
  • 300,000 animations
  • About 5 hours of content and missions were cut in the end
  • They (Rockstar) had to work more than 100h in some weeks.
  • More than 700 voice actors have recorded lines for the game.
  • The actor Graham Greene has a role in the game.
  • 192 interactive mission soundtracks.
  • Non-playable characters have at least 80-page scripts — each.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...