Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, LiŚciu napisał:

Epilog w RDR2 też nie wiem jak może się komukolwiek dłużyć. Tam było natężenie doznań w zimowej otoczce godne Nienawistnej Ósemki. 

 

Mówisz o prologu Liściu, epilog to na końcu jest :pawel:

A co do ostatniego etapu jeszcze 

Spoiler

Fajnie że kompletnie oderwana miejscówka od reszty gry ale ja już w to nie chciałem grać, po prostu. Uważam że ta gra powinna się skończyć na farmie, i dużo straciła przez dodanie tego etapu. No ale jak tak sobie wymyślili że ma być to totalnie pesymistyczne zakończenie dla Elki to spoko, nie podoba mi się ten wybór ale też nie zamierzam się o niego jakoś specjalnie pruć 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o multi

Cytat

In short, we’re working on it - we see the community comments as many of you clamor for multiplayer and want updates. For now, we’ll say that we love what the team is developing and want to give them time to build out their ambitious project, we’ll reveal more when it’s ready!

 

https://www.naughtydog.com/blog/celebrating_the_last_of_us_day_2021

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, Nemesis napisał:

Akurat jest to podane czarno na białym. Bardziej jest skierowane od twórców pytanie w naszą stronę - po czyjej jesteśmy stronie? Sentyment czy rozsądek?

Dla mnie nie jest to takie oczywiste. Wydaje mi się, że z automatu bardziej stajemy po stronie Ellie sam to robię bo jest główną bohaterką gry i wiemy jaką drogę przeszła też w pierwszej części.
Ale jak by odwrócić sytuację to tak samo

Spoiler

postępuje Ellie mszcząc się za śmierć Joela jak Abby za śmierć swojego ojca, który mógł uratować świat tworząc szczepionkę

Dlatego tak mi się podoba jak ND prowadzi historię i po początkowych wydarzeniach uważamy Abby za negatywnego bohatera, ale z czasem postępów co raz bardziej zmienia się perspektywa i nie można stwierdzić kto jest zły, a kto dobry.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 29.09.2021 o 13:29, bastek66 napisał:

Ciekawe jaka jest ostateczna sprzedaż dwójki bo google/vgchartz od ponad roku podaje 4 miliony sprzedanych kopii. Jedynka miała ponad 17 milionów dwa lata temu a tu zero updejtów jeśli chodzi o wyniki. Czemu się nie pochwalą?

No właśnie, w sumie podali tylko na początku, że chyba w pierwszy tydzień sprzedało się właśnie te ponad 4 mln ale można założyć, że do teraz to spokojnie jest liczba dwucyfrowa.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Qbon napisał:

No właśnie, w sumie podali tylko na początku, że chyba w pierwszy tydzień sprzedało się właśnie te ponad 4 mln ale można założyć, że do teraz to spokojnie jest liczba dwucyfrowa.

Dwucyfrowa? Raczej nadal jest 6-cio cyfrowa bo gdyby przebiła 10 milionów to by się na pewno pochwalili.

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Przepraszam ale w co wy graliście jak piszecie że mamy zróżnicowane miejscówki, jak w tej grze są trzy miejscówki, a 80% gry siedzisz w Seattle? Ciekawą miejscówką w tym czasie to był

 

Spoiler

stadion - i to było coś oryginalnego i ciekawego

 

Bo to że w Seattle raz wejdziesz do jednego rozwalonego budynku albo drugiego takiego samego rozwalonego budynku to jest dla mnie dalekie od definicji zróżnicowanych miejscówek skoro wszystko wygląda tak samo, tylko raz deszcz pada, a raz się zbiera na deszcz, raz idziesz rozjebanym budynkiem, a raz podwórkiem. Zróżnicowane miejscówki to w Uncharted 4 mamy, każdy rozdział w innym miejscu świata. Szczerze mówiąc to żadna gra mnie tak nie wynudziła monotonią jak TLOUII, czułem się jakbym się kręcił w kółko bo wszystko takie podobne. Nawet jestem prawie pewny że twórcy to zrobili celowo, żeby gracz był tym zmęczony tak jak bohaterowie.

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Mnie fakt, że 80% czasu gry spędzamy w Seattle nie przeszkadzał - właśnie przez tę dbałość o detale, gdzie każdy budynek rzeczywiście od siebie się różnił i każdy chciało się oglądać. 
 

I w samym Seattle jest trochę tych miejscówek.

 

Spoiler

Metro, szpital, wyspa z polami uprawnymi i wioskami, wspomniany stadion - trochę tego w całej grze jednak jest.

 

Oczywiście to nie Uncharted, ale też nie mogło być. A sam też nie lubię sztucznej zmiany miejscówek tylko po to by była większa różnorodność. To samo tyczy się open worldów, gdzie na siłe na jednej mapie mamy wciskane razem: pustynię, dżunglę i lokacje zimowe.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...