Skocz do zawartości

Bayonetta 3


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, devilbot napisał:

Szkoda że ta seria jest uwięziona na switchu...

 

Gdyby nie Nintendo WiiU / Switch nie byłoby żadnej serii...

 

Ale rozumiem o co chodzi. Też czasami sobie rozmyślam jak mogłoby wyglądać takie Xenoblade X czy The Legend of Zelda: Breath of the Wild, gdyby twórcy nie musieli się męczyć z optymalizacją pod najsłabszą konsolę w generacji.

Odnośnik do komentarza

No Bayo to nisza trochę i jakoś chyba kozacko się nie sprzedała na ps3/360 gdzie w momencie premiery już baza konsol była ogromna. Da się to zrozumieć bo stylistyka gry to chyba wszystko co ludzi mierzi w japońszczyźnie xd Platynowi ogólnie robią gierki lux, ale cuchnące anime przywarami i na zachodzie to nie idzie po prostu sprzedażowo.

Xenoblade X nie wyglądało źle poza tymi koszmarnymi mordami postaci, które dostarczały nocnych koszmarów

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, White Raven napisał:

Kurna obawiam się, że będzie scenariusz jak przy okazji No More Heros 3. Czyli kulejąca oprawa plus odtwórcza rozgrywka.

Ale co ja tam wiem, fani i tak będą całowali Bajo(mi)netę po stópkach ;) 

Przecież u Sudy zawsze to tak wygląda, co ty porównujesz. 

Ciekawe czy będzie crossover z Astral Chain, po co dawaliby maskotke policji? 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Spędziłem ostatni tydzień grając znowu w Ninja Gaiden Black i w skrócie powiem tyle: Bayonetta to najlepsza gra akcji w historii. Stosunek miodu do siermiężnych momentów pozostaje kompletnie niezrównany, nie wiem jak to możliwe w przypadku 10-letniej gry. Ale branża odwróciła się od prób promowania progresu w tym gatunku. Gry z przeszłości zaś duuuużo bardziej dziś pokazują, że jednak... są z przeszłości. W Bayonetcie praktycznie nie ma słabych momentów (chociaż w dwójce wkradło się momentami nieco bardziej jednostajne tempo i bardziej "standardowe" starcia, nie jestem też fanem większości etapów "latanych", ale raczej nie irtyują), a sufit możliwości jest baaardzo wysoko. Kamera, sterowanie, akcja, płynność, nadal nie widziałem gry która robiłaby to lepiej. Co oczywiśice po części wynika z faktu, że nikt się specjalnie nie starał. Popularne gry przez tę dekadę raczej przede wszystkim zwolniły, założyły metalowe buty i rzadko dały mi okazę w ogóle faktycznie GRAĆ, jako "akcję" rozumiejąc miks scenek, gadania, wolnego wychylania gałki do przodu oraz jakichś wersji QTE i strzelanki. I... ludzie to lubią. Za wielu za Bayonettą nie płacze.

 

Tak to już bywa. Niektóre gry 10/10 są początkiem nowej ery, a inne są końcem starej.

 


To będzie łabędzi śpiew dla całego typu gier, i okazja, by spełnić niezrealizowane plany z ogromnej porażki, jaką był Scalebound. Kamiya ma raczej rolę nadzorczą w tej produkcji, reżyserem Bayonetty 3 jest Yusuke Miyata, dla którego właśnie Scalebound miał być trampoliną w karierze. Mechanizm przejmowania kontroli nad demonami wydaje się całkiem zbliżony do tego, co Platynowi chcieli zrobić w produkcji na Xboxa ze smokiem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 25.09.2021 o 19:36, ogqozo napisał:

W dwójce były kostiumy m.in Linka, Peach, Samus itd. Były też liczne żartobliwe odniesienia do DMC, Residentów, Revengence, Madworlda, Okami, Viewtiful Joe itd. Na pewno w trójce też będą różne takie rzeczy.

Pewnie nie byly akcentowane w trailerze, no ale nie wykluczam ze to tylko oczko puszczone do fanow.

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące później...

A propos mojego posta wyżej. Samo Platinum ostatnio stwierdziło, że więcej nie będzie robić takich gier jak Bayonetta.

 

Jak powiedział "Famitsu" sam Atsushi Inaba, zapytany o projekt GG:

 

"(...) Chcemy robić gry, którymi można się cieszyć przez dłuższy okres (...) Oczywiście, chcielibyśmy z radością skupiać się na małych ale świetnie pomyślanych grach jak Sol Cresta, oraz robić gry, w których można cieszyć się przechodzeniem jej po kolejnych pojedynczych, starannie zaprojektowanych etapach, jak Bayonetta. (...) Niemniej projekty, które planujemy na przyszłość, będą miały inną strukturę. Patząc na zmiany na rynku, jest to absolutnie konieczne"

 

  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, XM. napisał:

Żadna strata, już 8 lat bez dobrej gry. Systemu walki do Nier nie będę liczył bo cała reszta to nie ich sprawa.

Astral Chain byl rewelacyjny, w nic innego od nich nie grałem wiec nie mam porownania ale imo to był sztos. Na Bayo 3 też liczę, może sprawdzę też 1 i 2 jakoś przed premierą jeśli jakieś dobre promo trafię. 

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.